ja dat is het probleem niet, alleen op mn werk en omgeving zijn geen plakspullen te vinden, dus moest ik alsnog naar huis lopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:54 schreef Gripper het volgende:
Pak bandenlichters. Haal buitenband eraf. Trek binnenband tevoorschijn. Blaas m op. Dompel elk stukje binnenband in emmer. Belletjes. Goh. Droog binnenband af. markeer plaats van gat. Smeer lijm op gat. minuut wachten, intussen plakkertje op maat knippen. Hoekjes afronden, anders komt daar rommel onder. band weer leeg laten lopen, plakkertje erop plakken. Tussen twee vlakke dingen in klemmen en even drukken. Band klein stukje oppompen (1 slag v.d fietspomp), checken of plakker goed houdt als ie strakgetrokken wordt. Terugproppen in buitenband. Buitenband op velg. Hard opppompen. wegfietsen.
nog geen 10 minuutjes werk.
Huilie...
Plakspul stop je toch in zo'n hip zadeltasje, en dat bevestig je aan je zadelpen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ja dat is het probleem niet, alleen op mn werk en omgeving zijn geen plakspullen te vinden, dus moest ik alsnog naar huis lopen![]()
Dat is niet avontuurlijk, en haalt alle spanning wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Plakspul stop je toch in zo'n hip zadeltasje, en dat bevestig je aan je zadelpen?
en hoe lang denk je dan dat dat tasje daar blijft zitten ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Plakspul stop je toch in zo'n hip zadeltasje, en dat bevestig je aan je zadelpen?
Hier in Ede best lang. Kan me voorstellen dat dat buiten de provincie anders gaat. Maar aangezien niemand tegenwoordig meer zelf een band kan plakken: waarom zouden ze mijn plakspullen jatten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
en hoe lang denk je dan dat dat tasje daar blijft zitten ?
De gemiddelde fietsendief is best handig hoor, die kan zo'n plaksetje goed gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hier in Ede best lang. Kan me voorstellen dat dat buiten de provincie anders gaat. Maar aangezien niemand tegenwoordig meer zelf een band kan plakken: waarom zouden ze mijn plakspullen jatten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |