abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:57:56 #1
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_34154341
Ik zit dus met het volgende probleem... Onze huis telefoon gaat redelijk vaak af op tijdstippen dat er wel eens iemand niet thuis zou kunnen zijn, en als je dan opneemt is er gelijk een 'bezet' toon. (terwijl iemand ons belt!)
Het is deze week dus alweer 2x gebeurd (2 min. geleden) en ik ben dus alleen thuis omdat ik vakantie heb, maar normaal gesproken is iedereen weg.
Ik heb zwaar het gevoel dat inbrekers via deze weg testen of er iemand thuis is... Heeft iemand hier meer ervaring mee?

Sowieso komen ze hier toch niet ongemerkt binnen aangezien er alarm op zit.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_34154425
De beste oplossing is dus de telefoon te blijven opnemen!

Maar ik zou mezelf niet te druk maken, je onveilig voelen in je eigen huis is niet tof!
pi_34154443
Je zou het een keer kunnen testen, niet opnemen en dan kijken of er vijf minuten later aan wordt gebeld. Dan wel open doen natuurlijk anders komen ze binnenstormen terwijl jij er nog zit.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:02:23 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34154496
Laat de telefoon doorverbinden naar je mobiel.
The Internets, I needs it..
pi_34154511
Gebeurd idd wel dat inbrekers van deze methode gebruik maakt.
Misschien eens contact opnemen met KPN en de tijden van de telefoontjes noteren. Kunnen ze achterhalen wie het is en deze persoon een waarschuwing geven (als het om persoon gaat) , helpt dit niet dan krijg je de gegevens van deze persoon zelf.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:03:02 #6
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_34154523
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De beste oplossing is dus de telefoon te blijven opnemen!

Maar ik zou mezelf niet te druk maken, je onveilig voelen in je eigen huis is niet tof!
Ik ben ook niet bang ofzo hoor, ben tenslotte een gozer van 2m en zeker niet de kleinste Maar gewoon ik vind het heimelijk irritant dat ik steeds op en neer moet lopen voor de telefoon...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_34154559
home alone (leeftijd vanaf 12jaar)
pi_34154672
Misschien is het een stalker
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:08:31 #9
112443 nokill
where my PIE! go?
pi_34154705
ben ik blij dat ik camera's en dikke sloten heb
heb je geen nummer herkenning btw?
PIE! :P
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:08:33 #10
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_34154707
Kan ook een 'autodialer' zijn van een telefonische verkoper ofzo. Deze belt een aantal nummers tegelijk en de eerste die oppakt wordt doorverbonden om bijv. zijn/haar pensioen eens te bespreken.

Op deze manier gaat er voor het callcenter vrijwel geen tijd verloren met het bellen van nummers die niet/traag oppakken.

Deze methode is overigens niet toegestaan, maar dat terzijde...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:08:41 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34154713
Studentenhuis of eigen huis? Anders zoeken ze misschien een huisgenoot en zijn niet sociaal vaardig genoeg om dat duidelijk te maken?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:08:54 #12
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_34154725
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Pelgrim het volgende:
Misschien is het een stalker
Ja maar dan zou je toch geen 'bezet' toon krijgen?

En ik ben echt niet bang ofzo, vind het gewoon zwaar irritant... Denk niet dat inbrekers me graag tegen zouden komen in een huis. (ben totaal niet agressief, maar ze moeten niet aan m'n spullen komen want dan breekt de hel los)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:10:19 #13
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_34154771
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Flurry het volgende:
Studentenhuis of eigen huis? Anders zoeken ze misschien een huisgenoot en zijn niet sociaal vaardig genoeg om dat duidelijk te maken?
Huis van mijn ouders, en het probleem is dat het zeg maar vrij aantrekkelijk is voor inbrekers is om in te breken.
pi_34154833
Volgens mij ooit ergens het zelfde verhaal gelezen en toen bleek dat er iets bij de KPN centrale niet goed zat. Je zou kunnen navragen bij de KPN of dat het geval is.
pi_34154854
Nummer Onbekend
En dan hebben ze opgehangen. Elke dag
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:13:14 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34154863
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Huis van mijn ouders, en het probleem is dat het zeg maar vrij aantrekkelijk is voor inbrekers is om in te breken.
Dat klinkt als foute boel idd.... misschien 's politie vragen om advies? Ze kunnen dan iig eens vaker door de straat rijden ofzo.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:13:16 #17
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34154865
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Public_NME het volgende:
En ik ben echt niet bang ofzo, vind het gewoon zwaar irritant... Denk niet dat inbrekers me graag tegen zouden komen in een huis. (ben totaal niet agressief, maar ze moeten niet aan m'n spullen komen want dan breekt de hel los)
Jaja, heel stoer. Maar de reden dat ze je niet tegen willen komen, is toch gewoon dat ze niet herkend willen worden, hoor. En midden op de dag inbreken? Woon je ergens in de middle of nowhere waar niemand voorbij komt ofzo?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_34154881
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Kan ook een 'autodialer' zijn van een telefonische verkoper ofzo. Deze belt een aantal nummers tegelijk en de eerste die oppakt wordt doorverbonden om bijv. zijn/haar pensioen eens te bespreken.

Op deze manier gaat er voor het callcenter vrijwel geen tijd verloren met het bellen van nummers die niet/traag oppakken.

Deze methode is overigens niet toegestaan, maar dat terzijde...
En neem maar van mij aan dat niemand dat controleert.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_34154914
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Jaja, heel stoer. Maar de reden dat ze je niet tegen willen komen, is toch gewoon dat ze niet herkend willen worden, hoor. En midden op de dag inbreken? Woon je ergens in de middle of nowhere waar niemand voorbij komt ofzo?
Bull
Dat is het meest voorkomende tijdstip ja...
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:19:46 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34155085
Hoe lang heb je je telefoonaansluiting?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:21:20 #21
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_34155129
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik woon in een randgemeente van Utrecht, dus zeker niet de middle of nowhere. Ik wilde niet stoer overkomen, maar ik sta zeker mijn mannetje al een paar kanslozen hier proberen binnen te komen.

Maarja dat terzijde, het probleem is dus dat de achterkant van ons huis volledig is afgeschermd van de buitenwereld, dus als ze eenmaal in de achtertuin staan kunnen ze zo hun gang gaan!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:21:41 #22
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_34155142
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef Alicey het volgende:
Hoe lang heb je je telefoonaansluiting?
Al meer dan 11 jaar...

En het is vaker gebeurd, toen weer een tijdje stil, en nu is er weer zo'n periode...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:26:25 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34155265
Ik gok dat het gewoon een vervelend callcenter is, zoals eerder opgemerkt. Maar ja, bel KPN eens en vraag of ze er iets aan zouden kunnen doen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:29:25 #24
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34155351
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Al meer dan 11 jaar...

En het is vaker gebeurd, toen weer een tijdje stil, en nu is er weer zo'n periode...
Dan is de kans klein dat je een nummer hebt overgenomen van iemand inderdaad.. Ik denk zelf ook eerder aan call centers, maar je zou anders kunnen doorverbinden naar je mobiel.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:30:58 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34155394
Telefoon de deur uit. En ovewr gaan op mobiel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')