Anders valt het zo op dat je een hennepkwekerij in huis hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:05 schreef Camplo het volgende:
Ging ie alle containers af en her en der dumpte hij een zak erin. Van die grijze kliko bakken.
Net zoiets als die krantenbezorgers die hun wijk niet lopen en hun kranten of folders maar hier en daar wegplempen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:05 schreef Camplo het volgende:
Bah vanochtend zo'n debiel. Was met kranten bezig kwam opeens een gast met 6 vuilniszakken zo'n huis uit.
Ging ie alle containers af en her en der dumpte hij een zak erin. Van die grijze kliko bakken.
Voor ze eigen huis stond zo'n kleine versie. Goedkope lul, wel veel vuilnis hebben maar weigeren om een grote kliko te nemen.
Pauper volk![]()
![]()
Slim van die ventquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:05 schreef Camplo het volgende:
Bah vanochtend zo'n debiel. Was met kranten bezig kwam opeens een gast met 6 vuilniszakken zo'n huis uit.
Voor ze eigen huis stond zo'n kleine versie. Goedkope lul, wel veel vuilnis hebben maar weigeren om een grote kliko te nemen.
Pauper volk![]()
![]()
Die kliko's kun je toch niet kopen? Die krijg je toegewezen door de gemeente.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:05 schreef Camplo het volgende:
Pauper volk![]()
![]()
Dacht ik ook, heb ze nog nooit te koop zien staan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Die kliko's kun je toch niet kopen? Die krijg je toegewezen door de gemeente.
Bij ons iig.
Dan krijg je veel zwerfvuil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:44 schreef veldmuis het volgende:
Dat wordt nog wat als ze dat gedoe van afval per kg betalen gaan invoeren.
Dan gaat al het afval de verzamelcontainer inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:44 schreef veldmuis het volgende:
Dat wordt nog wat als ze dat gedoe van afval per kg betalen gaan invoeren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Net zoiets als die krantenbezorgers die hun wijk niet lopen en hun kranten of folders maar hier en daar wegplempen.![]()
Is het dan niet zo, dat als je een grote kliko hebt, je meer betaald voor de gemeente reinigingsdienst?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Die kliko's kun je toch niet kopen? Die krijg je toegewezen door de gemeente.
Bij ons iig.
Ja hoe groter de bak, hoe meer je afdraagt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is het dan niet zo, dat als je een grote kliko hebt, je meer betaald voor de gemeente reinigingsdienst?
(belasting en tjips?)
wat een bullshit.. Er is niets op tegen om bakken die half gevuld zijn bij te vullen (mits je er geen illegale troep in gooit uiteraard)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:06 schreef sr_firewire het volgende:
Toevallig werk ik als bijbaan bij de vuilnisen als mensen bij mij komen klagen dat zo'n fucker zoiets geflikt had, mochten ze de zakken eruit halen en liet ik zijn bak mooi staan.
Komt trouwens heel vaak voor dat mensen erover klagen, maar dan vraag ik me af; Spreek ze dan zelf aan ofzo
Wat lul je man ? Je weet er geen ruk van af....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een bullshit.. Er is niets op tegen om bakken die half gevuld zijn bij te vullen (mits je er geen illegale troep in gooit uiteraard)
Het gaat zich om het feit dat mensen dit ongevraagd doen. Als mijn buurman dat zou vragen en ik betaalde gewoon per week, dan vond ik dat geen probleem. Maar niet een of andere aso die je hele bak volstouwt zonder dat te vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
owkee, als ze wegen is het wel heel triest... moet je binnenkort je container beveiligen met een slot, grendel, biometrisch paspoort en een klittebandsluiting... maar als ze dat niet hebben (dat betalen dus) geen probleem, had hier zelfde probleem, was aan het verhuizen en dan is een kutcontainertje waar net 2 zakken in kunnen echt niet genoeg hoor
Hahahahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:09 schreef Hihat het volgende:
[..]
Anders valt het zo op dat je een hennepkwekerij in huis hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |