opeten?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frutsel het volgende:
Pff... wat moet ik d'r mee, met een halve hamkaas...
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
opeten en dat meisje neuken natuurlijk.
Hmm... beter is dan hamkaas nadien opeten...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
opeten en dat meisje neuken natuurlijk.
moet jij eens oplettenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
In die fase zijn we nog niet in beland.
Pff...denk je dat ik jou bedoel ofzo ?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef diertjuh het volgende:
Maar ik vind ze zelf ook lekker enzo. Misschien als je heel lief vraagt dat je dan een hele mag hebben van mij.
verdikkie...dat zou nou het eerste woord zijn waar ik kwamquote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
naar de supermarkt rijden, een doos hamkaas halen en dat wijf uitschelden voor alles behalve een douchekabine
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
In die fase zijn we nog niet in beland.
nee joh. Maar net kwam er wel iemand bij mij zeuren om een hamkaas chippie. En hij had het er voor over om helemaal hier heen te rijden. Voor een halve hamkaasquote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pff...denk je dat ik jou bedoel ofzo ?![]()
![]()
nee hoor...:) Verkapt ik heb eenlief meisje in mn msn lijst topicquote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef BennyNL het volgende:
verkapt ik heb eindelijk een meisje in mn msn lijst topic![]()
Of ie dat nu nog heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee joh. Maar net kwam er wel iemand bij mij zeuren om een hamkaas chippie. En hij had het er voor over om helemaal hier heen te rijden. Voor een halve hamkaas![]()
![]()
tuulk...jij de ZAK, ik het zakJE..quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef diertjuh het volgende:
Sorry schat, ze zijn op. Niet huilen he. Je krijgt nog wel keertje een zakje hamkaas chips..
Wat doe je nog hier man !quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frutsel het volgende:
Sjonge heb ik dat...
Zit je met een leuk en lief meisje te kletsen..zit ze je lekker te maken dat ze een hele zak hamkaas heeft...
fijn..
dus ik zeg: Ik pak de auto en rij nu naar je toe en kom proeven...
zegt ze:" dan is ie al op , lekker puh..." ....
Nu heb ik d'r zover dat ze een halve hamkaas voor me bewaard...
en dat het zonde is van de benzine...
Pff... wat moet ik d'r mee, met een halve hamkaas...
Snik...![]()
TwenTe is al met TWEE T's...denk je dan echt dat ik bewaard ook nog met een T ga schrijven? Zonde van die letter... af en toe moet je de D ook wat gunnen...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Wat doe je nog hier man !
en schrijf bewaart eens even netjes met een t in het vervolg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |