SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Strolie75 op 07-02-2006 20:13:33 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:sta ik het niet spoilerent uit te leggen kom jij aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand anders Project Zero II (Fatal Frame II) ook gespeeld? Ik ga er van het weekend mee beginne, als het donker is.
Jij begint wel met veel games wa?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand anders Project Zero II (Fatal Frame II) ook gespeeld? Ik ga er van het weekend mee beginne, als het donker is.
Whoeoehoeoeoe!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef H.Flick het volgende:
idd niet duur, maar ik woon in Nijmegen en kom nooit in DHquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:54 schreef Smots het volgende:
[..]
Bij de Media Markt in Den Haag zag ik 'm liggen voor ¤10
Goedkoop genoeg?
Hulk Ultimate destruction ¤15 bij lucas klamer/makroquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
idd niet duur, maar ik woon in Nijmegen en kom nooit in DH
Ik zoek ook nog Ultimate Spiderman en Hulk Ultimate Destruction.. als ik deze 3 games heb, dan ben ik redelijk compleet met mn xbox verzameling
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij begint wel met veel games wa?
Roy, wtf, moet ik 112 bellenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fahrenheit bijna uit, volgende week beginnen met PsychonautsXbox
En dat zijn beide kwaliteitsreviews hoor! Petje af!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fahrenheit is een soort speelbare film/adventure. We hebben een review op FOK!games ervan.
Psychonauts is een platform game van de maker van Grom Fandango, ook hier hebben we een review van op FOK!games
http://games.fok.nl
Heb jij hem al binnen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fahrenheit bijna uit, volgende week beginnen met PsychonautsXbox
Gister binnen gehadquote:
GCshopquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister binnen gehadWaar heb jij m besteld?
Ik wil nog een keer voordat TR uitkomt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
Jij hebt hem toch al uitgespeeld op de PS2? Vanwaar de stress?
check je junkmail of er daar een mailtje tussenstaat van ze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |