Ik ben ook niet bang ofzo hoor, ben tenslotte een gozer van 2m en zeker niet de kleinstequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De beste oplossing is dus de telefoon te blijven opnemen!
Maar ik zou mezelf niet te druk maken, je onveilig voelen in je eigen huis is niet tof!![]()
Ja maar dan zou je toch geen 'bezet' toon krijgen?quote:
Huis van mijn ouders, en het probleem is dat het zeg maar vrij aantrekkelijk is voor inbrekers is om in te breken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Flurry het volgende:
Studentenhuis of eigen huis? Anders zoeken ze misschien een huisgenoot en zijn niet sociaal vaardig genoeg om dat duidelijk te maken?
Dat klinkt als foute boel idd.... misschien 's politie vragen om advies? Ze kunnen dan iig eens vaker door de straat rijden ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Huis van mijn ouders, en het probleem is dat het zeg maar vrij aantrekkelijk is voor inbrekers is om in te breken.
Jaja, heel stoer. Maar de reden dat ze je niet tegen willen komen, is toch gewoon dat ze niet herkend willen worden, hoor. En midden op de dag inbreken? Woon je ergens in de middle of nowhere waar niemand voorbij komt ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Public_NME het volgende:
En ik ben echt niet bang ofzo, vind het gewoon zwaar irritant... Denk niet dat inbrekers me graag tegen zouden komen in een huis. (ben totaal niet agressief, maar ze moeten niet aan m'n spullen komen want dan breekt de hel los)
En neem maar van mij aan dat niemand dat controleert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Kan ook een 'autodialer' zijn van een telefonische verkoper ofzo. Deze belt een aantal nummers tegelijk en de eerste die oppakt wordt doorverbonden om bijv. zijn/haar pensioen eens te bespreken.
Op deze manier gaat er voor het callcenter vrijwel geen tijd verloren met het bellen van nummers die niet/traag oppakken.
Deze methode is overigens niet toegestaan, maar dat terzijde...
Bullquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jaja, heel stoer. Maar de reden dat ze je niet tegen willen komen, is toch gewoon dat ze niet herkend willen worden, hoor. En midden op de dag inbreken? Woon je ergens in de middle of nowhere waar niemand voorbij komt ofzo?
Ik woon in een randgemeente van Utrecht, dus zeker niet de middle of nowhere. Ik wilde niet stoer overkomen, maar ik sta zeker mijn mannetje al een paar kanslozen hier proberen binnen te komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jaja, heel stoer. Maar de reden dat ze je niet tegen willen komen, is toch gewoon dat ze niet herkend willen worden, hoor. En midden op de dag inbreken? Woon je ergens in de middle of nowhere waar niemand voorbij komt ofzo?
Al meer dan 11 jaar...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
Hoe lang heb je je telefoonaansluiting?
Dan is de kans klein dat je een nummer hebt overgenomen van iemand inderdaad.. Ik denk zelf ook eerder aan call centers, maar je zou anders kunnen doorverbinden naar je mobiel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Al meer dan 11 jaar...
En het is vaker gebeurd, toen weer een tijdje stil, en nu is er weer zo'n periode...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |