Omdat mijn kamer erg druk werd en ik beetje in geldnood zit wil ik een aantal producten verkopen.
PC 1- Pentium 4 1.5 GHZ
- Moederbord van Packard Bell met RIMM geheugen ondersteuning (zit geen werkgeheugen bij)
- Onboard sound
- Geforce 4 MX 440 (64 MB)
- HD van 8 GB
- DVD speler (weet niet welk merk)
- Phillips CD BRANDER
- Floppy Drive
- Voeding van 280 Watt
- Zit in een PC kast van Packard Bell
PC 2- AMD K6 200 mhz (?!)
- 32 MB RAM
- Moederbord (weet niet welk)
- 1 GB HD
- Geforce 2 MX (weet niet welke, wel 64 mb)
- 32x cd speler
- HP CD brander (16x)
- Ethernet
- Creative PCI soundcard
- Zit in een PC KAST van het merk SKY (met pentium 4 logo erop
![]()
)
+ 2x Windows 95 (met usb support) cd en licentie
+ Windows 95 Aanvulling CD (origineel)
![]()
Edimax Broadband RouterHad hem gekocht in de tijd toen ik casema internet via de kabel had, na een maandje stapte ik over op adsl en heb hem daarna dus nooit meer gebruikt, is compleet in doos, destijds gekocht bij de MyCom.
Pinnacle 10 Studio Plus versie 10Gekocht voor 100 euro, maar nadat ik was overgestapt op een MAC heb ik hem nooit meer gebruikt, compleet in doos..
Doos is beetje gescheurd, komt door mijn nichtje
![]()
Thomson ADSL Speedtouch USB Modem VERKOCHTGekregen bij mijn adsl, maar wil nu wifi, heb daarom een ethernet modem gehaald
Ericsson ADSL USB modem (KPN)Gekregen van iemand, nooit nodig gehad. Op de foto zie je geen usb aansluiting, maar die krijg je er wel bij, helaas niet in doos.. Die jonge die het aan mij gaf kreeg hem bij Wanadoo ADSL
PC Voeding (200 W)Zat in een ander pc van me, nu ligt die in de kast, is 200 watt denk ik..
![]()
Samsung DVD speler voor je pcZat ook in een ander pc van me, maar nadat ik dvd brander had gehaald heb ik hem dus niet meer nodig..
![]()
IBM 15 inch PC MonitorGekregen van mijn oom via zijn werk, hij doet nog helemaal goed..
Logitech WingmanVroeger gekregen voor mijn verjaardag, nooit gebruikt
Thrustmaster Firestorm Digital 2 Joystick voor de PCDestijds gekocht, 2 keer gebruikt, nieuw in doos...
PrijzenPC1:
70 euroPC2:
20 euroEdimax Broadband Router:
10 euroPinnacle 10 Studio Plus:
40 euroThomson USB Modem: 10 euro VERKOCHT!Ericsson USB modem:
5 euroPC Voeding:
7.50Samsung DVD Speler:
12.50IBM 15 inch monitor:
25 euroLogitech Wingman:
5.50Thrustmaster Firestorm Digital 2:
6.50Bied maar jongens, ruilen doe ik overigens ook...
[ Bericht 1% gewijzigd door af op 16-01-2006 19:14:00 ]