Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef sr_firewire het volgende:
TeringstageMoet nog tot half Maart schat ik
Ik gelukkig nog maar 9 dagen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef sr_firewire het volgende:
TeringstageMoet nog tot half Maart schat ik
Heb jij je scriptie nu al af?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef lpg het volgende:
geesoes niet zeiken op fok aan het werk luie donder.
Facility Management, eindstage. Bedrijf laat ik hier even achterwege als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog maar 9 dagen.
Wat studeer je eigenlijk en wat voor stage doe je?
Same here. Ik doe dan opleidingskunde. Bij een opleidingsbureau in Ede. Wat elke dag ook nog irritant reizen, maarja. Daar heb ik zelf voor gekozen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Facility Management, eindstage. Bedrijf laat ik hier even achterwege als je het niet erg vind.
Maar heb nog geen flikker gedaan, begeleiding is kut etc. etc. Maar komt goed![]()
Teringstagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef The_Mavericks het volgende:
wat vinden jullie nou erg aan stage?
ik vondt wel leuk. (behalve het feit dat ik maar 250 stage vergoeding kreeg)
heej dat heb ik ook, ik krijg 250. En ik mag roken op mijn eigen kantoortjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
Ik krijg 230 betaald... Ze denken dat ik alles weet al (terwijl ik hier ben om te leren), ze komen nooit eens langs om te vragen hoe het gaat, afspraken worden niet nagekomen etc.
Enige voordeel is dat ik een relexte kamer heb met internet
dat was bij mij wel anders,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
Ik krijg 230 betaald... Ze denken dat ik alles weet al (terwijl ik hier ben om te leren), ze komen nooit eens langs om te vragen hoe het gaat, afspraken worden niet nagekomen etc.
Ik krijg 300 Bruto, heb mijn eigen kantoortje, en kan ook lekker internetten. Ze is alleen niet tevreden met mijn werktempo, wel met wat ik doe als ik wat doequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
Ik kan buiten roken, maar das 2 meter lopen en de koffieautomaat zit op 2 meterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
heej dat heb ik ook, ik krijg 250. En ik mag roken op mijn eigen kantoortjeMaarja het nadeel is dat ik onder het fokken ook is wat aan mijn stage moet doen
Tap that assquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik krijg 300 Bruto, heb mijn eigen kantoortje, en kan ook lekker internetten. Ze is alleen niet tevreden met mijn werktempo, wel met wat ik doe als ik wat doe
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef Repeat het volgende:
30 januari beginnen![]()
![]()
0 zin in en 0 salaris, dus ik ga er ook voor de volle 15% voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |