Post ik gisteren het bericht dat het meevalt, begin ik ook last van mn ogen te krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 10:22 schreef marit1978 het volgende:
ja.. mijn ogen beginnen nu ook dusdanig uit te zien dat men vermoed dat ik hevige emotionele tijden doormaak !
Waait het bij jou ook zo?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:37 schreef Paltos het volgende:
Ik heb plots ook hooikoorts.![]()
Eerste jaar dat ik er last van heb.
ja vaak ben je dan ook wel allergisch voor andere dingenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef QuickSilverZ het volgende:
Ik heb al een aantal jaren last van hooikoorts, maar gelukkig de laatste jaren minder. Kan het aardig beperken met gebruik van Allerfre. Maar naast hooikoorts heb ik ook erg last van een fruit allergie. Bepaalde soorten fruit (appels, peren, perziken, druiven) veroorzaken hele irritante jeuk in mijn keel en opgezwolle lippen. Volgens mij heeft deze reactie te maken met mijn andere allergie (hooikoorts dus) Andere mensen die hier last van hebben?
Ook al heb ik zelf nog niet super veel last heb jij waarschijnlijk ook last van de bomen die nu bloeien (ik heb meer last van de grassen). En omdat het voorjaar dit jaar zo laat is begonnen denk ik dat heel veel bomen ineens aan het bloeien zijn geslagen. Misschien dat dat de oorzaak is?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Mfpower het volgende:
Ik ook ff klagen.
Ik heb al tien jaar last van hooikoorts maar dit jaar spant echt de kroon. Ik vraag me af hoe het komt, ondanks de normaal-altijd-werkende oogdruppels zitten m'n ogen helemaal dicht, zijn rood en jeuken. Echt beroerd gewerkt gewoon. Om over de niesbuien maar niet te spreken. Voor het eerst dat ik me niet meer goed voel functioneren hierdoor. Iemand een idee waarom het nu ineens zo heftig is? Hebben anderen dat ook?
Ik voel me ook echt beroerd de afgelopen dagen. Dit was afgelopen jaren veel minder. Ik heb geen idee waarom, maar het is inderdaad aanzienlijk erger. Misschien binnenkort maar eens de huisarts raadplegen, als het zo blijft.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Mfpower het volgende:
Voor het eerst dat ik me niet meer goed voel functioneren hierdoor.
Hoe vaak gebruik je dat als ik vragen magquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef Berkery het volgende:
Ik ben deze week ook maar weer begonnen met niezen, als ik maar op tijd met mijn neusspray spray gaat het wel, dit jaar heb ik Otrivin gekocht en totnutoe bevalt het prima![]()
1 x daags, maar gistermiddag pas begonnen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:08 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je dat als ik vragen mag
Okay. Ik zou verbaasd zijn als je het wekenlang dagelijks zou gebruiken maar ik neem aan dat je prima weet dat dat helemaal niet goed isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
1 x daags, maar gistermiddag pas begonnen.
Van mij mag het ook wel gaan regenen. Als ik de voorspellingen mag geloven moeten we wachten tot zaterdag. Maar goed, een paar dagen terug werd nog voorspeld dat het gisteren zou gaan regenenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef kikoooooo het volgende:
ik wil reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ik heb dus precies hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef QuickSilverZ het volgende:
Ik heb al een aantal jaren last van hooikoorts, maar gelukkig de laatste jaren minder. Kan het aardig beperken met gebruik van Allerfre. Maar naast hooikoorts heb ik ook erg last van een fruit allergie. Bepaalde soorten fruit (appels, peren, perziken, druiven) veroorzaken hele irritante jeuk in mijn keel en opgezwolle lippen. Volgens mij heeft deze reactie te maken met mijn andere allergie (hooikoorts dus) Andere mensen die hier last van hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |