abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 04:29:24 #1
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34148810

De OP vind je achter het Wiki-icon

Wat is BeF?

BeF staat voor Bier en Frituur, dus! En alles, maar dan ook álles, in deze reeks draait om deze hemelse goederen. Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres, want wij, BeF-ers, veréren het! Het begon eens met een idee van Havoc...
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:
  • Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
  • De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen.
  • Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!

Quotes:

"Om het uur wil ik frituur" © Snellejelle
    "Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd" © Mr-Z
    "Bier, het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
    Frituur, het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt... "
    © Janetje
    "Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
    Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard."
    © Dazzled
    "Volgens mij houd ik van bier." © xwrrw
    "Ik ben een lelijke krulkanker homo " © Litso

Bierdop art, made by T_T...

De meeting info is uit de OP gehaald, maar de meet gaat nog steeds gewoon door. Informatie wordt uitgewisseld per mail/msn.
    Wil je mee? Post het hier even en/of mail ff naar mail[at]litso.com dan kom je (hopelijk) op de lijst.
  • Miljaar wat een kutkloon!
    In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:29:59 #2
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148813
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Nee idd het is ook gewoon een aardige meid, dat je niet zo slim bent daar kan je ook niks aan doen, maar dat er van alles op sociaal vlak ontbreekt en het onzelfstandige heeft denk ik vooral te maken dat haar ouders haar heel erg beschermd hebben opgevoed en verwend.
    Haar ouders zijn trouwen ook gescheiden, en vooral dan zie je dat een kind extra verwend wordt, kan er ook wel een beetje iets mee te maken hebben.
    Daar heb je een heel goed punt. Opvoeding is zoo ontzettend belangrijk, en het erge is dat het een vicieuze cirkel is... zij zal haar kinderen namelijk ook slecht opvoeden.
    En dat scheiden, ja dat kan ook een grote impact hebben.

Mijn ouders zijn zelf gescheiden en ik heb daar toch wel een hele tijd erg last van gehad. Gelukkig niet verwend enzo zoals je wel vaak ziet, maar gewoon emotioneel in de war.
    Miljaar wat een kutkloon!
    In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
    pi_34148817
    Ik was al bang dat er geen nieuwe zou komen met maikuuul als laatste poster
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:30:54 #4
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_34148820
    Ey in dit topic ben ik er ook weer
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:31:32 #5
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148822
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
    Ik was al bang dat er geen nieuwe zou komen met maikuuul als laatste poster
    Insgelijks, dus nam ik het initiatief maar.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:31:52 #6
    34663 SpeedyGJ
    Zo snel als de bliksem O+
    pi_34148825
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:25 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Nee idd het is ook gewoon een aardige meid, dat je niet zo slim bent daar kan je ook niks aan doen, maar dat er van alles op sociaal vlak ontbreekt en het onzelfstandige heeft denk ik vooral te maken dat haar ouders haar heel erg beschermd hebben opgevoed en verwend.
    Haar ouders zijn trouwen ook gescheiden, en vooral dan zie je dat een kind extra verwend wordt, kan er ook wel een beetje iets mee te maken hebben.
    Het kan idd wel iets met de scheiding te maken hebben, maar ook vroeger kans ze idd wel erg verwent zijn geweest en misschien nu nog. Het is dat ik der niet ken maar anders had ik der wel willen helpen.. een IQ van 91, tja daar kun je gewoon niks aan doen, geen enkel mens is gelijk en dat is maar goed ook.
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:27 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

volgens mij kan ze water koken
    Dat nog wel, nah dan is het toch wat.
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:28 schreef Maikuuul het volgende:
    Alsof ik die gare lap tekst ga lezen :/
    Alsof jij ooit een keer kunt mee praten, je bent echt een eigenwijs kreng die niks wilt weten als het om zulke dingen gaat.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:32:14 #7
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148829
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:30 schreef Maikuuul het volgende:
    Ey in dit topic ben ik er ook weer
    Maikuuul, we zouden het fijn vinden als je wegbleef uit BeF. In de OP staat duidelijk dat er wel een beetje inhoudelijk en ontopic mag worden gereageerd, en daar hebben we je tot nu toe nog niet op kunnen betrappen.
    pi_34148830
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:29 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Daar heb je een heel goed punt. Opvoeding is zoo ontzettend belangrijk, en het erge is dat het een vicieuze cirkel is... zij zal haar kinderen namelijk ook slecht opvoeden.
    En dat scheiden, ja dat kan ook een grote impact hebben.

Mijn ouders zijn zelf gescheiden en ik heb daar toch wel een hele tijd erg last van gehad. Gelukkig niet verwend enzo zoals je wel vaak ziet, maar gewoon emotioneel in de war.
    Vaak zie je dan dat de kinderen of bij de moeder of bij de vader gaan leven, en dat degene waar ze niet bij wonen dat die ze dan extra gaat verwennen om toch goeie vrienden te blijven en goed contact te houden. Als reactie hierop gaat de ander dan ook weer verwennen omdat ze bang zijn dat de kinderen meer naar de andere ouder toe zullen trekken, en zo blijf je bezig.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:33:18 #9
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148833
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Het kan idd wel iets met de scheiding te maken hebben, maar ook vroeger kans ze idd wel erg verwent zijn geweest en misschien nu nog. Het is dat ik der niet ken maar anders had ik der wel willen helpen.. een IQ van 91, tja daar kun je gewoon niks aan doen, geen enkel mens is gelijk en dat is maar goed ook.
    [..]
    Inderdaad, en het is o zo makkelijk domme mensen uit te lachen, maar probeer idd eens begrip te tonen voor de situatie waar ze inzit. Kennis vergaren is mogelijk, maar intelligenter worden?
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:34:18 #10
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148838
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:32 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Vaak zie je dan dat de kinderen of bij de moeder of bij de vader gaan leven, en dat degene waar ze niet bij wonen dat die ze dan extra gaat verwennen om toch goeie vrienden te blijven en goed contact te houden. Als reactie hierop gaat de ander dan ook weer verwennen omdat ze bang zijn dat de kinderen meer naar de andere ouder toe zullen trekken, en zo blijf je bezig.
    Gelukkig wonen mijn ouders sinds de scheiding nog steeds minder dan een kilometer van elkaar vandaan, en hebben ze nog wel goed contact wat betreft de opvoeding etc. van mij en mijn broertje.

En ik was 12 toen ze scheden, ik denk dat de verwennerij en de gevoeligheid daarvoor met de leeftijd minder wordt.
    pi_34148845
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Inderdaad, en het is o zo makkelijk domme mensen uit te lachen, maar probeer idd eens begrip te tonen voor de situatie waar ze inzit. Kennis vergaren is mogelijk, maar intelligenter worden?
    Kijk die iq uitslag van een bnn (!) iqtest kan ook niet serieus genomen worden. Maar er ontbreekt gewoon voor aan sociale ontwikkeling enz. Wat wel aan haar zelf te wijten is, complete desinteresse wat er in de wereld allemaal gebeurt enzo. Okee, mij zie je ook niet iedere dag braaf het nieuws kijken en dat soort dingen. Ik ga nooit speciaal voor de tv zitten met het idee van, hey nu ga ik het nieuws kijken, als ik er lang zap dan laat ik het wel even staan om te kijekn enzo. En op internet toch een beetje het nieuws doornemen. Een kraten bij het ontbijt zit er tegenwoordig ook niet bij omdat we die hier in het studentenhuis niet hebben.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:39:04 #12
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148851
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:36 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Kijk die iq uitslag van een bnn (!) iqtest kan ook niet serieus genomen worden. Maar er ontbreekt gewoon voor aan sociale ontwikkeling enz. Wat wel aan haar zelf te wijten is, complete desinteresse wat er in de wereld allemaal gebeurt enzo. Okee, mij zie je ook niet iedere dag braaf het nieuws kijken en dat soort dingen. Ik ga nooit speciaal voor de tv zitten met het idee van, hey nu ga ik het nieuws kijken, als ik er lang zap dan laat ik het wel even staan om te kijekn enzo. En op internet toch een beetje het nieuws doornemen. Een kraten bij het ontbijt zit er tegenwoordig ook niet bij omdat we die hier in het studentenhuis niet hebben.
    Och, is het vermogen tot leren niet ook intelligentie? En interesse?

Ik heb zelf trouwens beschamend weinig interesse in nieuws en politiek. Ik kijk een keer per week het nieuws, per toeval, en de politiek volg ik helemaal niet. Ik kan mezelf heel goed verwoorden in discussies, en over een aantal onderwerpen ben ik ook heel erg bewust en zeker van mijn eigen mening... maar politiek volg ik niet.

En die IQ test van BNN neem ik ook met een korreltje zout. Ik scoorde 135
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:42:41 #13
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148862
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

1ste dikgedrukte text:
    Kijk, dit zie ik nu heel veel op FOK! domme mensen hebben ze blijkbaar niet op FOK! nodig, kortom ze worden gewoon uitgelachen, niet alleen op FOK! hoor, ook op de chat / msn etc worden ze uitgelachen, ook in het openbaar zullen ze vast wel uitgelachen worden, helaas kun je hier niks tegen doen.

2ste dikgedrukte text:
    Begrip tonen zie ik hier op FOK! ook wel, en natuurlijk zullen wij zeker wel niet de enige zijn.

ik hoop iig wel dat ze haar leven gaat verbeteren, dat ze gaat na denken hoe haar toekomst eruit zal zien als ze nog niks deed en er alleen voor staat, dit zou zeker iets voor haar zijn....op deze manier kan ze het beseffen welke gevolgen het kan hebben als je er alleen voor staat. Echter zou het ook mooi zijn als der moeder/vader haar eens aan het werk gaat zetten, ze gaat maar effe brood smeren, als ze dat vertikt dan heeft ze gewoon pech, op het laast moet ze dan wel, maar zoals ik al eerder zei: Dit kan ook geestelijke gevolgen hebben mocht ze ver heen zijn.
    pi_34148864
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:34 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Gelukkig wonen mijn ouders sinds de scheiding nog steeds minder dan een kilometer van elkaar vandaan, en hebben ze nog wel goed contact wat betreft de opvoeding etc. van mij en mijn broertje.

En ik was 12 toen ze scheden, ik denk dat de verwennerij en de gevoeligheid daarvoor met de leeftijd minder wordt.
    Nee inderdaad, het ligt ook vooral aan de situatie hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan, zijn ze bijvoorbeeld met grote ruzie uit elkaar gegaan en wilden ze allebei de kinderen appart verder opvoeden dan is zo'n scenario niet ondenkbaar, maar als je ouders gewoon, even breed gezegt "als vrienden uit elkaar gaan" omdat de relatie gewoon niet werkte, maar toch van plan zijn de kinderen goed op te voeden en daar goeie regelingen over houden dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn.
    Maar je kan het ook bij haar zelf zoeken omdat zij toch echt de gene is die móét veranderen, want zo kan je nooit op jezelf gaan wonen. Ze moeten die kinderen meer vrijheid geven.
    Mijn ouders waren hier gelukkig heel makkelijk mee en ben ik ook blij mee, wel streng met opvoeden maar wel zorgen om zelfstandig te worden.
    Als klein kind samen met m'n zus met z'n 2e met de trein naar opa en oma gaan om daar te gaan logeren. Ik was iets van 8 en mijn zus 11. En omdat beide ouders werkten alleen thuis overdag dan, dus dan zelf beetje dingen regelen.
    Woon ook vanaf m'n 17e op mezelf (op de basisschool groep 4 en 5 in 1 jaar gedaan vandaar jong met vwo klaar en daarna op kamers)
    Maar ik red me nu hier prima en heb totaal geen behoefde ieder weekend mijn ouders op te zoeken en zelf gewoon fatsoenlijk eten maken ipv magnetronmaaltijden naar binnen lepelen enz.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:44:06 #15
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148866
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:42 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

1ste dikgedrukte text:
    Kijk, dit zie ik nu heel veel op FOK! domme mensen hebben ze blijkbaar niet op FOK! nodig, kortom ze worden gewoon uitgelachen, niet alleen op FOK! hoor, ook op de chat / msn etc worden ze uitgelachen, ook in het openbaar zullen ze vast wel uitgelachen worden, helaas kun je hier niks tegen doen.

2ste dikgedrukte text:
    Begrip tonen zie ik hier op FOK! ook wel, en natuurlijk zullen wij zeker wel niet de enige zijn.

ik hoop iig wel dat ze haar leven gaat verbeteren, dat ze gaat na denken hoe haar toekomst eruit zal zien als ze nog niks deed en er alleen voor staat, dit zou zeker iets voor haar zijn....op deze manier kan ze het beseffen welke gevolgen het kan hebben als je er alleen voor staat. Echter zou het ook mooi zijn als der moeder/vader haar eens aan het werk gaat zetten, ze gaat maar effe brood smeren, als ze dat vertikt dan heeft ze gewoon pech, op het laast moet ze dan wel, maar zoals ik al eerder zei: Dit kan ook geestelijke gevolgen hebben mocht ze ver heen zijn.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het volledig met je eens ben

Mooi, hoe zulke gesprekken uiteindelijk tot óf een gezamenlijke conclusie komen, of één punt waarop de meningen verschillen
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:44:59 #16
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148871
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:43 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

Nee inderdaad, het ligt ook vooral aan de situatie hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan, zijn ze bijvoorbeeld met grote ruzie uit elkaar gegaan en wilden ze allebei de kinderen appart verder opvoeden dan is zo'n scenario niet ondenkbaar, maar als je ouders gewoon, even breed gezegt "als vrienden uit elkaar gaan" omdat de relatie gewoon niet werkte, maar toch van plan zijn de kinderen goed op te voeden en daar goeie regelingen over houden dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn.
    Maar je kan het ook bij haar zelf zoeken omdat zij toch echt de gene is die móét veranderen, want zo kan je nooit op jezelf gaan wonen. Ze moeten die kinderen meer vrijheid geven.
    Mijn ouders waren hier gelukkig heel makkelijk mee en ben ik ook blij mee, wel streng met opvoeden maar wel zorgen om zelfstandig te worden.
    Als klein kind samen met m'n zus met z'n 2e met de trein naar opa en oma gaan om daar te gaan logeren. Ik was iets van 8 en mijn zus 11. En omdat beide ouders werkten alleen thuis overdag dan, dus dan zelf beetje dingen regelen.
    Woon ook vanaf m'n 17e op mezelf (op de basisschool groep 4 en 5 in 1 jaar gedaan vandaar jong met vwo klaar en daarna op kamers)
    Maar ik red me nu hier prima en heb totaal geen behoefde ieder weekend mijn ouders op te zoeken en zelf gewoon fatsoenlijk eten maken ipv magnetronmaaltijden naar binnen lepelen enz.
    En zo hoort het leven ook te lopen, vind ik eigenlijk
    pi_34148876
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:39 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Och, is het vermogen tot leren niet ook intelligentie? En interesse?

Ik heb zelf trouwens beschamend weinig interesse in nieuws en politiek. Ik kijk een keer per week het nieuws, per toeval, en de politiek volg ik helemaal niet. Ik kan mezelf heel goed verwoorden in discussies, en over een aantal onderwerpen ben ik ook heel erg bewust en zeker van mijn eigen mening... maar politiek volg ik niet.

En die IQ test van BNN neem ik ook met een korreltje zout. Ik scoorde 135
    Ja precies als mij iets niet intereseerd is het polittiek wel, en als ik ergens niet in geinteresseerd dan steek ik daar ook nooit energie in dat kan ik gewoon niet, ook op school altijd vakken als aarderijkskunde geschiedenis enzo stond er wel allemaal gewoon voldoende voor maar dat was niet omdat ik er echt in geinteresseerd was of iets, daarom bevalt het studeren nu beter, toch grotendeels vakken waarin ik gewoon geinteresseerd ben wat het allemaal weer makkelijker maakt.
    Ik had die iq test al half op tv gezien dus wist de helft van de antwoorden ongeveer al voordat ikd e test ging maken dus die uitslag was duidelijk niet goed maarja gewoon wel leuk om te maken zoiets.
    pi_34148877
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:44 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Mooi, hoe zulke gesprekken uiteindelijk tot óf een gezamenlijke conclusie komen, of één punt waarop de meningen verschillen
    En dat zo vroeg in de ochtend
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:49:17 #19
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148878
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:44 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Dank

Zeker mooi dit zijn nou gewoon goeie texten, en ik kan je eerlijk zeggen....overdag kan ik beter onzin gaan lullen, maar 's nacht's kan serieuse gesprekken voor mij ook goed zijn omdat er dan veel minder mensen zijn, hierdoor kun je rustig mooi alles bij houden en ook rustig alles gaan uit typen. Als er nu 20 mensen zijn dan gaan ze allemaal door elkaar heen praten wat automatische weer op onzit gaat lijken. Ach s' nachts voel ik me gewoon beter
    pi_34148879
    conclusie opvoeding moet van 2 kanten komen van de ouders en van de kinderen.
    En nu vind ik het mooi geweest met deze discussie en trek ik nog ff een biertje open
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:51:06 #21
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148884
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:43 schreef Pluto_Nium het volgende:

[..]

NIks aan toe te voegen zo moet het leven gewoon zijn als iedereen hier nou aan gaat houden dan is het leven veel mooier
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:52:20 #22
    34663 SpeedyGJ
    pi_34148887
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
    conclusie opvoeding moet van 2 kanten komen van de ouders en van de kinderen.
    En nu vind ik het mooi geweest met deze discussie en trek ik nog ff een biertje open
    Juist! nou dat is dan ook weer opgelost, kortom, nu dit topic mailen naar haar en hopen dat ze er wat van gaat maken. En mocht ze dit lezen: Meid veel succes en sterkte, het is voor je eigen best wil
      dinsdag 17 januari 2006 @ 04:52:47 #23
    49626 mOBSCENE
    That's Warp City!
    pi_34148890
    Mensen, het was me een waardige discussie. Ook die laatste posts heb ik niks meer aan toe te voegen, ik heb mijn gelijken op dit gebied gevonden Goed dat we elkaar nog een beetje kunnen vermaken op dit goddelijke tijdstip.
    Maar nu is het tijd om mijn bed op te zoeken. Ik wens jullie allen een goede nacht.
    pi_34148891
    Okee laten we het maar weer nergen over hebben

Iemand nog wat leuke muziek ? rock achtig iets
    pi_34148894
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 04:52 schreef mOBSCENE het volgende:
    Mensen, het was me een waardige discussie. Ook die laatste posts heb ik niks meer aan toe te voegen, ik heb mijn gelijken op dit gebied gevonden Goed dat we elkaar nog een beetje kunnen vermaken op dit goddelijke tijdstip.
    Maar nu is het tijd om mijn bed op te zoeken. Ik wens jullie allen een goede nacht.
    ik ga er om 5 uur in
    Ja jullie hebben me aardig vermaakt
    Truste
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')