abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34150249
Ik heb een sloom internetabonnement bij een BBned-provider. Word er zo onderhand gek van dat het allemaal zo langzaam is. Goed, half december zag ik dat ze ADSL2+ gingen aanbieden... 10 keer sneller internet voor 3 euro per maand meer, daar doen we het voor!
Ik aangevraagd, upgradekosten betaald (50 euro, is te overleven), nieuw modem gekocht (50 euro, nouja, moet maar..) in de hoop dat ik eind december kon genieten van een snelle verbinding.
Het werd uitgesteld tot de 3e week januari... overkomelijk.. had alle kosten al betaald, het duurde alleen een paar weekjes langer...
Begin januari: ja het is allemaal te duur voor ons, we verdienen er niks aan, als je geluk hebt lukt het in mei ofzo
BBned: als julie iets beloven, DOE het dan ook, vuile oplichters
Als het te duur voor je is, waarom bied je het dan aan in de eerste plaats?
Altijd geklooi met hun... als er iets kapot is laten ze je een maandje zonder verbinding zitten, onkosten worden niet terugbetaald, enzovoort... Lijers, ik ga weer terug naar KPN zodra dat kan
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:20:13 #2
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34150373
He, maar dan kan je er toch werk van maken. je betaald extra voor een bepaalde dienst en deze wordt niet geleverd. Dan kan je volgens mij je geld gewoon terug halen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34150460
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef Vipers het volgende:
He, maar dan kan je er toch werk van maken. je betaald extra voor een bepaalde dienst en deze wordt niet geleverd. Dan kan je volgens mij je geld gewoon terug halen.
Ik heb al lang gebeld met de desk... ze zeiden ongeveer dat ik het in de loop van 2006 nog wel eens zou krijgen, en tja, ik had me al ingeschreven, dus ik kon nu niet meer onder het contract uit!
pi_34150522
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:23 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ik heb al lang gebeld met de desk... ze zeiden ongeveer dat ik het in de loop van 2006 nog wel eens zou krijgen, en tja, ik had me al ingeschreven, dus ik kon nu niet meer onder het contract uit!
zij houden zich niet aan de voorwaarden, als BBned niet openstaat voor klachten zou ik het eens bij een consumentenprogramma proberen, kassa ofzo....
Je kunt je gelijk sowieso halen...
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_34150567
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

zij houden zich niet aan de voorwaarden, als BBned niet openstaat voor klachten zou ik het eens bij een consumentenprogramma proberen, kassa ofzo....
Je kunt je gelijk sowieso halen...
proberen te halen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:31:55 #6
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_34150616
quote:

[..]

Elk tekortkoming in de nakoming van een contract is reden voor ontbinding. Leuk briefje sturen naar BBNed dat je je centen terugverwacht en dat je ze anders aanklaagt.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:40:34 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_34150785
En als je met een automatische incasso hebt betaald, kan je aangifte van fraude doen bij de politie en dan bij de bank een verzoek indienen om alle betalingen tot 12 maanden geleden terug te boeken!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:48:58 #8
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_34150950
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:40 schreef eNaSnI het volgende:
En als je met een automatische incasso hebt betaald, kan je aangifte van fraude doen bij de politie en dan bij de bank een verzoek indienen om alle betalingen tot 12 maanden geleden terug te boeken!
Dit slaat absoluut nergens op. Je aan een afspraak niet houden, is niet direct fraude hoor. Het is volgens mij voldoende om die ene factuur van 50 euro terug te boeken (als dat nog mogelijk is). Wil dat niet, dan lijkt het mij handiger een aangetekende brief te sturen dat of 50 euro teruggestort wordt, of 50 euro ingehouden gaat worden door middel van terugboeken van komende automatische incasso's. Als reden is wel op te geven dat niet aan afspraken wordt gehouden. Geef ze evt. eerst nog even 14 dagen de tijd zelf het probleem op te lossen. Dan hebben zij ook voldoende tijd om het misschien nog op de vriendelijke manier op te lossen.
Schaap
pi_34151248
Mja, maar eigenlijk wil ik er helemaal niet onderuit... ik wil dat mijn dienst geleverd wordt zoals beloofd is. Het kan technisch, maar alleen omdat ze er later achterkomen dat het ze niet zoveel oplevert stoppen ze ermee!
Maar in principe, ze hebben zoiets beloofd dus moeten zij daar zich aan houden..
Kun je ze op zo'n manier verplichten de dienst te leveren of is in principe alleen geld terugvragen een optie?
/edit: Hardwarematig is de upgrade al doorgevoerd in alle centrales.. Het enige wat BBned nu nog moet doen is een software-upgrade doen... Is toch van de gekken dat dat tot mei moet wachten

[ Bericht 24% gewijzigd door Intrepidity op 17-01-2006 10:13:06 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:48:31 #10
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_34152376
Kunnen ze je niet tijdelijk op een 8 mbit verbinding zetten voor het nieuwe bedrag van 3 euro meer. Moeten ze op zich weinig op achteruit gaan lijkt mij, want met 8 mbit kun je onmogelijk meer bandbreedte gebruiken dan met 10 mbit.

Maar goed, vaak wil de provider het wel, maar kan BBned dus niet, zoals hier ook het geval is. Ik snap niet dat iedereen bij BBned blijft, alhoewel ik niet weet of BabyXL/Tiscali echt beter is.
Schaap
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:08:02 #11
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_34156655
e
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Cybje het volgende:

[..]

Dit slaat absoluut nergens op. Je aan een afspraak niet houden, is niet direct fraude hoor. Het is volgens mij voldoende om die ene factuur van 50 euro terug te boeken (als dat nog mogelijk is). Wil dat niet, dan lijkt het mij handiger een aangetekende brief te sturen dat of 50 euro teruggestort wordt, of 50 euro ingehouden gaat worden door middel van terugboeken van komende automatische incasso's. Als reden is wel op te geven dat niet aan afspraken wordt gehouden. Geef ze evt. eerst nog even 14 dagen de tijd zelf het probleem op te lossen. Dan hebben zij ook voldoende tijd om het misschien nog op de vriendelijke manier op te lossen.
Het in gebreke blijven bij het naleven van een contract wordt jou als consument door deze bedrijven wel keihard afgerekend (indien je dus bijvoorbeeld niet betaald zou hebben als er wel een dienst geleverd is), maar andersom zou je alles maar moeten slikken? Een bepaalde termijn van coulance verwacht je als consument en uiteraard kan je hier zelf ook vanuit gaan, maar als er na diverse keren contact nog niks is verandert, blijft de aanbieder in gebreke. Dan kan je misschien wel een schadevergoeding eisen (stel je voor dat je door een prutsbedrijf ineens bij BKR geregistreerd wordt, kan je die hypotheek mooi op je buik schrijven )
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:17:20 #12
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_34158905
quote:

[..]

Als zij zich niet aan hun contract houden, hoef jij dat ook niet... Even de ARAG of rechtwinkel (of hoe je dat ook noemt) opbellen en hun vragen wat je mogelijkheden zijn.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')