SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De blauwe award: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De groene award: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De regenboog award: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu voor de mannen!
De roze award: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De blauwe award: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De groene award: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De regenboog award: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu een speciale award! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat was het weer, als je er nu niet bij staat heb je misschien de volgende keer geluk!!!
[ Bericht 95% gewijzigd door tonks op 17-01-2006 19:47:28 ]![]()
Ik nomineer mezelf dus
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Waarom zouden we een tonks award willen dan?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets![]()
Supergeil is dat man!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Om te pimpem met je vrienden op fokquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waarom zouden we een tonks award willen dan?![]()
![]()
(ik weet niet of Pulitzer zijn eigen prijs ooit heeft gekregen...
ah wtf, veel te vroeg voor dit soort info)
stem op Tonks
![]()
![]()
Ik ga mijn eigen award toch niet winnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:13 schreef Quistis het volgende:
(ik weet niet of Pulitzer zijn eigen prijs ooit heeft gekregen...
ah wtf, veel te vroeg voor dit soort info)
stem op Tonks
![]()
![]()
![]()
Krijg je dan ook zo een ultracooleflashende avatar naast je naam te staan met daarin je username ?????
Ja ? Oh dan hoef ik hem niet.* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *![]()
quote:![]()
Ik: hoi vrienden op Fok! ik heb de Tonks award gewonnen
vrienden op Fok!:![]()
of
vrienden op Fok!:![]()
of
vrienden op Fok!: ..zoals het potje thuis poept, poept het nergens
Fiets![]()
ohwjah, das waar ook.quote:
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
Fiets![]()
wat jij wil joh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen award toch niet winnen![]()
jouw award!![]()
en waar moet een Tonks award winnaar zoal aan voldoen dan??![]()
Je moet wel een beetje sexy zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:17 schreef Quistis het volgende:
[..]
wat jij wil joh!
jouw award!![]()
en waar moet een Tonks award winnaar zoal aan voldoen dan??![]()
jah, maar om nou aan jou mijn tonks award te showenquote:
Je weet zelf wat voor prut die hele awarduitreiking is, en dat de verkiezing zowiezo doorgestoken kaart is.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
Fiets
Forum Opties Forumhop: Hop naar: