quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lief.
Ik meld het wel zodra ik weer thuis ben, of je kan echt niet wachten dat ik je meteen even je SMS't
waarom zie ik bij je post geen vreugde uitstralen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een nieuwe hond gekocht!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hij is nogal aggressief,,vandaar
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hij is nogal aggressief,,vandaar
1 grapje is geen baggerquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Thomper het volgende:
Op zijn kop posts mogen niet, maar Eek the Baggercat en Sharkbagger wel?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:35 schreef mordradead het volgende:
Jullie zijn allemaal wiggers
quote:
Wat had je?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef Thomper het volgende:
Ik ga niet meer naar school want ik had vanochtend mijn proefwerk al.
Ik heb zo wiskunde (B1).quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Een Nederlandse tekstverklaring die ik in 25 minuten af had.
Projecttoets, die werkelijk nergens over ging. Daar is InHolland heel goed in, tijd vergooien van hun studenten. Werkelijk, alles wat je moest opschrijven stond letterlijk in je eindverslag die je erbij kon houden...quote:
Zit jij op InHolland?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Projecttoets, die werkelijk nergens over ging. Daar is InHolland heel goed in, tijd vergooien van hun studenten. Werkelijk, alles wat je moest opschrijven stond letterlijk in je eindverslag die je erbij kon houden...
Enige HBO school met deze opleidingquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zit jij op InHolland?Wat ik ervan gehoord heb is het de kutste school evah..
![]()
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Enige HBO school met deze opleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |