quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ers van me!![]()
Hey Nootje, alles goed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk is Nootje goedZo word ik door meer mensen genoemd
Maarre... 1,80Das best groot
Nootje it is.. Ik moest je van GD een pizzabakker noemen vanwege loodgieter Mario die pizza's bakt ofzo.. maar ik vind Nootje toch leuker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat niet wistquote:
Mijn vriendin is nog iets langerquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nootje it is.. Ik moest je van GD een pizzabakker noemen vanwege loodgieter Mario die pizza's bakt ofzo.. maar ik vind Nootje toch leuker.
Ja, ik ben 1.80m, misschien zelfs een paar cm groter. Het is niet leuk, ik voel me ook altijd zo groot. Ik denk dat ik maar gauw oud ga worden en ga krimpen!
Zit zij daar niet mee dan?quote:
Best lastig met kleding kopen enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit zij daar niet mee dan?
Ik weet wel dat ik een ongelooflijke zeur ben hoor, maar het lijkt wel of hier in de omgeving alle mensen zo ieniemienie zijn en dan steek ik er echt bovenuit![]()
Nee, jij bent gewoon zo klein...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zit zij daar niet mee dan?
Ik weet wel dat ik een ongelooflijke zeur ben hoor, maar het lijkt wel of hier in de omgeving alle mensen zo ieniemienie zijn en dan steek ik er echt bovenuit![]()
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was. Grappig hoe je zo een indruk krijgt van iemand die je helemaal niet kent o.i.d.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon zo klein...
1,80, dat is nog altijd 20 cm kleiner dan ik ben. Goede lengte voor een vrouw, maar iets kleiner mag ook wel
Dat idee had ik ook altijd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was...
Mij lukt dat meestal nog wel, maar schoenen is echt een ramp. Heb wel het geluk dat ik niet zo een meidje ben dat echt op hakken wil lopen, ten eerste: ze maken me nog langer en ten tweede: ze gaan toch altijd maar tot maat 41 ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Best lastig met kleding kopen enzo...
M'n andere nick is Paultjequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben jij 2 meter? Hehe, ik had toch echt gedacht dat de 'Tomasso' een vrij kleine gozer was. Grappig hoe je zo een indruk krijgt van iemand die je helemaal niet kent o.i.d.
Inderdaad, Pumaquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
Hulde aan Puma's.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
M'n andere nick is Paultje. Dan staan ze al helemaal vreemd te kijken als je zegt dat je 2 meter bent
Ik heb enkelt K-swiss. Amerikaanse sneakers FTWquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, Puma(ik heb niets anders
)
Maar jij bent dan ook een wannabee-ganstah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb enkelt K-swiss. Amerikaanse sneakers FTW![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |