Vicky de pendel geeft misschien aan en dan in juli 2007 van nog een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef Vicky het volgende:
Kan iemand ook voor mij pendelen?? Wanneer de 2e??
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Belana het volgende:
Ow, dat is nog wel interessant om te weten, zal deze bevalling weer net zo moeilijk worden als bij Liam, of gaat het makkelijker, of wordt het een ks natuurlijk....
Leuk!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Vicky de pendel geeft misschien aan en dan in juli 2007 van nog een meisje
Kijk, dat geeft hoopquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens de pendel wordt het geen keizersnee en zal het iets makkelijker gaan als bij Liam.
Loentje volgens mij had ik jou nog niet gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Loena-tik- het volgende:
OHHHH ik wil ook!!!!
Wil je voor mij ook even Slaapmeisje, please, please, please.
Krijg ik nog een vierde? Zo ja de grote vraag: ben ik in staat om ook meisjes te baren![]()
*Vinger opsteekt*quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sorry trouwens als ik mensen over het hoofd heb gezien. Het was ineens wel erg druk en alle andere pendelaars waren ineens verdwenen tsssssk
Tuurlijk Belana. Mailen kan naar slaapmeisjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Belana het volgende:
slaapmeisje, mag ik jou eens mailen voor een tarotlegging? Vind ik wel interessant. Ik zou voor jou ook iets kunnen doen, maar dat mail ik je dan wel.
kee, haal maar wegquote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk Belana. Mailen kan naar slaapmeisje
2008 wordt een spannend jaar hierquote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Rewimo ik krijg bij jou een misschien voor een 2e, maar pas in oktober 2008 en dan een jongen
Dan moet je hem niet quoten natuurlijkquote:
Het zijn de hormonen dingen gevallenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dan moet je hem niet quoten natuurlijk![]()
Hier werd er al geroepen dat ik geheel 2006 het niet mag hebben over "2e kindje"quote:Op maandag 16 januari 2006 21:54 schreef Rewimo het volgende:
*qltel deelt mee dat hij in oktober 2008 niet langskomt*
Ja dat kanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik krijg een normale bevalling te zien via de pendel (kan dat eigenlijk wel als je al een keer een ks hebt gehad?) en dan na 9 juni. Het wordt een jongetje, o nee, meisje, of was het nou toch een jongetje?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik krijg een normale bevalling te zien via de pendel (kan dat eigenlijk wel als je al een keer een ks hebt gehad?) en dan na 9 juni. Het wordt een jongetje, o nee, meisje, of was het nou toch een jongetje?
Rewimo je gaat er toch geen tweede kerel bijnemen in 2008quote:Op maandag 16 januari 2006 21:54 schreef Rewimo het volgende:
*qltel deelt mee dat hij in oktober 2008 niet langskomt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |