opeten?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frutsel het volgende:
Pff... wat moet ik d'r mee, met een halve hamkaas...
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
opeten en dat meisje neuken natuurlijk.
Hmm... beter is dan hamkaas nadien opeten...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
opeten en dat meisje neuken natuurlijk.
moet jij eens oplettenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
In die fase zijn we nog niet in beland.
Pff...denk je dat ik jou bedoel ofzo ?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef diertjuh het volgende:
Maar ik vind ze zelf ook lekker enzo. Misschien als je heel lief vraagt dat je dan een hele mag hebben van mij.
verdikkie...dat zou nou het eerste woord zijn waar ik kwamquote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
naar de supermarkt rijden, een doos hamkaas halen en dat wijf uitschelden voor alles behalve een douchekabine
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
In die fase zijn we nog niet in beland.
nee joh. Maar net kwam er wel iemand bij mij zeuren om een hamkaas chippie. En hij had het er voor over om helemaal hier heen te rijden. Voor een halve hamkaasquote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pff...denk je dat ik jou bedoel ofzo ?![]()
![]()
nee hoor...:) Verkapt ik heb eenlief meisje in mn msn lijst topicquote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef BennyNL het volgende:
verkapt ik heb eindelijk een meisje in mn msn lijst topic![]()
Of ie dat nu nog heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee joh. Maar net kwam er wel iemand bij mij zeuren om een hamkaas chippie. En hij had het er voor over om helemaal hier heen te rijden. Voor een halve hamkaas![]()
![]()
tuulk...jij de ZAK, ik het zakJE..quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef diertjuh het volgende:
Sorry schat, ze zijn op. Niet huilen he. Je krijgt nog wel keertje een zakje hamkaas chips..
Wat doe je nog hier man !quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Frutsel het volgende:
Sjonge heb ik dat...
Zit je met een leuk en lief meisje te kletsen..zit ze je lekker te maken dat ze een hele zak hamkaas heeft...
fijn..
dus ik zeg: Ik pak de auto en rij nu naar je toe en kom proeven...
zegt ze:" dan is ie al op , lekker puh..." ....
Nu heb ik d'r zover dat ze een halve hamkaas voor me bewaard...
en dat het zonde is van de benzine...
Pff... wat moet ik d'r mee, met een halve hamkaas...
Snik...![]()
TwenTe is al met TWEE T's...denk je dan echt dat ik bewaard ook nog met een T ga schrijven? Zonde van die letter... af en toe moet je de D ook wat gunnen...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Wat doe je nog hier man !
en schrijf bewaart eens even netjes met een t in het vervolg![]()
Nee hoor. Als je hier bent ofzo. Dan zal ik je heel eerlijk de hele zak met hamkaas chips geven.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuulk...jij de ZAK, ik het zakJE..
pff...
weet je hoe duur de benzine is... daar kan je 100 zakken voor halen
Ik hoop niet dat je net zo'n lam excuus heb voor het feit dat je die halve hamkaas niet aan het veiligstellen bent.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
TwenTe is al met TWEE T's...denk je dan echt dat ik bewaard ook nog met een T ga schrijven? Zonde van die letter... af en toe moet je de D ook wat gunnen...
De D van : Waar bemoei jij je mee?![]()
Ja....quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Frutsel het volgende:
tja, wat doe ik nog hier...hoor net dat ze gaat trouwen...
dus tja... zelfs een hamkaas red me dan niet denk ik
Gelijk heb je... maar volgens mij rent ze dan gillend weg dat er weer zo'n stalker achter d'r aan komt...zelfs voor een HamKaas chipjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je net zo'n lam excuus heb voor het feit dat je die halve hamkaas niet aan het veiligstellen bent.
Je snapt toch hopelijk dat die hamkaas júist de test is of jij de moeite wel een beetje waarddttdt bentd.
Ahh lekker. Maar ik hoef niet meer. Ik geef die zak aan jouquote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef Frutsel het volgende:
ok ik geef me over..
Diertjuh...![]()
Alsjeblief...zoveel je maar wil...
[afbeelding]
Ik vond um goed. Vooral het einde.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef Frutsel het volgende:
vond um redelijk... jij?
aah okej. waarschijnlijk toch niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef Frutsel het volgende:
over een moordenaar die mensen vermoord in de trend van '7 zonden'...
lust... hebzucht etc etc..
oke, ook maar eens gaankijken dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Paullus_N het volgende:
se7en is uber!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef Frutsel het volgende:
das pas een 'zonde' als je die niet hebt gezien
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Paullus_N het volgende:
idd, ga je schamen dier! beestachtig hoor se7en
* Frutsel volgt de kruimels hamkaas en gauw weer terug vindquote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaa ze pesten mij
![]()
![]()
![]()
*weg rent*
Kom jij dan doen. *snif* snif*quote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel volgt de kruimels hamkaas en gauw weer terug vind
fout gehoord en gelezenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef Paullus_N het volgende:
hamkaas zijn op hoor ik net. dus jammer frutsel
De kruimels waren er nogquote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef Paullus_N het volgende:
hamkaas zijn op hoor ik net. dus jammer frutsel
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Paullus_N het volgende:
zaten zeker op je truitje he. knoeierd
Frutsel ging naar het tankstation hamkaas halenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Paullus_N het volgende:
lekker stel jullie, stiekum hamkaas halen en bewaren
Heel goed.. Meneer, dat mag ik welquote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
sorry, ik zal het niet meer doen. Meneer.![]()
Ik ben netjes en beleefd opgevoedquote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Heel goed.. Meneer, dat mag ik wel
we zijn een stelquote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Paullus_N het volgende:
lekker stel jullie, stiekum hamkaas halen en bewaren
dan had je niet geknoeid met hamkaas.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben netjes en beleefd opgevoed
Ja, iemand moest me toch vinden. Voor als als ik ging verdwalen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
dan had je niet geknoeid met hamkaas.
wat jullie willen, tis jullie feesje. mijn zegen heb je hoorquote:
en wij dan? Samen bij de openhaard? koken voor mij enzo?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
wat jullie willen, tis jullie feesje. mijn zegen heb je hoor![]()
![]()
Mag je van frutsel niet bij vrienden op bezoek? gemeen katertje danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en wij dan? Samen bij de openhaard?
over wie? mij?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]ojah..maar ik nog niet over jou.
het gaat niet over mij.. gelukkig. dan kan het ook niets fouts zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee frutsel.
Maar jij bent ook wel lekker.
jij ben ook vast lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
het gaat niet over mij.. gelukkig. dan kan het ook niets fouts zijn
uuh.. dit word eng.. heel eng. dat zoort uitspraken niet meer doen tegen mij frutsel.. aubquote:
Als ik dat doe dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
uuh.. dit word eng.. heel eng. dat zoort uitspraken niet meer doen tegen mij frutsel.. aub
das minder eng..quote:
Ah ke dan..:Dquote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
das minder eng..dan is het wel goed
aaah...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:10 schreef Frutsel het volgende:
ik mag ook nix meer hier
* Frutsel duikt ik kast en zoekt hamkaas... (paprika, natural, superchips, zoute stokjes, nibbit, cheese-union, wokkels, party-mix maar geen fucking hamkaas)
WAT??? en ik maar alle moeite doen (zie meel) en jij verteld me dat je gewoon nog in je nest lag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aaah...![]()
Ik ben net wakker. Kheb er voor gekozen een uur later naar school te gaan.
Dan moet je maar naar de supermarkt gaan.
Mag je nog een keer moeite doen:P. Kmoet dan straks in de kou wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WAT??? en ik maar alle moeite doen (zie meel) en jij verteld me dat je gewoon nog in je nest lag?
OMG![]()
SmogguhsJE ben liev als je net wakker ben
![]()
![]()
![]()
Ja volgens mij was dat ook de bedoeling:Pquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:18 schreef Frutsel het volgende:
whahhaa...je zou pas lezen als je thuis was![]()
Ben je liev als je slaapt? Kom ik keertje kijkuh![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef Paullus_N het volgende:
school? vandaag? hahaha ben lkkr vrij.. moet wel ff leren
Nou dat is de eerste keer dat ik meemaak dat jij aan het werk bentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:14 schreef Frutsel het volgende:
hahanee
af en toe moet ik ook nog werken
tja...ook ik heb geheimenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou dat is de eerste keer dat ik meemaak dat jij aan het werk bent![]()
oh, kdacht dat ik nu ff een paar sappige verhalen kon gaan lezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Frutsel het volgende:
nee niet hierLaterrrrrr
![]()
alleen maar hamkaas schatjuh? Verder nix?
Sappige verhalen zijn voor jou prive bestemd...via mail of MSNquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh, kdacht dat ik nu ff een paar sappige verhalen kon gaan lezen.![]()
Uh favoriete film schatje?
favoriete toetjes schatje?
oehhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sappige verhalen zijn voor jou prive bestemd...via mail of MSN![]()
favo toetje.. hmmm... VIENETTA??![]()
![]()
![]()
favo film... heb nie echt een favo film... Gladiator was goed...net als Heat... Saving Private Ryan...
etc etc... zijn d'r zoveel![]()
dag moppiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:22 schreef diertjuh het volgende:
ik ga naar huis![]()
totziens meneer frutsel
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:22 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel zoekt Kluts...
VINDT!![]()
Vienetta is zo'n ijsstammetje met chocola d'r door enzo...![]()
![]()
Huh, sorry wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:14 schreef Paullus_N het volgende:
Hamkaas is ook opgegeaan gisteren.. en de rest ook.. help!
dat weet jij best.. of heb je daar ook overheen gelezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Huh, sorry wat bedoel je precies?
Ik denk hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
dat weet jij best.. of heb je daar ook overheen gelezen?![]()
ijs?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:18 schreef AngelinaJolie het volgende:
ik heb iets veel lekkerders!!!!!
JAAAAAAAAAAAHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef AngelinaJolie het volgende:
POEP!!!!
Als dip saus gebruiken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Frutsel het volgende:
niet offtopic he...
poepchips zijn d'r niet...en tis geen stronttopic...
ennuh...niet inslikken en dan uitspugen DiertjuhTis geen oud en nieuw
oh ik gok maar iets..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoe lekker ik ben...![]()
oh jammer. Had ik juist zin in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef AngelinaJolie het volgende:
rellen!! hihihi nee hoor want dat mag niet..
waar jij ook al niet aandenktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm...stoppen we met hamkaas, gaan we alleen n...![]()
![]()
![]()
Hmm....wat wil je d'r mee zeggen dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
waar jij ook al niet aandenkt![]()
Ik heb nog hamkaas over! dussuhh![]()
Nou, ik wil daarmee zeggen dat ik ook hamkaas chips kan bewarenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm....wat wil je d'r mee zeggen dan?![]()
![]()
Weetnie...misschien zijn ze straks opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Frutsel het volgende:
GOOOOOOOOOEDDD...
tot hoe lang bewaar je ze?
Is er iets wat je belet ze op te eten dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weetnie...misschien zijn ze straks op
Ja, Fok! en msnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er iets wat je belet ze op te eten dan?
dat gaat zo sloomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef Frutsel het volgende:
eten met 1 hand en typen met de andeR?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
typen. Vingers zijn al half moe van het typen
![]()
Kom maar checken dan. Kun je direct zien hoe lief ik ben als ik slaapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
volges mij ben je liev als je moe ben![]()
Ja ja evil mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef Frutsel het volgende:
hmm.... goed plan![]()
mocht ook al kijken als je sliep...dus dat kan d'r dan mooi vooraf![]()
![]()
Evil Natjuh? Hmm...![]()
Lijkt me trouwens best wel interessant...![]()
Zit er een computerszaak in Vroomshoop of omstreken? Haal ik daar wel nieuwe...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja ja evil me. Hee hou eens op met kwijlen je. Straks werkt je toetsenbord niet meer
![]()
Ik verveel jequote:ik begin al een beetje moe te worden...
Ik wil dan wel een slaapkusje want anders slaap ik niet lief![]()
ja hoor. Anders kom je op mijn stage bedrijf langs. Verkopen ze ook toetsenbordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit er een computerszaak in Vroomshoop of omstreken? Haal ik daar wel nieuwe...
[..]
Ik verveel jeVermoeiend he...
![]()
ech wel..alweerquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef diertjuh het volgende:
ikke heb nie mail
Ik zou je graag de auto willen geven waar ik in les. Maar ik denk dat mijn rij instructeur er niet zo mee eens zou zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ech wel..alweer
ga ff auto naar garage brengen...
daar gaat me geld...![]()
wasda voor karretjuh dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik zou je graag de auto willen geven waar ik in les. Maar ik denk dat mijn rij instructeur er niet zo mee eens zou zijn
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef diertjuh het volgende:
ojah, vergeten. Mijn hoofd is der niet helemaal bij enzo
Vienettaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Denk aan... SLAPEN...![]()
MACARONI...
KOKEN...
HAMKAAS..
VIENETTA...
STREPSILS..
![]()
![]()
Strepsils? Euh... naja, laat die maar weg
Zekerzquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef AngelinaJolie het volgende:
frutsel is absoluut lief!!!
tja...hoor wie ut zegtquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef AngelinaJolie het volgende:
te lief... Maar eigenlijk heeft hij denk ik niet dat ik dat hier opschrijf... hihihi:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |