Echt??? Owquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
-- CA: Opletten, ik had je die ++ allang teruggegeven.
Hoog??? Ik ben nummer 4 bij de meeste posters.... dus met plaatsje 4 hierzo ben ik ook wel blijquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:43 schreef sbientje het volgende:
-2 charmed_angel niets persoonlijks hoor, maar je staat wel erg hoog![]()
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoog??? Ik ben nummer 4 bij de meeste posters.... dus met plaatsje 4 hierzo ben ik ook wel blij![]()
Ik snap dat jullie voorkeur allemaal uitgaat naar 1 van de modjes.... maar waarom?
Slijmballen jahquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Stelletje inlikkers zijn het.
Ja hallo, alsof ik zelf zo blij ben met die #$%$#%usernamequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
-2 shiNinG_staR, omdat ik drie keer heen en weer moest scrollen voordat ik alle hoofdletters en kleine letters in je naam goed had![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik zelf zo blij ben met die #$%$#%username![]()
Die zwanszooi klinkt anders ontzettend gezellie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo! Zonder Sven en mij zou dit hele forum een grote zwanszooi zijn! Wees ons dankbaar, geef ons punten!
Ja, viereneenhalf jaar geleden, in mijn breezahperiodequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt 'em zelf gekozen![]()
En als je een andere wilt, dan moet je maar een nieuwe account maken![]()
Hier klopt dus geen reet vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef Andiyan het volgende:
Dizer -2, omdat je niet zo gek van idols bent dan de rest.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, viereneenhalf jaar geleden, in mijn breezahperiode.
en ik heb maar één mailadres![]()
kan je hem niet wijzigen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja hallo, alsof ik zelf zo blij ben met die #$%$#%username![]()
die geef ik ook -punten hoor, nu was jij aan de buurt.. stiekem gewoon een excuus om te zorgen dat je niet teveel op me uitlooptquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoog??? Ik ben nummer 4 bij de meeste posters.... dus met plaatsje 4 hierzo ben ik ook wel blij![]()
Ik snap dat jullie voorkeur allemaal uitgaat naar 1 van de modjes.... maar waarom?
ok dan is het goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
die geef ik ook -punten hoor, nu was jij aan de buurt.. stiekem gewoon een excuus om te zorgen dat je niet teveel op me uitloopt![]()
geen idee.... of dat kan? Misschien een modje wel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
dat kan niet toch?
anders had ik het allang gedaan
gelukkig! *opgelucht adem haalt*quote:
Als je 1000 euro overmaakt op de rekening van Conflict kan het!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee.... of dat kan? Misschien een modje wel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |