Boven het minimum loonquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verdien je daar goed? Of ruim onder je minimumloon?
Dat je dat volhoudtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Boven het minimum loon
En ik werk er nu zo'n twee en half jaar
Dat had je al eerder gevraagtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie? Zijn jullie kassameisjes ook zo leuk?
Ik word oud he, dan val je in herhalingquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had je al eerder gevraagtEr zitten enkele leuke kassameisjes tussen, maar ook wat oudere
![]()
Die hebben wel meer ervaringquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had je al eerder gevraagtEr zitten enkele leuke kassameisjes tussen, maar ook wat oudere
![]()
Tuurlijkquote:
Dat laatste had ik al gedachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TuurlijkJe moet toch ergens je games van betalen
En de klanten zijn zooo lieVvvvvv![]()
![]()
(Op enkele na dan)
Maar zijn ook boven de 40quote:
Hamstersquote:Maar anyway: Ik ben mijn hamsterhok verschonen. brb
Inderdaad. Ik werd te oud.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Knepen ze jou ook zo lief uit?
Kei de C1000 is neit zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik werd te oud.(2004 / 19 jaar)
Bij mij werken er ook nog genoeg van die leeftijd hoor. Ik krijg alleen wel minimum van het minimum loon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kei de C1000 is neit zo![]()
Er werken daar vakken vullers van 21 enzo![]()
Ik heb ook net een contract gekregen van ongeldige duur![]()
![]()
Geen Fratsen![]()
![]()
Hmm. Lucky bastardquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kei de C1000 is neit zo![]()
Er werken daar vakken vullers van 21 enzo![]()
Ik heb ook net een contract gekregen van ongeldige duur![]()
![]()
Geen Fratsen![]()
![]()
Hoi Lani.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ers van me!![]()
Laniquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
En wij vangen je met open armen opquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Alles gaat prima. Zit wel alleen op kantoor en dat is geestdodend, daarom kom ik jullie even vergezellen.
Nootjequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje
Heb je hier nog last van gehad?
Wilde staking in busvervoer Breda
quote:
Hoewel ik het aan de ene kant best grappig vind (sorryquote:Dat wil je niet weten!![]()
Kort gezegd.. gisteren alweer een platte band van de fiets. Ik dacht dus mooi vanochtend met de bus te gaan, vroeg opgestaan etc.. Totaal geen idee van de staking in Breda, stap ik in de bus (ja, toen reed die nog) en na 10 minuten gaat hij ineens stilstaan. Komt er een melding dat er een staking was. Ik keipissed natuurlijk, gelukkig woonde mijn tante in de buurt, ik daar keivroeg aanbellen of ik haar fiets even kon lenen. Gelukkig mocht dat wel, dus ik op een überkleine fiets 30 minuten met tegenwind gefietst om op stage te komen.
Ik houd van de BBA in Breda![]()
Ach ja, ik geef die gasten opzich wel gelijk hoor. Ze doen het ook voor de reizigers, want die bussen in Breda kloppen echt niet. Het 'regent' af en toe binnen en ik heb ooit eens meegemaakt dat een kindje haar enkel verbrandde toen ze met haar enkel tegen zo een opgestookte verwarming aankwam, en het was hartje zomerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoewel ik het aan de ene kant best grappig vind (sorry) kan ik begrijpen dat je er flink van baalde op dat moment. Vooral omdat je al met de bus onderweg was
Goedenmorgen Lanikoekjequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Tuurlijk is Nootje goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach ja, ik geef die gasten opzich wel gelijk hoor. Ze doen het ook voor de reizigers, want die bussen in Breda kloppen echt niet. Het 'regent' af en toe binnen en ik heb ooit eens meegemaakt dat een kindje haar enkel verbrandde toen ze met haar enkel tegen zo een opgestookte verwarming aankwam, en het was hartje zomer![]()
Het is alleen voor mij geen leuk vooruitzicht om vanavond weer terug te fietsen, die fiets is ingesteld om iemand van 1.60m ofzo en ik ben 1.80m! Mijn knieën, wat doe je!![]()
P.S. Is Nootje wel goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |