Welk einde had je dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fahrenheit uitgespeeldErg cool einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een ander einde ook gedaan (Oracle einde), maar die vond ik beetje een anti-climax omdat er eigenlijk niet veel anders is.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
ik vond het verhaal zooooo'n kut wending nemen en het werd me te matrix allemaal dat ik het eerste stuk van fahrenheit ontzettend cool vond en de 2de helft ontzettend ruk, er is ook nog een 3de einde trouwensquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fahrenheit uitgespeeldErg cool einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Echt veel gameplay had die game niet en het doet zijn best om op een film te lijken, als het einde kut is dan is de film meestal kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, dat einde moet ik nog doen inderdaadIk moet je gelijk geven met die plottwist hoor, te bizar, maar ik vond het wel grappig.
ik zag die matrix achtige bullshit al bij een vriend van me, hoefde dat spel gelijk al niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echt veel gameplay had die game niet en het doet zijn best om op een film te lijken, als het einde kut is dan is de film meestal kut.
zoiezo kots ik op alles wat op de matrix lijkt/ wilt lijken dus fahrenheit was voor mij een kudgame, slotje
Eerste helft vond ik fantastisch...tot hij the one werd
Leugens -3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Psychonauts is 'meh'. Tis wel aardig tot nu toe, maar echt bijzonder is het allemaal niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Psychonauts is 'meh'. Tis wel aardig tot nu toe, maar echt bijzonder is het allemaal niet eigenlijk.
kheb zelf ook 2 levels gespeeld vind het ook meh.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na het sucken vinden van ICO en Resident Evil kan dit er ook nog wel bij ja.![]()
precies, steeds al die doorzichtige zooi pakken enzo om een level up te regelen om vervolgens 10 levels ups te krijgen voor een nieuwe psi powerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoho, ik ben pas een uur onderweg, maar ik heb nog niet gelachen om de humor en veel meer dan springen en 10000 items verzamelen is het nog niet geweest.
Ik vond de trainingslevels zelf ook niks aan, maar heb gehoord dat het daarna cooler wordtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoho, ik ben pas een uur onderweg, maar ik heb nog niet gelachen om de humor en veel meer dan springen en 10000 items verzamelen is het nog niet geweest.
*ik wil een social life, maar mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:22 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
*IIIK wil wereldvrede
black pwned, dadelijk ff testenquote:
Ik suck inderdaad gewoon in gamekeuzes blablaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef peristilius het volgende:
Ik zal de game als volgende eigenaar meer eer aandoen.
Meest miskende titel van 2005quote:
Terecht er is geen KUT aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |