er zijn er teveel.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:28 schreef 2609 het volgende:
wat is er mis met forums
jah dat is zeker waarquote:
Net alsof jouw 2e alinea begint met een daverende samenvatting van alles wat goed is aan de Nederlandse taalquote:Op maandag 16 januari 2006 23:34 schreef Bog het volgende:
ik hekel mij aan de mensen die fora zeggen/gebruiken zodat ze laten zien dat ze kennis van de nederlandsche taal hebben en op deze manier zich verheven voelen tegenover het plebs
kanker op met je fora
t klinkt gewoon niet, punt.
Met een S mag dus ookquote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Shapeshifter het volgende:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiėren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
* Shapeshifter mompelt iets over goede oude tijd...
woorden hebben pas betekenis als je er een bedoeling aan hebt gegevenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef 2609 het volgende:
geen kanker zeggen liever
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Shapeshifter het volgende:
Ja, ik weet dat het tegenwoordig mag...
Maar waar zijn de mensen die "fora" prefereren boven "forums". En nog meer van die sneue uitgeburgerde mensen:
- museums![]()
- kado![]()
- buro
Waarlijk, dat doet mij een traantje laten. (en niet van vreugde)
quote:
als ik zo juh geschiedenis doorspit dan zie ik iig niet veel posts met enige betekenisquote:Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef Bog het volgende:
[..]
woorden hebben pas betekenis als je er een bedoeling aan hebt gegeven
elke lul weet dat mijn bedoeling geen enge ziektes bevat
rot op met je "oh je mag geen kanker zeggen"
zolang mensen weten wat je bedoeld mag je alles zeggen, punt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Net alsof jouw 2e alinea begint met een daverende samenvatting van alles wat goed is aan de Nederlandse taal
Wat is juh?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
als ik zo juh geschiedenis doorspit dan zie ik iig niet veel posts met enige betekenis
dat klopt...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
als ik zo juh geschiedenis doorspit dan zie ik iig niet veel posts met enige betekenis
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Bog het volgende:
[..]
dat klopt...
wat is je punt eigenlijk?
wil je nog wat suggereren misschien? Dat ik, omdat ik weinig posts met betekenis heb gepost, mij niet mag bemoeien met zaken die wel zinnig zijn? Zoals mierenneuken over fora forums en fora's?
of was t meer een offtopic statement met als bedoeling de bevestiging van mijn weinig zinnige posts...
Aha! Dat zou inderdaad wel het meest logische zijn in dit zinsverband.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier "jouw" bedoeld wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |