Het ging erom dat het een naaistreek is van die parkeertrut die de gebruikelijke procedure niet heeft gevolgd en een bon schreef zonder te wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef KeessieK het volgende:
wat zeik je nou man.. die boete is toch ongeldig verklaard?sommige mensen zijn ook nooit tevreden..
![]()
That is so treuquote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Stel, je wilt een gestapo-agent spelen, maar je bent ruim 60 jaar te laat geboren: wordt parkeerwachter!
Niet om het één of ander, maar jij hebt wel een overtreding begaan. Je was namelijk niet meer aan het laden/lossen, je was "4 á 5 minuten" aan het ouwehoeren. Hoewel ik me echt wel kan voorstellen dat dat een vervelende kutboete zou zijn geweest heb je gewoon mazzel dat ze hem "ongeldig" heeft verklaard.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef Mikkie het volgende:
terwijl je geen overtreding begaan hebt. Dát klopt niet. Zij doen bewust iets fout, jij wordt erdoor genaaid en bovendien moet je er nog zelf achteraan om het op te lossen
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg
Net alsof je bij laden & lossen keihard moet hollen om maar geen seconde te verspelen, want dan ben je niet aan het laden en lossen
Ik moest gewoon wat spullen afgeven en daar ff verspreiden, en vervolgens hoort een minuutje small talk (hey hoe is 't, ja goed, met jou? bla bla) erbij. Dat hoort toch echt onder dezelfde noemer hoor, je moet wel ff redelijk blijven. Ik stond niemand in de weg en heb er niet eens vijf minuten gestaan, dat lijkt me toch redelijk rap voor laden en lossen. Ipv dat ze eens échte overtreders gaan bekeuren...
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet beter lezen:
[..]
Da's dus net als ik in de post beschrijf die jij quote. Ik breng de spullen naar binnen, moet ze daar ff verspreiden en maak een kort praatje. Het hele gebeuren vanaf het verlaten van de auto tot het moment dat ik terug ben bij de auto neemt dus zo'n 4 à 5 minuten in beslag.
Maar goed, zo te zien is het wel een mooi beroep voor jou.
helaas voor jou, maar voorwaarde voor laden en lossen is dat de bestuurder in, of in de directe omgeving van het voertuig aanwezig is, en niet meer tijd in beslag neemt dan strikt noodzakelijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Mikkie het volgende:Ik was toch aan het laden en lossen, trut!
.
jammer alleen dat een pak bon ook enkele minuten kan duren om die getekend te hebben ofniet?? met andere woorden gewoon flauw.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
helaas voor jou, maar voorwaarde voor laden en lossen is dat de bestuurder in, of in de directe omgeving van het voertuig aanwezig is, en niet meer tijd in beslag neemt dan strikt noodzakelijk!
je was 4 à 5 minuten binnen, en zeker niet in line of sight, anders had je toch zeker gezien dat ze die boete aan het schrijven warenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stond zo'n euh... 25 meter van het voertuig vandaan. Da's redelijk in de buurt. Alleen heeft die trut daar niet naar gekeken, aangezien ze de bon al geschreven had voor ze bij de auto was. Niet gekeken of ik in de buurt was ofzo, terwijl dat wel zo hoort. Anders had ze me binnen wel bezig gezien. Nu had ik ook geen kans om haar te spotten, aangezien ze maar 5 tellen bij m'n auto in de buurt was en daarna weer haastig doorliep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |