De gene die die beslissing gemaakt heeft, heeft dat buiten mij om gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef RedDevil085 het volgende:
Maar uhmmm... als het allemaal zo kut is, waarom heb je die mik dan in eerste instantie besteld en zo laten uitvoeren? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik laat ten eerste geen monteur binnen (ik doe het zelf) maar ALS ik dat zou doen, zou ik er met m'n neus boven op zitten en die vent wel even vertellen hoe ik dat graag zou willen hebben.
Ik was naar school vanmorgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef B_BOY het volgende:
wat een pauper is dei monteur maar kom je er niets van zeggen toen hij er was?
Zeik niet geek, Versatel biedt (nog) geen compleet TV pakket dus je moet ook niet janken dat je te weinig zenders heb. Wat je nu kan zien krijg je er gratis bij (voetbal, engels voetbal + enkele nederlandse zenders als test).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef classpc het volgende:
Oja, en voor de tv hebben we nu ook een decoder van Versatel, waarmee we maar liefst 10 kanalen kunnen ontvangen!
Zo hee, da's wel veel he.
Gelukkig is UPC nog niet opgezegd.
Ik ben sinds gisteren weer on-line en ben blij om te zeggen dat mijn moeder UPC de deur uitgebonjourd heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef classpc het volgende:
Oja, en voor de tv hebben we nu ook een decoder van Versatel, waarmee we maar liefst 10 kanalen kunnen ontvangen!
Zo hee, da's wel veel he.
Gelukkig is UPC nog niet opgezegd.
Ik heb het nu 4 maanden en tot nu toe (quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Black-Hole het volgende:
Versatel
Hoor mijn collega's niets anders dan klagen over Versatel; geen verbinding, slechte monteurs die half werk leveren, slechte klantenservice, foute facturen, enz.
Dus je krijgt een decoder en dan gratis 10 zendersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Adelante het volgende:
die tien tv-zenders die je krijgt zijn extra en maken geen onderdeel uit van je pakket
voor de rest is Versatel prima als het eenmaal werkt, maar om de hele g*dv*rs*t*r*ngz*** aangesloten te krijgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |