heb hie rnergens last van?? (ja, wel dat de site traag is!!) maar asl er bijna niemand meedoet, wat het geval lijkt te zijn, stop ik er ook mee......quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik heb me wel aangemeld en het ff geprobeerd, maar ik vond het nogal een rottig programma. M'n virusscanner zei ook de hele tijd dat het niet pluis was. WP krijgt ook nog wel zo'n functie.
Linkje staat in openingspostquote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoe krijg je zn plaatje tevoorschijn getovert
De nieuwe versie van WhatPulse zal ook de afgelegde afstand van de muis bijhouden.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef gateway het volgende:
hmmzz, zijn er mensen die naast whatpulse ook BMT hebben draaien?? (progje dat je muismeters bijhoudt) zie ut topic voor het FOKteam! [BeWeS] Team!fok #2
Ja ik vandaag ookquote:
Ik op ~215K in de laatste 7 dagen, ook op 2 pc's (alleen door mij gebruikt, uiteraardquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef washandje het volgende:
Ik zit na de nieuwjaarspuls inmiddels op zo'n 200k verspreid over 2 pc's
Netjes hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef washandje het volgende:
Hoe kom je aan zoiets?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef commentator het volgende:
[afbeelding]
blijft fraai die kleurtjes. Al vraag ik me af of t helemaal klopt
Kan me namelijk niet voorstellen dat ik nooit CAPS LOCK heb gebruikt na ja dan nu in iedergeval wel
-> FOK! Whatpulse #44 -> FOK! Whatpulse #44 -> http://superrembo.com/misc/whatpulse/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoiets?
Moet je daarvoor een appart programma instaleren?
Zie de openings postquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoiets?
Moet je daarvoor een appart programma instaleren?
ik heb na de nieuwjaarspuls al weer een 270k gepulsed.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef washandje het volgende:
fdas wel geinig opzich. om daar nu een apart programma voor te draaien is weer teveel vant goeie maar als het er toch bij zit is het wel leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:42 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
De nieuwe versie van WhatPulse zal ook de afgelegde afstand van de muis bijhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |