Ik neem aan dat je ceterazine bedoeldquote:
Terfenadine werkte twee jaar geleden heel goed bij me, maar die tabletjes in een groen/wit doosje kan ik nergens meer vindenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef nein het volgende:
ik heb nu loratadine, dat werkt opzich redelijk..heel veel andere merken werken bij mij ook niet..(allerfre...de rest ben ik vergeten van naam, waren gangbare merken)
Tja, van ceterizine zou je ook niet slaperig moeten worden, mooi wel dusquote:[b]Op vrijdag 9 juni 2006 19:20
Het voordeel van Xyzal is trouwens wel dat je er niet slaperig van wordt![]()
hahaha hoe krijgen we t voor mekaar om 2 keer achter elkaar in dezelfde minuut te postenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Terfenadine werkte twee jaar geleden heel goed bij me, maar die tabletjes in een groen/wit doosje kan ik nergens meer vinden![]()
Nee, gewoon Xyzalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ceterazine bedoeld![]()
![]()
Sorry, komt door het weer
Mijn zus gebruikt die ook maar alleen als 'ze het voelt op komen zetten'
Dat is bizar! Allerfree helpte bij mij niet ,maar gewoon loratadine welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Nijna het volgende:
...Allerfree is loratadine.
en welke is duurderquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:40 schreef nein het volgende:
[..]
Dat is bizar! Allerfree helpte bij mij niet ,maar gewoon loratadine wel
Daarom moet je ook maar 1 tabletje per dag nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, van ceterizine zou je ook niet slaperig moeten worden, mooi wel dus. Als ik meer dan 5 miligram per dag slik verander ik al snel in een soort van zombie....
![]()
ik heb laatst iets op belgie gezien dat ging over allergieen (waaronder ook hooikoorts) en daar was een jongeman, een imker, die zeer allergisch was voor bijen, dat ontstond na verloop van tijd bij hem. Dus hij is toen een injectietherapie gaan volgen, sindsdien reageert zn lichaam niet meer zo heftig (in shock raken en dergelijke) op een bijensteek als voor de therapie. Dus bij hem hielp het wel degelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef Ieneminie het volgende:
vraagje: Na elk jaar andere medicijnen omdat ze niet meer werken, ben ik nu aan mn laatste optie bezig. 2 maal daags ceterizine pilletjes, 2 maal daags Nasrex neusspray en 1 maal daags livocab oogdruppels.. De huisarts weet het ook niet meer, heb het hele assortiment wel gehad...
Volgende optie is volgens haar injecties, 1 maal per maand... Wie heeft hier ervaring mee?
Op dit moment gaat het goed met de hooikoorts, maar het zou zo kunnen dat de medicijnen volgende week niet meer werken....
..je kan een aparaatje halen bij de drogist. moet je 3 maal daags in je neus doen.is met licht. help egt ook tegen huis dieren ect.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef Ieneminie het volgende:
vraagje: Na elk jaar andere medicijnen omdat ze niet meer werken, ben ik nu aan mn laatste optie bezig. 2 maal daags ceterizine pilletjes, 2 maal daags Nasrex neusspray en 1 maal daags livocab oogdruppels.. De huisarts weet het ook niet meer, heb het hele assortiment wel gehad...
Volgende optie is volgens haar injecties, 1 maal per maand... Wie heeft hier ervaring mee?
Net over gehad:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:27 schreef fokit_tja het volgende:
..je kan een aparaatje halen bij de drogist. moet je 3 maal daags in je neus doen.is met licht. help egt ook tegen huis dieren ect.je bouwd het daarna weer af tot 1 maal per dag
Heb jij wel goede ervaringen hiermee?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef linda856763 het volgende:
JA, ik heb dat geprobeerd, zie ook een eerdere post van mij in dit topic. Ik weet eigenlijk niet of het hielp, want ik ben niet gestopt mijn medicijnen. Ik had zelf het gevoel dat dat ding alleen maar meer irritatie in mijn neus veroorzaakte. Mijn vader heeft het ook geprobeerd, en was enthousiast, tot het seizoen echt losbarstte, toen hielp het niet meer. Allebei gebruik gemaakt van de niet-goed-geld-terug actie, en die werkte wel naar behoren
Ik heb niet injecties, maar druppels van Oralgen. In dit topic: Kent iemand de methode van Oralgen? postte ook iemand die die injectie krijgt, volgens mij AnnekeM. Misschien heb je er wat aan...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef Ieneminie het volgende:
Op dit moment gaat het goed met de hooikoorts, maar het zou zo kunnen dat de medicijnen volgende week niet meer werken....
Ik haat de druppelsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb niet injecties, maar druppels van Oralgen. In dit topic: Kent iemand de methode van Oralgen? postte ook iemand die die injectie krijgt, volgens mij AnnekeM. Misschien heb je er wat aan...
Update:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:30 schreef nein het volgende:
Ik heb een GENIALE ontdekking gedaan tegen jeuk in mn keel. Gorgelen met cola waar loeiveel prik in zit...heeerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |