Het grootste gemis aan Fable vond ik wel dat je kinderen in het dorp niet dronken kon voeren of ze doodmeppen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat Jade empire moeilijker is dan Fable omdat eerlijk gezegd, Fable een beetje een kindergame game is en met 'oppervlakkig; dek je de lading erg goed.

Totale vrijheid, nu hoeft dit ook weer niet, maar je kon ook echt helemaal niks eigenlijk. Trouwen was de moeite niet, evenals huizen kopen en verhuren. Allemaal totaal onzinnig. Het diende totaal nergens toe, de game kende veel te veel laadtijden, was eentonig, makkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Smots het volgende:
[..]
Het grootste gemis aan Fable vond ik wel dat je kinderen in het dorp niet dronken kon voeren of ze doodmeppen.
of er andere....ziekere dingen mee kon doen
![]()

quote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
1e week dat ik KotoR had wist ik 40 uur te spelen naast mijn school ritmeNiet gezond gewoon, die game is dan ook zo absurd vet.
Een truukje om op alternatieve manier de Rancor te verslaan:of gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kut stuk komt nog wel smotsRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!

quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of gewoonDat is de officiële en makkelijke manier. Mijne is wat leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kut stuk komt nog wel smotsen getuigd van domme beuk mentaliteit terwijl ik toch sneaky kan zijn.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."

Waarom moet elk element meteen 'de moeite' zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Totale vrijheid, nu hoeft dit ook weer niet, maar je kon ook echt helemaal niks eigenlijk. Trouwen was de moeite niet, evenals huizen kopen en verhuren. Allemaal totaal onzinnig. Het diende totaal nergens toe, de game kende veel te veel laadtijden, was eentonig, makkelijk.

Shit.quote:

Niet alles hoeft de moeite te zijn, maar ik wil niet dat ik echt het gevoel heb alsof het totaal zinloos is.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Waarom moet elk element meteen 'de moeite' zijn?
Ik vond het gewoon lachen om huisjesmelker te worden en in meerdere dorpen een echtgenote (of echtgenoot) rond te hebben lopen.
En ja, de game was erg makkelijk. Maar dat vond ik ook geen probleem.

kijk dat je het speelt zal me mijn kont roesten, maar het echte kutstuk komt halverwege de game ongeveer waarbij je over elk stuk 3 keer moet lopen , 1 keer in de toekomst 1 keer in het verleden en weer 1 van die 2, je raakt helemaal de weg kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Shit.
![]()
Nou heb ik eigenlijk niet veel zin meer om door te spelen.

Zou eens tijd wordenquote:

idd, tis vast een vette shooter maar A) er komt al koelere veel uit wat ik koop momenteel, B) alleen een SP, voor ¤60 is me dat net iets te gortig. Budgetbak werk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Darkzell het volgende:
Ik ga hem sowieso niet bij de release halen. Ben nou niet echt een mega shooter fanaat al vind ik ze wel leuk op z'n tijd maar voor ¤60 koop ik liever een ander spel. Het ziet er wel fantastisch uit en het speelde op de PS2 demo best lekker in de korte tijd die je had.

ik heb 'm uitgespeeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:44 schreef pmponer het volgende:
Iemand stubbs the zombie al gespeeld? Is het de moeite om hem te kopen?

al wacht ik wel even de reviews af. om mp geef ik niet, daar doe ik niet aan op de console.quote:

ik ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
al wacht ik wel even de reviews af. om mp geef ik niet, daar doe ik niet aan op de console.

ik ook niet meer, moet echt mijn Xbox Live afsluiten, MS kan toch niets innen want de CC is niet meer geldig, maar toch.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
al wacht ik wel even de reviews af. om mp geef ik niet, daar doe ik niet aan op de console.

Thnkx ik had mijn twijfels al ondanks de vrij goede reviews.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb 'm uitgespeeld
geinig spelletje maar erg eentonig en traag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |