dat eerste is wel leuk, jammer dat het niet magquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Toch maar de auto aan de 220V hangen of een vet alarm installeren dus.
lees even wat de stadstoezichtmeneer heeft gezegd...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef N.icka het volgende:
Je mag niet op de stoep parkeren . dat weet je
Weer zo'n sukkel die komt klagen omdat hij zelf faalt![]()
Ik roep ook weleens dingen.........quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
lees even wat de stadstoezichtmeneer heeft gezegd...
sukkel die niet kan lezen
Nee, stukkie tegels wat doodloopt richting een blinde muur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een korte samenvatting van de kernpunten.
1. je zet je wagen weg op het voetpad.
Ben dus boos omdat is gezegd dat ze het gedogen aangezien ze weten van de autoinbraken en ze dit dan zonder melding weer wel doen.quote:2. je bent boos omdat je daarvoor een bekeuring krijgt.
Andere plek is niet mogelijk rest is betaald parkeren waar je geen vergunning voor kan krijgen.quote:3. je zet je wagen daarna ergens neer waar je weet dat er word ingebroken.
Weer een stakker die niet kan lezen, maar goed, kan op meerdere plaatsen parkeren, maar dan komt antwoord op punt 3 weer naar voren...quote:4.Dit zijn de enige 2 parkeerplekken in jou dorp.
In plaats va ndat ze erop toezien dat dat tuig dat die auto's openbreekt opgepakt wordt komen ze met zo'n lulverhaal. Eigenlijk komt het er dus op neer dat ze geen zin hebben om er iets aan te doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dat is dan ook paar maanden goed gegaan en nu opeens staan ze er iedere avond te controleren omdat: "Het straatbeeld onrustig wordt van zo geparkeerde auto's en dit werkt criminaliteit in de hand."
en als je dat zegt tegen ze dan ontkennen ze dat in alle toonaarden...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef Blokhut het volgende:
[..]
In plaats va ndat ze erop toezien dat dat tuig dat die auto's openbreekt opgepakt wordt komen ze met zo'n lulverhaal. Eigenlijk komt het er dus op neer dat ze geen zin hebben om er iets aan te doen
Probleempje, als dat arme inbrekertje brandblaartjes krijgt doordat hij aan de 220V hangt, dan is TS het haasje. Laat staan als er een kind een opdonder krijgt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Toch maar de auto aan de 220V hangen of een vet alarm installeren dus.
die mailtjes zijn er allang uit, alleen worden ze doorgezet naar die wijkagent... de "hoge politieoompjes" willen daar geen tijd aan besteden schijnbaar...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef RetepV het volgende:
Of op sinterklaasavond in Utrecht moeten zijn. Alle openbare parkeerplaatsen vol, maar omdat iedereen naar familie is zijn bijna alle parkeerplaatsen voor vergunninghouders vrij (80% van de parkeerplaatsen daar). Dus maar op een parkeerplaats voor vergunninghouders parkeren. Het is een feestavond, dus zal er wel niet streng gecontroleerd worden.
Maar ja, blijkbaar is 'parkeerwachter' één van die beroepen voor mensen met een chronisch sjachereinigheidsprobleem. Dus hoppa 85 euro boete. Vuile NSB-ers.
Enneh, het is toch de bedoeling dat die wijkagent preventief aan de slag is? Waarom geeft hij jou wel parkeerbonnen, maar slaat hij niet die autoinbrekers in de boeien? Hij wordt toch betaald om criminaliteit aan te pakken?
Ik zou dus een mooie brief gaan schrijven die de situatie beschrijft, wat jij er aan hebt gedaan, wat de gevolgen voor jou zijn geweest, wat je schade is geweest en dat je die schade op de gemeente verhaalt. Kennelijk is het hier de POLITIE die criminaliteit in de hand werkt. Zij dwingen jou om crimineel gedrag uit te lokken! Dat kan toch niet? De politie is er toch om crimineel gedrag TEGEN te gaan?
Bonnetje declraren bij een wijkagent, dat lukt natuurlijk niet. Je moet natuurlijk wel zo slim zijn om iemand aan te spreken die jouw wijkagent op zijn flikker kan geven. Zijn baas dus.
Een andere mogelijkheid is om zelf een stadswacht op te zetten en alle criminelen uit je buurt weg te slaan. Inclusief die wijkagent die, gezien zijn gedrag, kennelijk onder één hoedje speelt met diezelfde criminelen. Die criminelen zijn er nog steeds, dus die hele wijkagent is weggegooid geld. Ruim de buurt zelf maar op, dan kan die wijkagent weer terug het blik in waar ze hem uit gehaald hebben.
Het is inderdaad te gek voor woorden dat agenten het werk waarvoor ze aangesteld worden niet durven te doen. Lekker signaal is dat naar criminelen en Noord-Afrikaanse landgenoten. Maar goed, ook dat hebben we zelf in de hand gewerktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en als je dat zegt tegen ze dan ontkennen ze dat in alle toonaarden...
voorbeeld is ook dat ze hier laatst controleerden op fietsen zonder licht, 4 agenten.... kwam een groepje met zo te zien marokaanse jongens aan, stuk of 6, allen zonder licht, die mochten doorrijden, daarna een vrouwtje van een jaar of 70 die wordt door 2 agenten aangehouden... het lijkt wel op een soort van angst voor dingen die een beetje eng kunnen zijn...
Kijk en daar ging je de mist in.quote:Nou woon dus in Tilburg aan de Korvelseweg, veel gezeik met auto inbraken, nu is er bij ons een parkeerplaats waar de eerste 9 plaatsen redelijk veilig zijn en de andere 50 zijn gegarandeerd inbraak of beschadiging, nu wonen er wat meer mensen hier en zijn dus de parkeerplaatsen vol... Je kan dan ook op een stukkie trotoir parkeren waar nooit iemand loopt (behalve die naar zijn auto loopt die op dat stukkie geparkeerd staat) omdat dit simpelweg naar een blinde muur loopt... Keer een man aangesproken van stadsbeheer (inderdaad die melkertbaners) en die vertelde mij dat het goed was om je auto daar te parkeren 's avonds, omdat bekend is dat er zoveel inbraken zijn...
Ik vraag me af waarom ze die gasten niet gewoon thuis laten zitten en dan een zak geld geven, je hebt evengoed geen reet aan zequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kijk en daar ging je de mist in.
Stadsbeheer.
Dat zijn die gasten die geweigerd zijn bij de politie toch. En dan nog durven klagen erover.
Je kent de regels en dat je dan zo knakker geloofd dat is je eigen fout![]()
Er bestaat zoiets als een politieburea. Dat is een openbare plaats. Als jij met een paar buurtbewoners in de wachtkamer luidruchtig gaat zitten doen met een paar demonstratieborden erbij en zegt dat je niet weg gaat voordat je de hoge ome gesproken hebt, dan kunnen ze in feite niks doen. Zorg dat je ook wat videocamera's bij je hebt en alles op tape opneemt. Want als ze je er respectloos uitzetten, dan kun je naar de TV stappen en de publiciteit opzoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
die mailtjes zijn er allang uit, alleen worden ze doorgezet naar die wijkagent... de "hoge politieoompjes" willen daar geen tijd aan besteden schijnbaar...
Wat krijgen ze betaaldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:34 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze die gasten niet gewoon thuis laten zitten en dan een zak geld geven, je hebt evengoed geen reet aan ze
Als zegt de stadstoezichtmeneer dat je een moord mag plegen , dan weet jij nog best dat dat niet mag , je hebt zelf toch hersens in je kop. toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
lees even wat de stadstoezichtmeneer heeft gezegd...
sukkel die niet kan lezen
Dus die parkeerwachter is een NSber omdat hij zn werk naar behoren uitvoert.?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef RetepV het volgende:
Of op sinterklaasavond in Utrecht moeten zijn. Alle openbare parkeerplaatsen vol, maar omdat iedereen naar familie is zijn bijna alle parkeerplaatsen voor vergunninghouders vrij (80% van de parkeerplaatsen daar). Dus maar op een parkeerplaats voor vergunninghouders parkeren. Het is een feestavond, dus zal er wel niet streng gecontroleerd worden.
Maar ja, blijkbaar is 'parkeerwachter' één van die beroepen voor mensen met een chronisch sjachereinigheidsprobleem. Dus hoppa 85 euro boete. Vuile NSB-ers.
Kloon en we weten nu ook van wie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:41 schreef 2609 het volgende:
je hebt nog geluk dat ik het niet gezien heb want ik heb een hele aan foutgeparkeerde autos meestal zet ik er een mooie kras op van voor naar achter
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oei, als iemand dat doet zet ik natuurlijk wel ff een mooie kras op zijn auto en rijd weg
Als de politie deed waarvoor ze in het leven geroepen is had die auto daar niet hoeven staan. Ik neem aan dat die parkeerwachter wel wist wat voor problemen er zijn in die wijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dus die parkeerwachter is een NSber omdat hij zn werk naar behoren uitvoert.?
JIj bent degene die fout zit, sukkel
goh appels met peren vergelijken he... goed hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als zegt de stadstoezichtmeneer dat je een moord mag plegen , dan weet jij nog best dat dat niet mag , je hebt zelf toch hersens in je kop. toch?
Dat is een andere postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:45 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Als de politie deed waarvoor ze in het leven geroepen is had die auto daar niet hoeven staan. Ik neem aan dat die parkeerwachter wel wist wat voor problemen er zijn in die wijk.
Nee dat is geen appels en peren. Jij volgt een advies op van iemand terwijl je weet dat het niet mag . Dat is gewoon niet erg snuggerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
goh appels met peren vergelijken he... goed hoor
Ja, zo kun je alles omdraaien. Die man zou moeten weten waar hij over praat en je zou als burger daarop moeten kunnen vertrouwen. Daarvoor is hij namelijk aangesteld. En als hij zegt dat dit vanwege de huidige problematiek mag dan mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat dit zo is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als zegt de stadstoezichtmeneer dat je een moord mag plegen , dan weet jij nog best dat dat niet mag , je hebt zelf toch hersens in je kop. toch?
onzin alleen omdat hij hetzelfde zegtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kloon en we weten nu ook van wie.
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb dus 2x bekeuring gekregen (ja op 1 dag, had 2x geel bonnetje op de voorruit), 1x met de tekst: parkeren op het trottoir en 1x met de tekst parkeren op het trottoir met 4 wielen.
En omdat het al eerder geconstateerd was dat je een kloon bent. Je bent een kloon in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
onzin alleen omdat hij hetzelfde zegt![]()
Nee hoor , daar zou ik niet zomaar vanuit gaan , ik krijg dus ook geen bekeuringenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles omdraaien. Die man zou moeten weten waar hij over praat en je zou als burger daarop moeten kunnen vertrouwen. Daarvoor is hij namelijk aangesteld. En als hij zegt dat dit vanwege de huidige problematiek mag dan mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat dit zo is.
dus als er een agent op de snelweg staat te wijzen dat je over de vluchtstrook moet als er een ongeluk is gebeurd dan doe je dat ook niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee dat is geen appels en peren. Jij volgt een advies op van iemand terwijl je weet dat het niet mag . Dat is gewoon niet erg snugger
jullie hebben het geconstateerd jah maar jullie hebben nooit iets bewezen en kom niet met deze soort indirekte bewijzenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
En omdat het al eerder geconstateerd was dat je een kloon bent. Je bent een kloon in de ontkenningsfase.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee hoor , daar zou ik niet zomaar vanuit gaan , ik krijg dus ook geen bekeuringen![]()
en dat zonder bij mijn auto te zijn geweest he dat is het mooie, dus bij je auto komen en er 2 onder de ruitenwissers hebben, dus niet eerst gaan rijden en weer terugzettenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef 2609 het volgende:
moet je maar niet in de ghetto gaan wonen jongetje
Waar precies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ontopic, kut man, ik weet hoet het is. In de binnenstad hier (groningen) is het nu ook raak.
Lekke banden, kapotte ramen, niet eens echt om iets te jatten.
eikels.
Never fuck with another man's automobile.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef 2609 het volgende:
[..]
jullie hebben het geconstateerd jah maar jullie hebben nooit iets bewezen en kom niet met deze soort indirekte bewijzen![]()
Juist daarom vind ik het zo mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en dat zonder bij mijn auto te zijn geweest he dat is het mooie, dus bij je auto komen en er 2 onder de ruitenwissers hebben, dus niet eerst gaan rijden en weer terugzetten
niet eens alleen de automobile... gewoon van alles afblijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ontopic, kut man, ik weet hoet het is. In de binnenstad hier (groningen) is het nu ook raak.
Lekke banden, kapotte ramen, niet eens echt om iets te jatten.
eikels.
Never fuck with another man's automobile.
jah ik ga maar eens uitzoeken of het mag, 2x bekeurd worden voor een zelfde overtreding...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist daarom vind ik het zo mooi.Vooral de opmerkzaamheid, dat de 2e opmerkt dat er 4 wielen staan.
Volgens de boetes ben je twee keer voor een ander iets bekeurdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jah ik ga maar eens uitzoeken of het mag, 2x bekeurd worden voor een zelfde overtreding...
Dan laat ik mijn gezonde verstand werken en kies ik om op dat moment de opdrachten van een agent op te volgen ( ben ik ook verplicht)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dus als er een agent op de snelweg staat te wijzen dat je over de vluchtstrook moet als er een ongeluk is gebeurd dan doe je dat ook niet?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef Vipers het volgende:
[..]
. Nu ik erover nadenk kan je wel eens gelijk hebben. Maikuulll schrijft nog slechter
Het zijn verschillende overtredingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jah ik ga maar eens uitzoeken of het mag, 2x bekeurd worden voor een zelfde overtreding...
en dus als dan iemand van de gemeente die ook bekeuringen kunnen uitschrijven zegt dat ze de problematiek kennen en daarom het parkeren daar gedogen klinkt dat toch meer dan aannemelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn gezonde verstand werken
Ik zou met een mondelinge toezegging van een parkeerwachter geen genoegen nemen of daar blind op vertrouwen , neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en dus als dan iemand van de gemeente die ook bekeuringen kunnen uitschrijven zegt dat ze de problematiek kennen en daarom het parkeren daar gedogen klinkt dat toch meer dan aannemelijk
Dan kan TS nog van geluk spreken, voor het zelfde geld had hij:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn verschillende overtredingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |