quote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waar vlakbij dan, wellicht zegt me dat iets
woarquote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Frutsel het volgende:
oldenzoal stet d'r ook bie
hhahaha op zo´n delfst blauw tegeltje zeker he?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Twééénts is toch 'n mooi accent, ie kan dr onmeunige mooi'n zinn'n met moaken.
Niet echt dus maar goed, bij mijn buurman hangt zo een bord aan de muur en daar staat op: Aj Twents kunt proaten, mojt nich loatenZelf laat ik het toch wel want het klink niet erg beschaafd en zo
ik praat altijd twents. met vrienden en bekenden. omdat iedereen dat doet.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Twééénts is toch 'n mooi accent, ie kan dr onmeunige mooi'n zinn'n met moaken.
Niet echt dus maar goed, bij mijn buurman hangt zo een bord aan de muur en daar staat op: Aj Twents kunt proaten, mojt nich loatenZelf laat ik het toch wel want het klink niet erg beschaafd en zo
Nee, nee. Op een authentieke houten plaat die in een kunstige vorm is gesnedenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hhahaha op zo´n delfst blauw tegeltje zeker he?
Ik over het algemeen uit automatische ook wel,quote:Op maandag 16 januari 2006 21:48 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ik praat altijd twents. met vrienden en bekenden. omdat iedereen dat doet.
tenzij ze t niet kunnen verstaan. dan praat ik ook wel ned. maar dat komt weinig voor dat ik echt abn praat
Geniaalquote:Op maandag 16 januari 2006 21:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, nee. Op een authentieke houten plaat die in een kunstige vorm is gesneden![]()
waar ligt dat dan?quote:
ik zie het ja, thnxquote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef tuut84 het volgende:
bovenin twente
Vage shit is dat...zeker van die popi's die nu al bezig zijn met 'afscheiding van'...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik zie het ja, thnx
ook staat er Noord deurningen![]()
Daar komt 90% van mijn familie vandaan. Woon zelf in Hengelo.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef tuut84 het volgende:
zijn er ook nog lui die geesteren kennen dan
en wie mogen dat dan wel nie zijn danquote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Daar komt 90% van mijn familie vandaan. Woon zelf in Hengelo.
Kom er nog geregeld, ben laatst nog een keer bij Stevo geweest.
woon zelf half in hengelo, berflo esquote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Daar komt 90% van mijn familie vandaan. Woon zelf in Hengelo.
Kom er nog geregeld, ben laatst nog een keer bij Stevo geweest.
en noord deurningenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vage shit is dat...zeker van die popi's die nu al bezig zijn met 'afscheiding van'...
net als Friesland...
Tis Deurningen en anders nix
Voor vriezenveenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
waar ligt dat dan?
ik ben op het topografische gebied erg achtergesteld als het om twente gaat![]()
Nee, neequote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vage shit is dat...zeker van die popi's die nu al bezig zijn met 'afscheiding van'...
net als Friesland...
Tis Deurningen en anders nix
juistquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee, neeDat zie je toch echt fout. Noord-Deurningen is een op zichzelf staand plaatsje aan de grens bij duitsland.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo is er ook richting oldenzaal een plaats genaamd groot agelo, bestaande uit 4 boerderijen, en klein agelo, 2 boerderijen![]()
Vanaf mijn kant is dat Aadorp.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef diertjuh het volgende:
Voor vriezenveen
hoe ze het bedenkenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja dat ie mie een aanfluiting, Groot-Agelos is zelfs nog kleiner dan Tilligte dus is niet eens de naam Groot waardig
![]()
fotoquote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Frutsel het volgende:
Noord Deurningen woont wel Debbie...
das een lekkertje![]()
Foto, dan zoek ik haar een keer opquote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Frutsel het volgende:
Noord Deurningen woont wel Debbie...
das een lekkertje![]()
Ja, lap zegquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef Frutsel het volgende:
tja...voor mij ookdus ik zoek zelf wel
Aldus een inwoner van Geesterenquote:
en jij bent een negerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef Relneger18 het volgende:
twents is gewoon een aftreksel van limburgs en drents![]()
Flikker toch een end op aap.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef Relneger18 het volgende:
limburgs? Ga jij eens terug naar je konijnen hol ofzo..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef Relneger18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |