Yup.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Is dit weer zo'n schoolopdracht van je?
Zeven maanden. Waarvan drie maanden vakantie. Valt best mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup.
Een nieuw project van acht maanden waarin 'ie al zijn schoolhomies van zich laat vervreemden..
Zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef PsyCha het volgende:
En hoe zag het er eerst uit? Ben geen bierkenner.
Ja he! Dat is niet in een blik, maar toch moet ik je gelijk geven. Die nieuwe is niet mooi. Als het maar te zuipen is joh.quote:
Ik vind het er wel netjes uitzien.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef mOBSCENE het volgende:
pff, dat wit zorgt echt dat het er goedkoop uitziet
Ik vond de vorige beter.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het er wel netjes uitzien.
Wat snap je niet aan 'bier'.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap 'm niet.
Nee, bierdrinken is al een eeuwenoude traditie.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Eeuwenoude traditie... Jazeker, in 1734 werden ook al pallets met blikjes de AH in geschoven
Ik vind met pallets schuiven tofferder dan bier drinken, als ik heel eerlijk benquote:Op maandag 16 januari 2006 23:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, bierdrinken is al een eeuwenoude traditie.![]()
Wat helemaal tof is; bier drinken na al dat gekut met pallets sorteren schuiven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind met pallets schuiven tofferder dan bier drinken, als ik heel eerlijk ben
Ik zie anders nergens het woordje "bier" staan op dat lelijke blikje in de Oppo.quote:
Wat snap je niet aan pils?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik zie anders nergens het woordje "bier" staan op dat lelijke blikje in de Oppo.
Jah, en goedkoper.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef remlof het volgende:
Hey! Da's wel effe 0,2% alcohol meer dan m'n Grolsch!!!
Die blikken waren niet zwart.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zwart, en het hele concept zag er beter uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |