Nee helaas, die Cirrus Logic is ISA, de Viper en de G550 zijn AGP.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:47 schreef Louterman het volgende:
Zijn er videokaarten bij die PCI zijn?
Zo ja, dan heb ik wel intresse.
Voor de Viper 550 neem ik aan? (de Matrox G550 krijg je ECHT niet voor 'n tientje)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef RD4 het volgende:
10 euri voor het AGP kaartje geboden!
Sorry, ik vind dit nog net te weinig, overigens wel goed om te weten dat hij wel duidelijk "gebruikssporen" heeft, al is dit beperkt tot het plastic (dopje van de USB-stick sluit niet heel goed, maar kun je wel fixen, en er is wat "lak" af), het lcd-schermpje is in goede staat. De werking is 100%, erg fijn ding, alleen de grootte (256mb) is misschien wat beperkt (al kun je ook WMA afspelen).quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:17 schreef anconakip het volgende:
30 incl. voor de mp3 speler.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:16 schreef JeOma het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dit nog net te weinig, overigens wel goed om te weten dat hij wel duidelijk "gebruikssporen" heeft, al is dit beperkt tot het plastic (dopje van de USB-stick sluit niet heel goed, maar kun je wel fixen, en er is wat "lak" af), het lcd-schermpje is in goede staat. De werking is 100%, erg fijn ding, alleen de grootte (256mb) is misschien wat beperkt (al kun je ook WMA afspelen).
Dank je. Succes met het vinden van een alternatief.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:46 schreef anconakip het volgende:
Daarom (de lichte schade en beperkte opslag) vindt ik 30 incl. meer dan genoeg.
Maar zo niet dan succes met de verkoop.
[..]
Is echt troep. Geen idee precies, volgens mij maar simmetjes van 4mb en wat van 1mb, misschien iets van 32mb, maar veel meer zal 't niet zijn. Soort geheugen? GEEN idee. Omdat het ongeveer niets waard is ga ik het ook niet uitzoeken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef MewBie het volgende:
K: Geheugen, wat voor geheugen is dat? en hoe groot?
Eenmaal... andermaal...?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
32,50 incl. voor de mp3-speler
I know. Thanks, hij staat ondertussen ook op marktplaats en daar is al een hoger bod, ik wacht het nog even af. Zoek ondertussen rustig verder...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zie 't wel via mail? via profiel enzo
Thank you!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geen interesse meer, 't duurt me allemaal te lang.. Succes met de verkoop.
Ik weet het ook niet meer precies, het is al een heel oud ding. Was in de tijd dat het nog nodig was om hardwarematige power te hebben om goed dvd af te spelen. Als je het vergelijkt met nu is een standaard software-dvd-speler (WinDVD, PowerDVD) veel mooier en uitgebreider qua beeld, maar de tv-out support van dit kaartje is heel erg sterk. Eigenlijk alleen nuttig dus als je een ouwe bak hebt waarbij je via je tv dvd's wilt kijken...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:33 schreef JosvG het volgende:
Wat doet dat DVD-kaartje precies, ik snap het niet helemaal.
En het kaartje is ook nuttig wanneer je een 5.1 receiver aan je pc hebt hangen maar geen digitale geluidsuitgang hebt. Dit kaartje kan een DTS track doorgeven naar je receiver, en de beeldkwaliteit is naar mijn mening goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies, het is al een heel oud ding. Was in de tijd dat het nog nodig was om hardwarematige power te hebben om goed dvd af te spelen. Als je het vergelijkt met nu is een standaard software-dvd-speler (WinDVD, PowerDVD) veel mooier en uitgebreider qua beeld, maar de tv-out support van dit kaartje is heel erg sterk. Eigenlijk alleen nuttig dus als je een ouwe bak hebt waarbij je via je tv dvd's wilt kijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |