abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38703902
ik heb nu loratadine, dat werkt opzich redelijk..heel veel andere merken werken bij mij ook niet..(allerfre...de rest ben ik vergeten van naam, waren gangbare merken)
(:
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 19:36:59 #277
8781 crew  Frutsel
pi_38703903
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ik slik hem het hele jaar door
Ik neem aan dat je ceterazine bedoeld Sorry, komt door het weer

Mijn zus gebruikt die ook maar alleen als 'ze het voelt op komen zetten'
pi_38703931
Misschien was het alleen niet zo slim om net face down op een grasveld te gaan liggen m'n neus jeukt als een gek!
(:
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 19:37:46 #279
8781 crew  Frutsel
pi_38703932
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef nein het volgende:
ik heb nu loratadine, dat werkt opzich redelijk..heel veel andere merken werken bij mij ook niet..(allerfre...de rest ben ik vergeten van naam, waren gangbare merken)
Terfenadine werkte twee jaar geleden heel goed bij me, maar die tabletjes in een groen/wit doosje kan ik nergens meer vinden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:37:49 #280
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38703934
quote:
[b]Op vrijdag 9 juni 2006 19:20

Het voordeel van Xyzal is trouwens wel dat je er niet slaperig van wordt
Tja, van ceterizine zou je ook niet slaperig moeten worden, mooi wel dus . Als ik meer dan 5 miligram per dag slik verander ik al snel in een soort van zombie....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_38703974
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Terfenadine werkte twee jaar geleden heel goed bij me, maar die tabletjes in een groen/wit doosje kan ik nergens meer vinden
hahaha hoe krijgen we t voor mekaar om 2 keer achter elkaar in dezelfde minuut te posten
terfenadine heb ik nog nooit van gehoord...misschien zijn ze nu verboden ofzo? Als je ze niet meer kan vinden...
(:
pi_38703986
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ceterazine bedoeld Sorry, komt door het weer

Mijn zus gebruikt die ook maar alleen als 'ze het voelt op komen zetten'
Nee, gewoon Xyzal
Ik heb altijd Xyzal gehad
4
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 19:40:18 #283
8781 crew  Frutsel
pi_38704030
dat zegt me nix, maar bij deze genoteerd... thx
pi_38704031
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Nijna het volgende:
...Allerfree is loratadine.
Dat is bizar! Allerfree helpte bij mij niet ,maar gewoon loratadine wel
(:
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 19:40:49 #285
8781 crew  Frutsel
pi_38704047
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:40 schreef nein het volgende:

[..]

Dat is bizar! Allerfree helpte bij mij niet ,maar gewoon loratadine wel
en welke is duurder
pi_38704053
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, van ceterizine zou je ook niet slaperig moeten worden, mooi wel dus . Als ik meer dan 5 miligram per dag slik verander ik al snel in een soort van zombie....
Daarom moet je ook maar 1 tabletje per dag nemen
4
pi_38705002
vraagje: Na elk jaar andere medicijnen omdat ze niet meer werken, ben ik nu aan mn laatste optie bezig. 2 maal daags ceterizine pilletjes, 2 maal daags Nasrex neusspray en 1 maal daags livocab oogdruppels.. De huisarts weet het ook niet meer, heb het hele assortiment wel gehad...
Volgende optie is volgens haar injecties, 1 maal per maand... Wie heeft hier ervaring mee?

Op dit moment gaat het goed met de hooikoorts, maar het zou zo kunnen dat de medicijnen volgende week niet meer werken....
pi_38705285
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:09 schreef Ieneminie het volgende:
vraagje: Na elk jaar andere medicijnen omdat ze niet meer werken, ben ik nu aan mn laatste optie bezig. 2 maal daags ceterizine pilletjes, 2 maal daags Nasrex neusspray en 1 maal daags livocab oogdruppels.. De huisarts weet het ook niet meer, heb het hele assortiment wel gehad...
Volgende optie is volgens haar injecties, 1 maal per maand... Wie heeft hier ervaring mee?

Op dit moment gaat het goed met de hooikoorts, maar het zou zo kunnen dat de medicijnen volgende week niet meer werken....
ik heb laatst iets op belgie gezien dat ging over allergieen (waaronder ook hooikoorts) en daar was een jongeman, een imker, die zeer allergisch was voor bijen, dat ontstond na verloop van tijd bij hem. Dus hij is toen een injectietherapie gaan volgen, sindsdien reageert zn lichaam niet meer zo heftig (in shock raken en dergelijke) op een bijensteek als voor de therapie. Dus bij hem hielp het wel degelijk.
(:
pi_38705535
quote:
..je kan een aparaatje halen bij de drogist. moet je 3 maal daags in je neus doen.is met licht. help egt ook tegen huis dieren ect. je bouwd het daarna weer af tot 1 maal per dag
tja....tja.. moet now type
pi_38706533
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:27 schreef fokit_tja het volgende:

..je kan een aparaatje halen bij de drogist. moet je 3 maal daags in je neus doen.is met licht. help egt ook tegen huis dieren ect. je bouwd het daarna weer af tot 1 maal per dag
Net over gehad:
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:13 schreef linda856763 het volgende:
JA, ik heb dat geprobeerd, zie ook een eerdere post van mij in dit topic. Ik weet eigenlijk niet of het hielp, want ik ben niet gestopt mijn medicijnen. Ik had zelf het gevoel dat dat ding alleen maar meer irritatie in mijn neus veroorzaakte. Mijn vader heeft het ook geprobeerd, en was enthousiast, tot het seizoen echt losbarstte, toen hielp het niet meer. Allebei gebruik gemaakt van de niet-goed-geld-terug actie, en die werkte wel naar behoren
Heb jij wel goede ervaringen hiermee?
Eva
pi_38707166
quote:

Ik heb niet injecties, maar druppels van Oralgen. In dit topic: Kent iemand de methode van Oralgen? postte ook iemand die die injectie krijgt, volgens mij AnnekeM. Misschien heb je er wat aan...
Fake it till you make it...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:38:29 #292
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_38707789
heb er ook last van sinds 3 dage geleden, tering zooi ;/ en die kkpillen etc neusspray werkt ook voor geen meter.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_38707822
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:18 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik heb niet injecties, maar druppels van Oralgen. In dit topic: Kent iemand de methode van Oralgen? postte ook iemand die die injectie krijgt, volgens mij AnnekeM. Misschien heb je er wat aan...
Ik haat de druppels stomme jeuk in mn mond elke keer 1,5 uur lang
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:40:08 #294
127981 Misstique
11-07-2014
pi_38707828
Ik heb vandaag belachelijk veel last gehad. Mn neus jeukt en mn ogen zijn zo opgezwollen ik nauwelijks meer kan zien .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:42:24 #295
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_38707899
gaat wat leuks worden met mijn toetsweek zo :/
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_38708661
bij mij was het ook weer feest vandaag, heel erg jeuk in m`n ogen. en ik heb trouwens neusspray
pi_38709476
kennis gebruikt het apparaat,die echt blij er mee.. ik zelf doe niks eraan na week of 3 dan bouw je stoffen aan en maakt het minder en anders zit je hele dag aan spuit of drankie, en voel je je ook niet egt lekker..
tja....tja.. moet now type
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:05:10 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38710417
ik heb t meestal later in t jaar, soms een klein beetje in t vroege voorjaar....maar nu is t wel echt weer toppunt...

volgens mij is t echt gras en brandnetels bij mij, verder niet veel last...maar wel tto laat in augustus.

en ik word zo suf als wat van die stomme claritine shit...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:07:10 #299
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_38710470
ik heb weer helse klachten, voornamelijk loopneus.
Heb Reactine en Cetirizine, vreet het allebei, maar niks helpt.

Wat werkt het best bij jullie in deze tijd van het jaar?
Wat bloeit er de afgelopen 2 weken trouwens
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_38710673
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:30 schreef nein het volgende:
Ik heb een GENIALE ontdekking gedaan tegen jeuk in mn keel. Gorgelen met cola waar loeiveel prik in zit...heeerlijk.
Update:
net met Spa Rood gegorgeld...VEEL beter, namelijk minder schuim en de kriebel in mn keel is meteen over.
(:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')