dit slaat nergens op, totaal offtopic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef funrider het volgende:
Gister zapte ik langs E! zie ik ineens live de Golden Globe ontvangst best grappig dat soort dingenAlleen maar celebs. Die dude van Scrubs was er ook ff voor een babbel.
Dit is offtopic... Zaterdag komt er trouwens een modeprogramma op garuda.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil gewoon Fashion TV weer terug
Ik heb het lekker 24/7!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil gewoon Fashion TV weer terug
indopowerquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef Witchfynder het volgende:
Dat Borobodur heb ik op Bali gezien! Maaaan, dat is caaaaaamp.![]()
Nou, als Indo maar eens kijken of we het in R'dam gaan krijgen.
Puik hoofddeksel hequote:
Qua eten wel jaquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Ramé Ramé met Justine en Marlon!Onmisbaar op deze zender lijkt me.
Jammer dat het hier niet op de kabel is
Geen Peter Pan pop dinges (weet niet precies meer hoe het heet)? Daar word je momenteel in Indonesie helemaal mee doodgegooidquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:54 schreef AHLY-ALU het volgende:
[..]
dit is een indonesische tv zender, en zo bekend zijn justine en marlon daar niet
gelukkig maar
Ja Peterpan! Ik kocht laatst een Simkaart in Bali met daarbij gratis mp3 nummers ofzo van Peterpan,,, Heb ze gelijk weggegooid. Wat een kut popband. Vooral toen ze een keer zeiden: "We would like to thank ,,,,,C.I.D.,,,," Wat een gejoel toen LOL! Geef mij maar Superman is Dead ( http://www.supermanisdead.net/ ). Oi oi! Mijn vriend is road manager van S.I.D. (alleen in Bali en soms ook op andere eilanden in Indonesie). Ik ben part van Electrohell Records( http://www.electrohellworld.com/ ) in Bali. De excutive producer van de band Psychofun (ook uit Bali) om precies te zijn. Geef gewoon een gil als 1 van jullie mensen naar Bali gaan. Tis erg leuk om backstage te gaan met de bands. Altijd lol. Ik miss het zo erg! Zit nu weer in Sweiss. Doe een bepaald deel van mijn werk achter m'n PC.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen Peter Pan pop dinges (weet niet precies meer hoe het heet)? Daar word je momenteel in Indonesie helemaal mee doodgegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |