abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34156820
Misschien handig om er een centraal topic van te maken.

Ik ben op zoek naar een aantal boeken, voor verschillende onderdelen. Ik weet echter niet welk boek geschikt is voor mijn huidige kennis en ik denk dat er nog vele anderen zijn met hetzelfde probleem.

dus, ik deel mijn ervaring met boeken met jullie, en dan hoop ik dat jullie jullie ervaring delen met mij. en elkaar natuurlijk.

ISBN 0-672-32672-8
PHP and MySQL Web Development
Luke Welling & Laura Thomson

Wat mij betreft een zeer goed boek met zeer duidelijke uitleg en een heleboel uitgeschreven functies. Makkelijk te lezen voor iemand met enige ervaring.

ISBN 0-13-147149-x
PHP5 Power Programming
Andi Gutmans, Stig Bakken & Derick Rethans

Vast een goed boek, maar nog niet voor mijn niveau. Enige PHP geschiedenis is voor dit boek wel noodzakelijk. Ik denk dat dit voor de beginnende gevorderde is.

ISBN 0-672-32561-6
Advanced PHP Programming
George Schlossnagle

Gezien de cover een 'mogelijk vervolg' op PHP and MySQL Web Development, of iig van dezelfde serie. Wel wat geavanceerder, dus niet echt voor de beginner.

Ik heb ook nog een FlashMX boek, maar die heb ik niet bij de hand momenteel. Die post ik later nog wel.

Ik ben zelf momenteel op zoek naar:

een simpel CSS boekje die alle properties en alle values geeft en beschrijft in werking.

een XML boekje voor de absolute beginner van XML (ik weet nog niet eens wat t inhoudt, maar kom t overal tegen dus het is vast handig)

een Flash Actionscript boek. ontwerpen en animeren kan ik, beperkt scripten ook, maar dat mag gerust veel verder uitgebouwd worden.

een Javascript boek. Voor de beginner die weinig ervaring heeft.

Hebben jullie goede aanraders, hoor ik dat erg graag. als t ff kan op eenzelfde manier beschreven als ik net heb gedaan, zodat iedereen er wat aan heeft en ze makkelijk te vinden zijn.
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')