er zijn er teveel.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:28 schreef 2609 het volgende:
wat is er mis met forums
jah dat is zeker waarquote:
Net alsof jouw 2e alinea begint met een daverende samenvatting van alles wat goed is aan de Nederlandse taalquote:Op maandag 16 januari 2006 23:34 schreef Bog het volgende:
ik hekel mij aan de mensen die fora zeggen/gebruiken zodat ze laten zien dat ze kennis van de nederlandsche taal hebben en op deze manier zich verheven voelen tegenover het plebs
kanker op met je fora
t klinkt gewoon niet, punt.
Met een S mag dus ookquote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Shapeshifter het volgende:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
* Shapeshifter mompelt iets over goede oude tijd...
woorden hebben pas betekenis als je er een bedoeling aan hebt gegevenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef 2609 het volgende:
geen kanker zeggen liever
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Shapeshifter het volgende:
Ja, ik weet dat het tegenwoordig mag...
Maar waar zijn de mensen die "fora" prefereren boven "forums". En nog meer van die sneue uitgeburgerde mensen:
- museums![]()
- kado![]()
- buro
Waarlijk, dat doet mij een traantje laten. (en niet van vreugde)
quote:
als ik zo juh geschiedenis doorspit dan zie ik iig niet veel posts met enige betekenisquote:Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef Bog het volgende:
[..]
woorden hebben pas betekenis als je er een bedoeling aan hebt gegeven
elke lul weet dat mijn bedoeling geen enge ziektes bevat
rot op met je "oh je mag geen kanker zeggen"
zolang mensen weten wat je bedoeld mag je alles zeggen, punt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Net alsof jouw 2e alinea begint met een daverende samenvatting van alles wat goed is aan de Nederlandse taal
Wat is juh?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
als ik zo juh geschiedenis doorspit dan zie ik iig niet veel posts met enige betekenis
dat klopt...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
als ik zo juh geschiedenis doorspit dan zie ik iig niet veel posts met enige betekenis
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Bog het volgende:
[..]
dat klopt...
wat is je punt eigenlijk?
wil je nog wat suggereren misschien? Dat ik, omdat ik weinig posts met betekenis heb gepost, mij niet mag bemoeien met zaken die wel zinnig zijn? Zoals mierenneuken over fora forums en fora's?
of was t meer een offtopic statement met als bedoeling de bevestiging van mijn weinig zinnige posts...
Aha! Dat zou inderdaad wel het meest logische zijn in dit zinsverband.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier "jouw" bedoeld wordt...
jah als je zo dom bent moet je niet op slimme mensen als mij reageren hequote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Bog het volgende:
[..]
dat klopt...
wat is je punt eigenlijk?
wil je nog wat suggereren misschien? Dat ik, omdat ik weinig posts met betekenis heb gepost, mij niet mag bemoeien met zaken die wel zinnig zijn? Zoals mierenneuken over fora forums en fora's?
of was t meer een offtopic statement met als bedoeling de bevestiging van mijn weinig zinnige posts...
nee jonge betekent je maar is meer gangsterstijl tochquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier "jouw" bedoeld wordt...
en je betekent?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
nee jonge betekent je maar is meer gangsterstijl toch![]()
quote:
bu·reau (het ~, ~s)quote:
tering ik weet niet wat ik op zo laag niveau forum doe hoorquote:
fuck, het zal toch geen deugt zijn he...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Shapeshifter het volgende:
deugd
Het gaat echt hard achteruit met de jeugd van tegenwoordig...
Waar blijft dat topic nou?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik ga zo een KLB topic openen over mensen die " waarlijk" gebruiken.
Tja als jij sarcasme al niet herkent als het vlak voor je neus staat te dansen, vraag ik me af of jouw niveau wel zo hoog is.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
tering ik weet niet wat ik op zo laag niveau forum doe hoor![]()
Zoek het vergeten lidwoordquote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja als jij sarcasme al niet herkent als vlak voor je neus staat te dansen, vraag ik me af of jouw niveau wel zo hoog is.
Ik oefen ook Duits, vandaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan zonder hoofdletter, mits het aan het begin van een zin staat.
Nee, niet hem er ook nog bijquote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
forums = de shit, jeweet
Jij zeurt over iets wat gaar is :/quote:
De boontjes?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij zeurt over iets wat gaar is :/
schrijffoutje...LACHEEEEEEE AHAHAHAHAHAquote:
De poor gek jeweetquote:
Wat is er mis met buro?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Het was ook niet zo zeer een verbetering, meer een aanvulling voor de anderen.
Mocht het nog niet duidelijk zijn. Ik lach niet om jou of je spelfouten, die overigens in overvloed aanwezig zijn. Ik lach, en het is ironisch, om het niveau (dus niet "nivo") wat ik steeds vaker te zien krijg, hier in dit zo prachtige, nu nog enigzins te redden Nederlandquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef Bog het volgende:
[..]
schrijffoutje...LACHEEEEEEE AHAHAHAHAHA
ik verbaas me echt telkens weer hoeveel mensen geen gevoel voor humor hebben (en jij bent er 1 van)
dubbel liggen om een spelfout....jongens waar gaat het heen met deze aardkloot
enne... het is toch ook auto's
hou je bek dan
![]()
En dan te bedenken dat hij dat ook nog verkeerd geschreven heeftquote:
red eerst jezelf voordat je aan de taal begint...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Mocht het nog niet duidelijk zijn. Ik lach niet om jou of je spelfouten, die overigens in overvloed aanwezig zijn. Ik lach, en het is ironisch, om het niveau (dus niet "nivo") wat ik steeds vaker te zien krijg, hier in dit zo prachtige, nu nog enigzins te redden Nederland![]()
waarom zet je fora dik gedrukt en ~s niet? m.a.o.: forums is ook goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Shapeshifter het volgende:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
* Shapeshifter mompelt iets over goede oude tijd...
Dat zei ts zelf ook al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
waarom zet je fora dik gedrukt en ~s niet? m.a.o.: forums is ook goed.![]()
Helaas voor jou, buro is gewoon Nederlands.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Shapeshifter het volgende:
Maar waar zijn de mensen die "fora" prefereren boven "forums". En nog meer van die sneue uitgeburgerde mensen:
- museums![]()
- kado![]()
- buro
Misschien staat er daarom ook "Ja ik weet dat het tegenwoordig mag"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Helaas voor jou, buro is gewoon Nederlands.
Sorry niet gelezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Misschien staat er daarom ook "Ja ik weet dat het tegenwoordig mag"![]()
Stelletje zeiksokken, stuur hier dan maar een mail naartoe: http://www.dactylo.nl/quote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nou, het is wel leuk en alles, maar het is nog steeds geen tafel.
En je punt is? Heb je de OP gelezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Buro en kado zijn al lang opgenomen in de Nederlandse spelling.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Stelletje zeiksokken, stuur hier dan maar een mail naartoe: http://www.dactylo.nl/
Ja en ik zie het punt niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En je punt is? Heb je de OP gelezen?
jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:05 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Is dat dan al te moeilijkHet is nog erger dan ik dacht
![]()
goed hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Erkenning, de eerste stap naar verbetering
Het punt waarvan niet? Van de post van Dr_Crouton?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja en ik zie het punt niet.
Nee ik vind dat je zeurt over dat buro. Met forums heb je nog wel een punt maar in de spraak hoor je het verschil tussen bureau en buro niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Erkenning, de eerste stap naar verbetering
Nee van het hele topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het punt waarvan niet? Van de post van Dr_Crouton?
Principekwestiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je zeurt over dat buro. Met forums heb je nog wel een punt maar in de spraak hoor je het verschil tussen bureau en buro niet.
O ik dacht dat ie het tegen mij hadquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij wil altijd trouwen met de eerste beste die hetzelfde als jij denkt?
Gelukkig maar!quote:
Het boeit ons inderdaad weinig wat jij denktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Maikuuul het volgende:
Best een topic waar je denkt van, wtf gek alsof dat iemand iets boeit
Dat het geen zin heeft over te klagen, tenzij je in de commisie zit die erover gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En je punt is? Heb je de OP gelezen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het boeit ons inderdaad weinig wat jij denkt
Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het boeit ons inderdaad hendig veel wat jij denkt
Daarom wordt ook in de OP gezet "Ja, ik weet dat het tegenwoordig mag"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Dat het geen zin heeft over te klagen, tenzij je in de commisie zit die erover gaat.
moet jij je leven niet beteren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Maikuuul het volgende:
Best een topic waar je denkt van, wtf gek alsof dat iemand iets boeit
hendig sjiekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:22 schreef Shapeshifter het volgende:
Maar wat vinden jullie dan van al die afvalligen die onze mooie taal zo verprutsen?
Wat is er nou zeau meaui aan onze tael?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:22 schreef Shapeshifter het volgende:
Maar wat vinden jullie dan van al die afvalligen die onze mooie taal zo verprutsen?
Das een lekker kudje.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er nou zeau meaui aan onze tael?
Ik vind het veel triester dat er mensen daadwerkelijk zoveel vrije tijd hadden dat ze het hele t, d en dt verhaal verzonnen hebben... en nu nog zijn er mensen die rijkelijk (door ons) betaald worden om jaarlijks de spelling te veranderen! "Waar zullen we nou weer eens een lettertje tussen proppen" om het duidelijker te maken zeggen ze dan, straks moeten we kut nog met een d schrijven. Ga toch weg met die verlepte kut taal.![]()
quote:
Je bent weer helemaal in je element hè!quote:
Er valt ook niet omheen te komen dat de jaloezie op fok erg groot is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef Shapeshifter het volgende:
En toch kan ik er niet omheen dat ik Maikuuul verdacht veel op mongool vind klinken.
Nee maar waarom moet constant die taal veranderd worden? En welke randdebiel hoort het verschil als je iets met een t, d, of dt schrijft? Iedereen snapt toch wat je bedoelt... en of je nou pannekoek of pannenkoek zegt... iedere boere(n)lul weet heus wel wat er bedoeld wordt. Communiceren hoeft echt niet zo moeilijk te zijn als dat ze het hier in Nederland maken en anders gaan we gewoon allemaal Engels lullen, verplicht in de hele EU... we wilden toch een eenheid? Heb je ook dat gezeik met die Duitsers niet meer, dan moeten ze wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:31 schreef Shapeshifter het volgende:
Hoe wil je dan communiceren? Met een toeter in je reet?
Jaloezie is niet mijn punt. Waarom zou ik mijzelf als een of andere triangeljosti willen projecteren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er valt ook niet omheen te komen dat de jaloezie op fok erg groot is.
1. dat is geen scooterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bent weer helemaal in je element hè!
En dan heb ik ook nog een avatar met een scooter erin, het kan niet meer stuk.
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Jaloezie is niet mijn punt. Waarom zou ik mijzelf als een of andere triangeljosti willen projecteren?
Ik heb het over mijn avatar, knurftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1. dat is geen scooter
2. dat is mijn brommer
3. jeh gek tis wel een leuke avond
Nice try, though.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Jaloezie is niet mijn punt. Waarom zou ik mijzelf als een of andere triangeljosti willen projecterenprofileren?
Als je de grammatica van een taal negeert heeft het geen structuur meer. Zinnen slaan nergens meer op, zijn onduidelijk. Bovendien heb je met Engels het probleem niet opgelost, want een grote meerderheid in Nederland spreekt het niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee maar waarom moet constant die taal veranderd worden? En welke randdebiel hoort het verschil als je iets met een t, d, of dt schrijft? Iedereen snapt toch wat je bedoelt... en of je nou pannekoek of pannenkoek zegt... iedere boere(n)lul weet heus wel wat er bedoeld wordt. Communiceren hoeft echt niet zo moeilijk te zijn als dat ze het hier in Nederland maken en anders gaan we gewoon allemaal Engels lullen, verplicht in de hele EU... we wilden toch een eenheid? Heb je ook dat gezeik met die Duitsers niet meer, dan moeten ze wel.
pro·jec·te·ren (ov.ww.)quote:
En waarom niet? Waarom vinden wij het belangrijk dat alleen wij elkaar kunnen verstaan? Waarom niet meteen gewoon allemaal Engels lullen zodat je voor een grotere groep direct verstaanbaar bent? Meteen invoeren vanaf de eerste klas. Als je iets doet, doe het dan meteen goed en laat die zogenaamde mooie Nederlandsche taal maar mooi links liggen, je hebt er helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Als je de grammatica van een taal negeert heeft het geen structuur meer. Zinnen slaan nergens meer op, zijn onduidelijk. Bovendien heb je met Engels het probleem niet opgelost, want een grote meerderheid in Nederland spreekt het niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
pro·jec·te·ren (ov.ww.)
1 optisch reproduceren op een scherm
2 een al of niet ruimtelijke figuur volgens bepaalde regels afbelden op een plat vlak [tekenkunst]
3 [psych.] eigen gevoelens, gedachten toeschrijven aan anderen
4 ontwerpen
Nou ja, als ik dat hier zo lees af en toe is het Engels niet veel bedroevender dan het Nederlandsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:45 schreef Shapeshifter het volgende:
Het Engels van de gemiddelde Nederlanders is echter bedroevend
En Esperanto was ook niet zo'n succes
jajong vet gepoentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:39 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
pro·jec·te·ren (ov.ww.)
1 optisch reproduceren op een scherm
2 een al of niet ruimtelijke figuur volgens bepaalde regels afbeelden op een plat vlak [tekenkunst]
3 [psych.] eigen gevoelens, gedachten toeschrijven aan anderen
4 ontwerpen
Als we zo triest gaan doen ga ik maar eens naar bedquote:
dat was je toch al van planquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Als we zo triest gaan doen ga ik maar eens naar bedWelterusten allemaal
![]()
ben taalpurist, maar kan er niet wakker van liggenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Shapeshifter het volgende:
- museums![]()
- kado![]()
- buro
Gaesdoodgekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:22 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit het hoe je iets schrijft, het gaat erom dat de boodschap overkomt gek.
tuurlijk maakt dat uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:22 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit het hoe je iets schrijft, het gaat erom dat de boodschap overkomt gek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:22 schreef Maikuuul het volgende:
Héhéhé.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk dat ik daar de hele nacht over ga wakker liggen
De horror dat mensen buro schrijven ipv bureau
Tijden veranderen, jeweetquote:
schei daar nou eens mee uit in ieder topic...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
forums = de shit, jeweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |