abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2261380
"Le vent nous portera"

(de wind die ons zal dragen)

wat een verschrikkelijk vet nummer!!

nog kewler zelfs dan Me Gustas Tu (Manu Chao speelt de gitaar in dit nummer)

ook relexte clip btw..

pi_2261654
Da's zeker een goed nummer. Om die reden had ik anderhalve maand geleden dan ook maar een heleboel andere nummertjes van die gasten gedownload. Blijkt de rest dus echt zwaar bagger te zijn, allemaal soort van gitaarrock herrie...blech
quote:
Op donderdag 22 november 2001 16:41 schreef Alcatraz het volgende:
"Le vent nous portera"

(de wind die ons zal dragen)

wat een verschrikkelijk vet nummer!!

nog kewler zelfs dan Me Gustas Tu (Manu Chao speelt de gitaar in dit nummer)

ook relexte clip btw..

All in all, 'reality' is a nice concept, but it still needs some fine tuning. For information how to finetune 'reality', read the alt.drugs.* newsgroups.
pi_2262754
Inderdaad een heel goed nummer. Deed me meteen aan Manu Chao denken, alleen beter dan alle nummers die ik tot nu toe van Manu Chao heb gehoord. Bleek dus dat hij er ook in mee doet.

Voor de rest ken ik niets van de band. Ik zal er binnenkort eens wat van downloaden.

Hmmzz....
pi_11839232
Ik hoorde het nummer vanmorgen op radio. Via een mailwisseling met Radio 2 kwam ik achter de titel van het nummer. Waanzinnig goed. Als je sjago bent word je vasnzelf vrolijk. Ben nu wat andere nummers van ze aan het downloaden om te luisteren wat het is.... (wordt vervolgd)
It's in the air tonight
pi_11848253
Dit nummer al eens gehoord? :

16 Horsepower & Noir Desir - The partisan

Het is een Leonard Cohen cover, en onwijs goed!
Kippevelwerk...

pi_11849053
ja. Noir Desir is goed!
pi_11851386
ik wilde eigenlijk de clip downloaden die Michel Gondry voor ze had gemaakt (A l'envers à l'endroit), maar ik kwam dus ook die van 'le vent nous portera' tegen. damn super nummer (en clip is ook wel mooi)
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_11851403
Ik ken alleen "Oublié" van Portishead en Noir Desir.
Dat is ook wel een apart nummer.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_11851414
manu chao vind ik tenenkrommend, ik weet niet waarom maar dat ene nummer gaf me altijd moordneigingen
The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_11851515
Ben n.a.v. dit topic maar ff gaan zoeken; "Le vent nous portera" is inderdaad echt een typisch Manu Chao-nummer...ook best leuk voor een keertje.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_11851716
overigens is de gitaar op dat nummer ook gespeeld door manu chao, maar inderdaad geweldig nummer.

verbaas me alleen dat ze het nu pas op de radio draaien, de single lag juli vorig jaar al in het afprijsbakje in brussel

pizdabolkin.nl
  vrijdag 18 juli 2003 @ 09:32:31 #12
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11853069
dankjewel voor de tip. ik hou wel van muziek waar manu Chao aan mee doet

ik kende Noir Desir wel van naam. Ze deden mee met Sixteen Horsepower op een album. Maar als ze zo goed zijn moet ik ze zeker ff checken

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_15253340
Ik heb een keer een tijdje terug clip gezien van Noir Désir, de clip speelde zich af op een strand met een klein jongetje (of was het een vrouw :S) die steeds meer onder het zand terechtkomt, heel vaag. Weet iemand hoe dit nummer heet?
  maandag 8 december 2003 @ 19:25:38 #14
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_15254956
Zal wel even duren voor er een nieuwe plaat uitkomt van de groep: de zanger zit sinds augustus in de bak op verdenking van moord. De kranten in Frankrijk stonden er afgelopen vakantie vol mee.

zie o.a. hier en hier

[Dit bericht is gewijzigd door Gambolputty op 08-12-2003 19:32]

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:47:18 #15
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15269186
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:25 schreef Gambolputty het volgende:
zie o.a. hier en hier
en hier
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')