Ik heb al lang gebeld met de desk... ze zeiden ongeveer dat ik het in de loop van 2006 nog wel eens zou krijgen, en tja, ik had me al ingeschreven, dus ik kon nu niet meer onder het contract uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef Vipers het volgende:
He, maar dan kan je er toch werk van maken. je betaald extra voor een bepaalde dienst en deze wordt niet geleverd. Dan kan je volgens mij je geld gewoon terug halen.
zij houden zich niet aan de voorwaarden, als BBned niet openstaat voor klachten zou ik het eens bij een consumentenprogramma proberen, kassa ofzo....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb al lang gebeld met de desk... ze zeiden ongeveer dat ik het in de loop van 2006 nog wel eens zou krijgen, en tja, ik had me al ingeschreven, dus ik kon nu niet meer onder het contract uit!
proberen te halenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
zij houden zich niet aan de voorwaarden, als BBned niet openstaat voor klachten zou ik het eens bij een consumentenprogramma proberen, kassa ofzo....
Je kunt je gelijk sowieso halen...
Elk tekortkoming in de nakoming van een contract is reden voor ontbinding. Leuk briefje sturen naar BBNed dat je je centen terugverwacht en dat je ze anders aanklaagt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb al lang gebeld met de desk... ze zeiden ongeveer dat ik het in de loop van 2006 nog wel eens zou krijgen, en tja, ik had me al ingeschreven, dus ik kon nu niet meer onder het contract uit!
Dit slaat absoluut nergens op. Je aan een afspraak niet houden, is niet direct fraude hoor. Het is volgens mij voldoende om die ene factuur van 50 euro terug te boeken (als dat nog mogelijk is). Wil dat niet, dan lijkt het mij handiger een aangetekende brief te sturen dat of 50 euro teruggestort wordt, of 50 euro ingehouden gaat worden door middel van terugboeken van komende automatische incasso's. Als reden is wel op te geven dat niet aan afspraken wordt gehouden. Geef ze evt. eerst nog even 14 dagen de tijd zelf het probleem op te lossen. Dan hebben zij ook voldoende tijd om het misschien nog op de vriendelijke manier op te lossen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:40 schreef eNaSnI het volgende:
En als je met een automatische incasso hebt betaald, kan je aangifte van fraude doen bij de politie en dan bij de bank een verzoek indienen om alle betalingen tot 12 maanden geleden terug te boeken!
Het in gebreke blijven bij het naleven van een contract wordt jou als consument door deze bedrijven wel keihard afgerekend (indien je dus bijvoorbeeld niet betaald zou hebben als er wel een dienst geleverd is), maar andersom zou je alles maar moeten slikken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:48 schreef Cybje het volgende:
[..]
Dit slaat absoluut nergens op. Je aan een afspraak niet houden, is niet direct fraude hoor. Het is volgens mij voldoende om die ene factuur van 50 euro terug te boeken (als dat nog mogelijk is). Wil dat niet, dan lijkt het mij handiger een aangetekende brief te sturen dat of 50 euro teruggestort wordt, of 50 euro ingehouden gaat worden door middel van terugboeken van komende automatische incasso's. Als reden is wel op te geven dat niet aan afspraken wordt gehouden. Geef ze evt. eerst nog even 14 dagen de tijd zelf het probleem op te lossen. Dan hebben zij ook voldoende tijd om het misschien nog op de vriendelijke manier op te lossen.
Als zij zich niet aan hun contract houden, hoef jij dat ook niet... Even de ARAG of rechtwinkel (of hoe je dat ook noemt) opbellen en hun vragen wat je mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |