abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37625942
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:22 schreef marit1978 het volgende:
ja.. mijn ogen beginnen nu ook dusdanig uit te zien dat men vermoed dat ik hevige emotionele tijden doormaak !
Post ik gisteren het bericht dat het meevalt, begin ik ook last van mn ogen te krijgen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 7 mei 2006 @ 19:30:04 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37636357
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:37 schreef Paltos het volgende:
Ik heb plots ook hooikoorts.
Eerste jaar dat ik er last van heb.
Waait het bij jou ook zo?

Eerder had ik nooit last van dit soort verschijnselen. Maar sinds kort heb ik van die rode plekjes onder m'n ogen en tranen ze een beetje. Volgens de dokter is 't een vorm van hooikoorts.
Vrijdag, zaterdag en vandaag zat ik buiten en begon me daar toch een partij te niezen! Al die pollen zullen wel lekker door de lucht waaien door die harde wind.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:03:01 #153
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_37637987
De hele dag zand en stof van pollen in de ogen, je kunt beter binnen zitten dus
En die berkenbomen binnen de drie weken, kant & klaar en zaaien maar...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37660744
Ik heb al een aantal jaren last van hooikoorts, maar gelukkig de laatste jaren minder. Kan het aardig beperken met gebruik van Allerfre. Maar naast hooikoorts heb ik ook erg last van een fruit allergie. Bepaalde soorten fruit (appels, peren, perziken, druiven) veroorzaken hele irritante jeuk in mijn keel en opgezwolle lippen. Volgens mij heeft deze reactie te maken met mijn andere allergie (hooikoorts dus) Andere mensen die hier last van hebben?
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_37660871
Vandaag is echt Straks als ik thuis ben van het werk eerst maar ff liggen, voel me er gewoon ziek van.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 8 mei 2006 @ 17:05:56 #156
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_37662073
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef QuickSilverZ het volgende:
Ik heb al een aantal jaren last van hooikoorts, maar gelukkig de laatste jaren minder. Kan het aardig beperken met gebruik van Allerfre. Maar naast hooikoorts heb ik ook erg last van een fruit allergie. Bepaalde soorten fruit (appels, peren, perziken, druiven) veroorzaken hele irritante jeuk in mijn keel en opgezwolle lippen. Volgens mij heeft deze reactie te maken met mijn andere allergie (hooikoorts dus) Andere mensen die hier last van hebben?
ja vaak ben je dan ook wel allergisch voor andere dingen
ik wordt bv teut van rookkaas
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37665104
Ik ook ff klagen.

Ik heb al tien jaar last van hooikoorts maar dit jaar spant echt de kroon. Ik vraag me af hoe het komt, ondanks de normaal-altijd-werkende oogdruppels zitten m'n ogen helemaal dicht, zijn rood en jeuken. Echt beroerd gewerkt gewoon. Om over de niesbuien maar niet te spreken. Voor het eerst dat ik me niet meer goed voel functioneren hierdoor. Iemand een idee waarom het nu ineens zo heftig is? Hebben anderen dat ook?
pi_37665533
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Mfpower het volgende:
Ik ook ff klagen.

Ik heb al tien jaar last van hooikoorts maar dit jaar spant echt de kroon. Ik vraag me af hoe het komt, ondanks de normaal-altijd-werkende oogdruppels zitten m'n ogen helemaal dicht, zijn rood en jeuken. Echt beroerd gewerkt gewoon. Om over de niesbuien maar niet te spreken. Voor het eerst dat ik me niet meer goed voel functioneren hierdoor. Iemand een idee waarom het nu ineens zo heftig is? Hebben anderen dat ook?
Ook al heb ik zelf nog niet super veel last heb jij waarschijnlijk ook last van de bomen die nu bloeien (ik heb meer last van de grassen). En omdat het voorjaar dit jaar zo laat is begonnen denk ik dat heel veel bomen ineens aan het bloeien zijn geslagen. Misschien dat dat de oorzaak is?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:38:30 #159
46794 Berkery
Fat bastard
pi_37693029
Ik ben deze week ook maar weer begonnen met niezen, als ik maar op tijd met mijn neusspray spray gaat het wel, dit jaar heb ik Otrivin gekocht en totnutoe bevalt het prima
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:05:07 #160
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37693712
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Mfpower het volgende:
Voor het eerst dat ik me niet meer goed voel functioneren hierdoor.
Ik voel me ook echt beroerd de afgelopen dagen. Dit was afgelopen jaren veel minder. Ik heb geen idee waarom, maar het is inderdaad aanzienlijk erger. Misschien binnenkort maar eens de huisarts raadplegen, als het zo blijft.

Maar mijn oren functioneren wel weer goed. Neusspray heeft geholpen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:08:15 #161
148392 Astma-Forum
www.astmaforum.nl
pi_37693804
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef Berkery het volgende:
Ik ben deze week ook maar weer begonnen met niezen, als ik maar op tijd met mijn neusspray spray gaat het wel, dit jaar heb ik Otrivin gekocht en totnutoe bevalt het prima
Hoe vaak gebruik je dat als ik vragen mag
pi_37695658
Het wordt tijd voor een regenbui mensen... dan slaan de pollen ff lekker neer... Lang geleden
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:23:47 #163
46794 Berkery
Fat bastard
pi_37695716
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Astma-Forum het volgende:

[..]

Hoe vaak gebruik je dat als ik vragen mag
1 x daags, maar gistermiddag pas begonnen.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_37696150
Het is bij mij de afgelopen week ook ineens heel erg geworden. Ben al een dag of vier behoorlijk aan de medicijnen en zelfs met gebruik van medicijnen ben ik nog aan het niezen, heb ik last van benauwdheid en brandende ogen.

Dit heb ik normaalgesproken nooit zo erg in dit tijd van het jaar. Ik heb zelf ook al de theorie bedacht dat het voorjaar heel laat is begonnen en dat daardoor nu veel planten en bomen tegelijk tot bloei zijn gekomen. Nouja, we overleven het wel weer. Ben allang blij dat het lekker weer is nu.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:45:44 #165
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37696290
Ja, het zal wel door het mooie weer komen (logisch ook). Ook de reden dat ik er vorig jaar nauwelijks last van heb gehad waarschijnlijk, toen werd het in september pas mooi weer.

Nu maar hopen dat het niet te lang duurt. Dat wordt anders geen leuk festivalseizoen. Nou ja vooruit, minder leuk.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_37720018
Ik word er helemaal tureluurs van... ik slik altijd Telfast maar die helpen voor geen meter meer... ik heb het ook nog nooit zo heftig gehad... en van al het snuiten plus de warmte krijg ik ook nog eens last van bloedneuzen, de een na de ander

Van mij mag er wel een flinke bui vallen om eerlijk te zijn....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:48:34 #167
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37720099
Ik ben pas eergisteren begonnen met telfast maar heb goede hoop Gisteren was echt een dieptepunt, echt de hele fucking dag moeten niezen en snuiten met als gevolg dat m'n neus in 1 dag tijd helemaal schraal geworden is Vandaag gelukkig zowat nergens last van gehad.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_37720245
ik wil reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:56:16 #169
148392 Astma-Forum
www.astmaforum.nl
pi_37720373
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:23 schreef Berkery het volgende:

[..]

1 x daags, maar gistermiddag pas begonnen.
Okay. Ik zou verbaasd zijn als je het wekenlang dagelijks zou gebruiken maar ik neem aan dat je prima weet dat dat helemaal niet goed is
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:56:53 #170
148392 Astma-Forum
www.astmaforum.nl
pi_37720399
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef kikoooooo het volgende:
ik wil reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Van mij mag het ook wel gaan regenen. Als ik de voorspellingen mag geloven moeten we wachten tot zaterdag. Maar goed, een paar dagen terug werd nog voorspeld dat het gisteren zou gaan regenen
pi_37720478
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef QuickSilverZ het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde Zeer irritant.
Kan geen fruit eten of me mond begint te jeuken.
Maar fruitallergie heeft/kan met hooikoorts te maken hebben. Een bepaald percentage mensen
die hooikoorst hebben ( pollen) hebben ook fruitallergie. mensen zoals wij zijn allergisch voor de
eiwitten uit de pollen. En deze zitten ook in fruit, Ik heb het zelfs bij tomaten en komkommer.
Dan maar vitamine c pillen slikken
pi_37720559
Ik ben altijd alleen maar allergisch voor fruit als ik een ongeschilde appel eet, daar krijg zo'n jeuk van in mijn mond, niet te harden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:11:32 #173
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37720930
Hier nog een, geen appels, kiwi's etc.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_37721666
Ik heb het ook, fruitallergie. Zwaar irritant.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')