en ander vies ongedierte wat rond zal gaan krioelenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat dacht je van maden?
Dat heeft meer met de ophaalfrequentie te maken dan met of je je zak wel of niet dichtbindt.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat dacht je van maden?
ach ga heen welke stank wat gooi je er allemaal wel niet eens inquote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
stank misschien?
jij gooit alleen maar bloemetjes in de vuilniszak?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:40 schreef robnettie het volgende:
[..]
ach ga heen welke stank wat gooi je er allemaal wel niet eens in
Hier in Maastricht idd. Vuilniszakken kosten 1 euro. Wie meer vuilniszakken gebruikt, betaalt dus ook meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef buzzer het volgende:
als je het in de kliko gooit heeft het weinig zin om de zak dicht te maken. Het heeft alleen zin als je hem nog los bij de weg zet (het schijnt nog te bestaan hier en daar)
Of zoals ik, als je geen eigen kliko hebt, maar 30 meter met je zak moet lopen. Dan is een dichtgemaakte zak veel handiger te sjouwen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef buzzer het volgende:
als je het in de kliko gooit heeft het weinig zin om de zak dicht te maken. Het heeft alleen zin als je hem nog los bij de weg zet (het schijnt nog te bestaan hier en daar)
Sterker nog steeds meer gemeentes gaan terug naar de zak.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef buzzer het volgende:
In de binnenstad van Groningen kennen ze geen containersysteem.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef buzzer het volgende:
Wat dacht je van drink/etensrechten die achter blijven in de verpakking en die vervolgens je kliko vervuilen en daardoor net zo gaat ruften als de groene kliko?!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Even afgezien van de plekken waar vuil nog echt wordt opgehaald en waar ze de vuilniszakken iedere week op vaste plekken ophalen; weet iemand wat de achterliggende gedachten is van het dichtmaken van zo'n vuilniszak... Vind men dat ie dan makkelijker te tillen is, is het handiger als ie ligt weg te rotten op de vuilnisbelt?
Volgens mij maakt het geen drol uit als ik zo'n zak gewoon open in de vlikobak gooi, en toch voel ik me iedere keer schuldig als ik het niet doe![]()
Ik kom er niet uit![]()
Meestal alleen in de binnenstaden. Mensen die in het oude centrum van een stad wonen hebben vaak niet eens ruimte voor een kliko omdat ze bijv. een klein portiek hebben. Die binden dus een vuilniszak goed dicht, en zetten em in de gang neer ofzo tot het tijd is om em buiten te zetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
Sterker nog steeds meer gemeentes gaan terug naar de zak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |