quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
Awwwww wat lief
moemoe is mijn mattie![]()
en ik danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef moemoe het volgende:
paultjuhhh, Dribbel_ en remlof zijn mijn matties!!![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jij bent ook een mattie aan het worden![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan gaan we over een tijdje matties worden![]()
Ik heb een vermoeden dat ik moemoe op msn heb. Maar schaam me als blijkt dat dat allang duidelijk was.quote:
nixquote:
Je zegt nooit wat tegen me anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:24 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ik moemoe op msn heb. Maar schaam me als blijkt dat dat allang duidelijk was.Dus daarom spreek ik het vermoeden niet uit.
quote:
Kom maar on line, mag je 't proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:32 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]Omdat ik je naam niet uit kan spreken.
lolleromfgquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ja wij hebben 4 matten :/ 2 in de huiskamer, 1 in de gang weetje wel bij de voordeur, en 1tje in de keuken.
En dan nog een tafelkleed op het tafeltje in de woonkamer.
Niet waar jong :/ weetje wat voor post dat was ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:51 schreef t0y het volgende:
Ik heb geen vrienden op fok, dat wou ik graag zo houden.
verkapte-kijk-mij-eens-geen-vrienden-hebben-op-fok-en-daar-erg-verdrietig-over-zijn-post
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:17 schreef moemoe het volgende:
paultjuhhh, Dribbel_ en remlof zijn mijn matties!!![]()
JIj bent hier de aandachtshoer, niet ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet waar jong :/ weetje wat voor post dat was ?
Post-nu-als-je-wel-mijn-vriend-bent-want-ik-wil-aandacht-post
Woordjes jatten van het Pimp Maikuuul topicquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:00 schreef t0y het volgende:
[..]
JIj bent hier de aandachtshoer, niet ik.
Eikel. Of bij voorkeur Aikuuul...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Woordjes jatten van het Pimp Maikuuul topic
ik vond dat eikeltje op me hoofd stiekem wel leuk hihi
Volgens mij ben je er echt trots op dat iedereen je belachelijk maakt? Kijk Maikuuul, ergens houd het op, binnenkort kotsen al die mensen die nu nog enigszins kunnen lachen om jouw zelfspottopics/reacties jou uit. Maar ga tot die tijd vrolijk zo door, goed voor je ego, al die aandacht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Woordjes jatten van het Pimp Maikuuul topic
ik vond dat eikeltje op me hoofd stiekem wel leuk hihi
Waarom zou ik het erg vinden dat mensen mij belachelijk maken ? Ik kan er zelf wel mee lachen dus wtf boeit het mij. Als jij hier niet tegen kunt moetje dat niet bij mij komen uithuilen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:08 schreef t0y het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er echt trots op dat iedereen je belachelijk maakt? Kijk Maikuuul, ergens houd het op, binnenkort kotsen al die mensen die nu nog enigszins kunnen lachen om jouw zelfspottopics/reacties jou uit. Maar ga tot die tijd vrolijk zo door, goed voor je ego, al die aandacht.![]()
Geniet ervan, zo lang het nog kan.![]()
Zoals ik al zei, geniet ervan, zo lang het nog kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik het erg vinden dat mensen mij belachelijk maken ? Ik kan er zelf wel mee lachen dus wtf boeit het mij. Als jij hier niet tegen kunt moetje dat niet bij mij komen uithuilen.
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:12 schreef t0y het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, geniet ervan, zo lang het nog kan.![]()
Coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |