bedankt voor je puntjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:58 schreef error het volgende:
Oh ja, ik vind dat iedereen die als reden opgeeft 'omdat hij hier nooit meer komt' automatisch van de lijst afgeflikkerd moet worden.
Dat is een beetje laf.
Ja jij ook, XMN8R!!!
error +/-5: opstoken![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:41 schreef Cairon het volgende:
+2 Cybart, netjes op twintig. En omdat je al heel wat hebt meegemaakt hier en heel wat hebt moeten verduren.
-2 Wizarddragon omdat hij Tech -2 heeft gegeven, en dat doe je niet met de mensen waar je meerdere malen sex mee hebt gehad.
-2 Wonderer. Om een veelvoud aan redenen, de een nog venijniger en persoonlijker dan de ander.
Dan snap ik een aantal zaken niet .... adelante heeft wel degelijk meegestemd (vorige topic) ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Jerruh het volgende:CDP" -2: je bent een geweldige gozer, maaradelante
en
lebeau
uitsluiten van verkiezingen evenals een hoop mensen die meer te maken hebben gehad met homo dan vele mensen alhier, was jammer
.
True.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:17 schreef Cairon het volgende:
daar staat niks van in de begin post, stomme gezagsondermijnende kut-Creno, er staat dat alleen de mensen die in de openingslijst stonden mogen stemmen. Ik sta in die lijst, dus ik mag stemmen, er staat niets in over mensen die eruit zijn gestemd.
dus stomme poep-creno, pas je vernaggelde pruil-lijstje maar weer aan, en dan hop hop hop, met je mooie nichterige loopje richting je werk, lekker stijve tepels kweken bij de koeling.
ik heb mijn lijst aangepast met cairon zijn lijst, nu moet alleen theatermama even nog haar lijst aanpassenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cairon mag idd nog meestemmen. Anders krijg je maar bv 2 stemmen voor de finale..dat werkt ook niet
Dus Cairon's lijstje is geldig en alle lijstjes erna moeten hier op worden aangepast.
Ik ga even teruglezen over de zaak Adelante.
zo iedereen staat al op scherp en we moeten nog 13 dagenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Als je 't zo opvat heb je gelijkMaar adelante niet
Ach ja boeiend
Laat XMN8R en CDP maar beslissen
Ik ben werken
ik wekte m niet, ik zei alleen dat ik het jammer vond dat hij niet mee mocht doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stand op dinsdag 17 januari 8.50:
XMN8R 31
Waxxer 30
Ang3l 27
Sunjammer 27
Great_Expecations 24
Beaverhausen 22
Wonderer 21
Cazman 20
Davidov 20
Nuvole 20
Timmah 20
Cybart 20
Vlarp 19
Petre86 19
TheaterMama 19
Vanitasvanitatumetomniava 18
Xman 18
BB_Koning 18
LuQas 17
Markie-Mark 15
Prego 15
Stroekie 15
Andyvie 14
Blubberzwijn 13
Weemz 13
AnGabhar 13
Semisane 11
Manias 13
Ryan_R 12
Jerruh 11
Wizarddragon 11
Remix 11
CDP 10
Parleur 8
Creno 10
Error 10
Doffy 9
Fulco 9
Keizerpinguin 9
Freek_mst 7
Tech 7
Stuart.Alan.Jones 5
Ajuu 2
Dit is de stand na verwerking van de punten gegeven na de stemming van Cairon, creno en TheaterMaMa
Ik heb besloten om Adelante's stemmen toch mee te rekenen.
Dit omdat er anders gezeur ontstaat dat ik ze zou hebben gediskwalificeerd voor eigen bestwil en omdat er een aantal users de suggestie wekten bij Adelante dat hij mocht meestemmen![]()
Nee...Vlarp en Ang3l waren eerder diegene die suggereerde dat hij zou mogen stemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wekte m niet, ik zei alleen dat ik het jammer vond dat hij niet mee mocht doen.
Ik wilde net zeggen, we zijn hier bij Fok he, niet bij Talpa.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
godverredomme..die Cairon heb allemaal punten lopen verschuiven.
Een moment! Ik ga het even fixen!
Vanavond even overleggen of Cairon nu gediskwalificeerd word van stemming.
ik heb helemaal niks lopen verschuiven, ik heb het laatste lijstje gepakt en daarmee gewerkt, dat de vuile lage varkens die na mij kwamen zo nodig moeilijk moesten doen is niet mijn schuld en niet mijn probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
godverredomme..die Cairon heb allemaal punten lopen verschuiven.
Een moment! Ik ga het even fixen!
Vanavond even overleggen of Cairon nu gediskwalificeerd word van stemming.
Je moet opletten eikeltje..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks lopen verschuiven, ik heb het laatste lijstje gepakt en daarmee gewerkt, dat de vuile lage varkens die na mij kwamen zo nodig moeilijk moesten doen is niet mijn schuld en niet mijn probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |