dat dacht ik ook.. en dat sommigen net niet voor 0:00u konden stemmen omdat er nog teveel wachtenden zijn.. 0:00 is 0:00, neem dan eens een duidelijke beslissing, alle stemmen die voor vandaag zijn gedaan Vóór 0:00u meenemen voor vandaag, die van Xman voor gister meetellen en voor de rest verder lijkt me ligischer.. maar wel veel werk.. najaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt gister dat iedereen in de rij stond om alsnog voor 00.00 te stemmen. Maar was dus gewoon voor de volgende dag (vandaag). Maandag had ik niet gestemd dus waarom zou dit nu niet voor dinsdag gelden?
Weet je wat..reset de stemmen maar, dan stop ik wel met stemmen. Goeie deal?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo kan ik mn stemmen voor vorige week dinsdag in IDO ook wel even gaan terugvorderen
Gaan jullie het regelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben voorstander de scores gewoon zo te laten. Iedereen stemt gewoon netjes 1x per 24 uur vanaf nu, is je stem pas na 0:00 binnen dan telt die voor de volgende dag. Pech hebben dan dus.
Of we kappen er gewoon mee.. nog handiger
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef creno het volgende:
Poll: het tournamentstoppen ? resetten en doorgaan gewoon doorgaan rot op met je kutpoll
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
owww dan geef ik mezelf nog even snel 24 punten en dan sta ik bovenaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Modjes sluiten hem om 00.00
Weet je wat? We doen gewoon geen nieuw topic
+2... +5?? -4??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef Nuvole het volgende:
Zo!
Hebben jullie weer even een briljant nutteloos tijdverdrijf bedacht!
Timmah +2 : SLF forever!!!![]()
G_E +5![]()
CDP -4 }
Tech -1} scheelt ze weer een hoop stress![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaaa! Weg met de regels! Iedereen vrij punten geven!
Anarchistquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaaa! Weg met de regels! Iedereen vrij punten geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |