Want?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb toch zoon pesthekel aan die lui.
Ach, ik ben tegen kindermoord terwijl ik ook niets leukers kan bedenken. En toch ben ik er tegen. Dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef Gewoonik het volgende:
Ze zijn tegen kernenergie. terwijl ze niet eens een goed alternatief kunnen bieden.
Waarom zet je dat dan niet meteen in de OPquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef Gewoonik het volgende:
Ze zijn tegen kernenergie. terwijl ze niet eens een goed alternatief kunnen bieden.
Niet dat we veel aan kernenergie hebben er is ook hier niet genoeg brandstof voor maar goed.
Brent Spar?quote:
Ja jong,quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef nietzman het volgende:
Zo jong, ook speler in Dyslectici United?
Kernfusie is de meest efficiënte vorm van energie opwekken die we hebben. Er is wel radioactief afval, en dat is ook wel een probleem, alleen is dat een probleem voor de langere termijn. Voordat we echt in de problemen zitten omdat we ons nucleaire rotzooi niet kwijt kunnen zijn we al 10 keer ten onder gegaan door het broeikaseffect.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef Gewoonik het volgende:
Niet dat we veel aan kernenergie hebben er is ook hier niet genoeg brandstof voor maar goed.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef LSS het volgende:
[..]
Kernfusie is de meest efficiënte vorm van energie opwekken die we niet hebben.
Erm, kernfusie is iets totaal anders als kernsplitsing.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef LSS het volgende:
Kernfusie is de meest efficiënte vorm van energie opwekken die we hebben. Er is wel radioactief afval, en dat is ook wel een probleem, alleen is dat een probleem voor de langere termijn.
Dit is inderdaad de meest efficiënte manier om energie op te wekken. Maar aangezien het nog 50 tot 200 jaar duurt voordat we dit goed ontwikkeld hebben is dit nu niet echt van toepassing. Het enige wat we nu hebben zijn enkele testlokaties.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef LSS het volgende:
[..]
Kernfusie is de meest efficiënte vorm van energie opwekken die we hebben. Er is wel radioactief afval, en dat is ook wel een probleem, alleen is dat een probleem voor de langere termijn. Voordat we echt in de problemen zitten omdat we ons nucleaire rotzooi niet kwijt kunnen zijn we al 10 keer ten onder gegaan door het broeikaseffect.
milfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:58 schreef Fatality het volgende:
ik vind die Femka Halsema wel een mooie meid
Sorry, ik was in de war, kernsplitsing iddquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Erm, kernfusie is iets totaal anders als kernsplitsing.
Kernfusie is relatief schoon, daar hoeft geen radioactief afval bij vrij te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |