Dat had je al eerder gevraagtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie? Zijn jullie kassameisjes ook zo leuk?

Ik word oud he, dan val je in herhalingquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had je al eerder gevraagtEr zitten enkele leuke kassameisjes tussen, maar ook wat oudere
![]()

Die hebben wel meer ervaringquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had je al eerder gevraagtEr zitten enkele leuke kassameisjes tussen, maar ook wat oudere
![]()

Tuurlijkquote:

Dat laatste had ik al gedachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TuurlijkJe moet toch ergens je games van betalen
En de klanten zijn zooo lieVvvvvv![]()
![]()
(Op enkele na dan)

Maar zijn ook boven de 40quote:
Hamstersquote:Maar anyway: Ik ben mijn hamsterhok verschonen. brb

Inderdaad. Ik werd te oud.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Knepen ze jou ook zo lief uit?

Kei de C1000 is neit zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik werd te oud.(2004 / 19 jaar)

Bij mij werken er ook nog genoeg van die leeftijd hoor. Ik krijg alleen wel minimum van het minimum loon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kei de C1000 is neit zo![]()
Er werken daar vakken vullers van 21 enzo![]()
Ik heb ook net een contract gekregen van ongeldige duur![]()
![]()
Geen Fratsen![]()
![]()

Hmm. Lucky bastardquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kei de C1000 is neit zo![]()
Er werken daar vakken vullers van 21 enzo![]()
Ik heb ook net een contract gekregen van ongeldige duur![]()
![]()
Geen Fratsen![]()
![]()

Hoi Lani.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ers van me!![]()

Laniquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:

En wij vangen je met open armen opquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Alles gaat prima. Zit wel alleen op kantoor en dat is geestdodend, daarom kom ik jullie even vergezellen.

Nootjequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje
Heb je hier nog last van gehad?
Wilde staking in busvervoer Breda

quote:
Hoewel ik het aan de ene kant best grappig vind (sorryquote:Dat wil je niet weten!![]()
Kort gezegd.. gisteren alweer een platte band van de fiets. Ik dacht dus mooi vanochtend met de bus te gaan, vroeg opgestaan etc.. Totaal geen idee van de staking in Breda, stap ik in de bus (ja, toen reed die nog) en na 10 minuten gaat hij ineens stilstaan. Komt er een melding dat er een staking was. Ik keipissed natuurlijk, gelukkig woonde mijn tante in de buurt, ik daar keivroeg aanbellen of ik haar fiets even kon lenen. Gelukkig mocht dat wel, dus ik op een überkleine fiets 30 minuten met tegenwind gefietst om op stage te komen.
Ik houd van de BBA in Breda![]()

Ach ja, ik geef die gasten opzich wel gelijk hoor. Ze doen het ook voor de reizigers, want die bussen in Breda kloppen echt niet. Het 'regent' af en toe binnen en ik heb ooit eens meegemaakt dat een kindje haar enkel verbrandde toen ze met haar enkel tegen zo een opgestookte verwarming aankwam, en het was hartje zomerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoewel ik het aan de ene kant best grappig vind (sorry) kan ik begrijpen dat je er flink van baalde op dat moment. Vooral omdat je al met de bus onderweg was

Goedenmorgen Lanikoekjequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:

Tuurlijk is Nootje goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach ja, ik geef die gasten opzich wel gelijk hoor. Ze doen het ook voor de reizigers, want die bussen in Breda kloppen echt niet. Het 'regent' af en toe binnen en ik heb ooit eens meegemaakt dat een kindje haar enkel verbrandde toen ze met haar enkel tegen zo een opgestookte verwarming aankwam, en het was hartje zomer![]()
Het is alleen voor mij geen leuk vooruitzicht om vanavond weer terug te fietsen, die fiets is ingesteld om iemand van 1.60m ofzo en ik ben 1.80m! Mijn knieën, wat doe je!![]()
P.S. Is Nootje wel goed?

quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:

Hey Nootje, alles goed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk is Nootje goedZo word ik door meer mensen genoemd
Maarre... 1,80Das best groot

Nootje it is.. Ik moest je van GD een pizzabakker noemen vanwege loodgieter Mario die pizza's bakt ofzo.. maar ik vind Nootje toch leuker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Zeg niet dat je dat niet wistquote:

Mijn vriendin is nog iets langerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nootje it is.. Ik moest je van GD een pizzabakker noemen vanwege loodgieter Mario die pizza's bakt ofzo.. maar ik vind Nootje toch leuker.
Ja, ik ben 1.80m, misschien zelfs een paar cm groter. Het is niet leuk, ik voel me ook altijd zo groot. Ik denk dat ik maar gauw oud ga worden en ga krimpen!

Zit zij daar niet mee dan?quote:

Best lastig met kleding kopen enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit zij daar niet mee dan?
Ik weet wel dat ik een ongelooflijke zeur ben hoor, maar het lijkt wel of hier in de omgeving alle mensen zo ieniemienie zijn en dan steek ik er echt bovenuit![]()

Nee, jij bent gewoon zo klein...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit zij daar niet mee dan?
Ik weet wel dat ik een ongelooflijke zeur ben hoor, maar het lijkt wel of hier in de omgeving alle mensen zo ieniemienie zijn en dan steek ik er echt bovenuit![]()

Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was. Grappig hoe je zo een indruk krijgt van iemand die je helemaal niet kent o.i.d.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon zo klein...
1,80, dat is nog altijd 20 cm kleiner dan ik ben. Goede lengte voor een vrouw, maar iets kleiner mag ook wel

Dat idee had ik ook altijd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was...

Mij lukt dat meestal nog wel, maar schoenen is echt een ramp. Heb wel het geluk dat ik niet zo een meidje ben dat echt op hakken wil lopen, ten eerste: ze maken me nog langer en ten tweede: ze gaan toch altijd maar tot maat 41 ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Best lastig met kleding kopen enzo...

M'n andere nick is Paultjequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was. Grappig hoe je zo een indruk krijgt van iemand die je helemaal niet kent o.i.d.

Inderdaad, Pumaquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
Hulde aan Puma's.

quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
M'n andere nick is Paultje. Dan staan ze al helemaal vreemd te kijken als je zegt dat je 2 meter bent

Ik heb enkelt K-swiss. Amerikaanse sneakers FTWquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, Puma(ik heb niets anders
)

Maar jij bent dan ook een wannabee-ganstah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb enkelt K-swiss. Amerikaanse sneakers FTW![]()

True that, biatch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een wannabee-ganstah.

Nee wist ik wel, gijsjes topic en 360 topic noemen genoeg mensen je Noot iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat niet wist

Je verwart Roy met MMaRsu..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]

1 pot nat...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je verwart Roy met MMaRsu..

Ben ik ook een wannabee gangstah danquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]

P.I.M.P.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik draag Phat Farm
Echte Amerikaanse sneakers

*petsquote:

Of ik bij jou als Favo Fokker ingesteld staatquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
TOMASSO, SLET
Waarom sta ik niet bij je favo users als individu genoemd![]()

Misschien wel, met nadruk op 'kleine' wannabee gangstah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben ik ook een wannabee gangstah dan![]()

Sorry Berniequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
TOMASSO, SLET
Waarom sta ik niet bij je favo users als individu genoemd![]()

Heb mijn gesprek om 14:00 en ga om 13:00 met de auto wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
_moder8or_ Hoe laat is je sollicitatie precies? Moet je nu al weg?

F5? Ow, je bedoelt Command (Appeltje) + Rquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb GF5't maar het is nog steeds niet aangepast![]()

Dan is F5 toch wel makkelijker dan 2 knopjes indrukkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
F5? Ow, je bedoelt Command (Appeltje) + R![]()
Is wel aangepast

Oke, dan weet ik hoelaat ik ongeveer voor je moet duimen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb mijn gesprek om 14:00 en ga om 13:00 met de auto weg

Liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, dan weet ik hoelaat ik ongeveer voor je moet duimen!

Kansloze manier om aan mijn gsmnummer te komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lief.
Ik meld het wel zodra ik weer thuis ben, of je kan echt niet wachten dat ik je meteen even je SMS't

Hey verdeuriequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kansloze manier om aan mijn gsmnummer te komen![]()

quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lief.
Ik meld het wel zodra ik weer thuis ben, of je kan echt niet wachten dat ik je meteen even je SMS't

waarom zie ik bij je post geen vreugde uitstralen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een nieuwe hond gekocht!

quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hij is nogal aggressief,,vandaar

quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hij is nogal aggressief,,vandaar

1 grapje is geen baggerquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Thomper het volgende:
Op zijn kop posts mogen niet, maar Eek the Baggercat en Sharkbagger wel?

quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:35 schreef mordradead het volgende:
Jullie zijn allemaal wiggers

quote:

Wat had je?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef Thomper het volgende:
Ik ga niet meer naar school want ik had vanochtend mijn proefwerk al.

Ik heb zo wiskunde (B1).quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een Nederlandse tekstverklaring die ik in 25 minuten af had.

Projecttoets, die werkelijk nergens over ging. Daar is InHolland heel goed in, tijd vergooien van hun studenten. Werkelijk, alles wat je moest opschrijven stond letterlijk in je eindverslag die je erbij kon houden...quote:

Zit jij op InHolland?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Projecttoets, die werkelijk nergens over ging. Daar is InHolland heel goed in, tijd vergooien van hun studenten. Werkelijk, alles wat je moest opschrijven stond letterlijk in je eindverslag die je erbij kon houden...

Enige HBO school met deze opleidingquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zit jij op InHolland?Wat ik ervan gehoord heb is het de kutste school evah..
![]()

Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Enige HBO school met deze opleiding

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |