abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34153497
Tot mijn verbazing is er nog nooit een topic geweest over The Get Up Kids.

The Get Up Kids waren een Indie Rock/ Emo band uit Kansas die in Juli 2005 gestopt zijn. Wat mij betreft is dit een goede keuze geweest want ik merkte aan de laatste albums dat de koek toch een beetje op was.

De band brak door in 1997 na het uitbrengen van hun album The four minute mile. Persoonlijk vind ik dit album samen met Something to write home about en Eudora het beste album dat ze uitgebracht hebben.

De latere albums On a Wire en A Guilt Show waren iets minder rauw en meer gepolijst dan de voorgaande albums waardoor ik die minder vind. Maar commercieel gezien waren het waarschijnlijk de beste albums.

Op hun website http://www.thegetupkids.com kun je wat muziek van ze downloaden. Ik zou zeggen probeer het eens.

Als je van Emo/Indie/Punk houdt koop dan eens een album van deze band.

Meer liefhebbers hier van the Get Up Kids?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:39:48 #2
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_34153819
Something to write home about heb ik destijds maanden in mijn cd-speler gehad. Echt een top-plaat. Verschikkelijk lieve muziek, maar toch ook erg goed. The guilt show vind ik inderdaad ook een minder album.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
pi_34153893
Ik heb afgelopen deze plaat maanden in mijn cd-speler gehad, prachtplaat gewoon.
Momenteel is het The Four minute mile en het live album dat ze in Juni hebben uitgebracht die vele rondjes in mijn cd speler maken.
pi_34154105
Beer for breakfast
pi_34154139
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef StainlessSteel het volgende:
Beer for breakfast
Haha inderdaad . Het is maar net wat je voorkeur is .
pi_34391868
the get up kids...is een leuk zomers punk bandje voor de doorgewinterde punk/emo liefhebber!
four minute mile is mijn favoriete albumpje van deze band!
the rest is silence
pi_34807346
Ik heb hun laatste album A Guilt Show de laatste dagen grijs gedraaid. Hij is toch beter dan ik in de openingspost schreef . Sommige albums hebben wat meer luisterbeurten nodig...
pi_34817609
Van GUK ken ik niet veel, maar ik vind Worse For The Wear van The New Amsterdams toch wel een verdomd lekker plaatje.
suburban gangster flow
pi_34819320
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:21 schreef Summerteeth het volgende:
Van GUK ken ik niet veel, maar ik vind Worse For The Wear van The New Amsterdams toch wel een verdomd lekker plaatje.
Zeker een goede plaat! ken je Paro toda vida en Never you mind ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')