ja die, want die verkoopt ras patat,, ik parkeer dat ding in de garage vlakbij als ik ergens naartoe ben geweest en soms haal ik een rasjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Nope, zal eens opletten![]()
Trouwens, patat bij die snackbar op Sterrenhof? Die is op maandag altijd dicht![]()
beigequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb nog nooit op een hummer gelet.
Maar de volgende keer als ik er 1 zie rijde in de buurt van de patatzaak zal ik je aanspreken.
welke kleur heeft jou hummer?
Handig als je garage vlakbij isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ja die, want die verkoopt ras patat,, ik parkeer dat ding in de garage vlakbij als ik ergens naartoe ben geweest en soms haal ik een rasje
Inderdaad, maar ik hoefde daar voor mijn gevoel geen woorden aan te besteden omdat dat uiteraard vanzelfsprekend het meest naadje van alles isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef The_Mavericks het volgende:
wat denk je van die jongen zelf die ff een jaap in zijn hals krijgt :s
Leuke autoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef The_Mavericks het volgende:
hier ff een plaatje trouwens, haal hem zo weer weg omdat al die fotos van vandaag mijn upload space vol hebben gemaakt :S
[afbeelding]
doorgaans rij ik gewoon met de ka van mijn vriendin naar het werk hoor, en met mooi weer op de fiets!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
T_M, jij hebt echt zo een gave auto dan he! Echt gewoon een hummer als auto hebben!
Beiden neergestoken?quote:Een 61-jarige man uit Spijkenisse heeft dinsdagmiddag twee jongens neergestoken omdat ze volgens hem overlast veroorzaakten voor zijn deur. Een van de twee slachtoffers ligt zwaargewond in een ziekenhuis, zijn maatje kon na behandeling weer naar huis. De man is aangehouden, zo deelde de politie mee.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef Flem het volgende:
http://www.nu.nl/news/658(...)27_jongens_neer.html
[..]
Beiden neergestoken?
Dat dan weer wel.quote:Ook het ANP meldde dus dat ze aan het blowen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |