abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34566688
Dat is idd niet echt veel voor die games.
pi_34570097
-edit-
Ik wilde vragen hoe de rancor in KOTOR te verslaan maar mijn vermoedens (wat ben ik toch slim he) zijn bevestigd. Ik heb het voor de zekerheid op internet opgezocht hoe ik die syntesized odor moet gebruiken en dat ga ik nu doen, hopelijk gaat het goed want ik ben nog lang niet van plan om te stoppen vandaag.

Dit moet cht een van mijn langste speelsessies ooit zijn.

KOTOR is echt fukking briljant.

[ Bericht 33% gewijzigd door piet_pelle op 29-01-2006 02:47:23 ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34573169
Hoe lang ben je al bezig dan?

KOTOR moet ik ook nog eens proberen ook al denk ik niet dat het iets voor mij is.
pi_34573972
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef piet_pelle het volgende:
-edit-
Ik wilde vragen hoe de rancor in KOTOR te verslaan maar mijn vermoedens (wat ben ik toch slim he) zijn bevestigd. Ik heb het voor de zekerheid op internet opgezocht hoe ik die syntesized odor moet gebruiken en dat ga ik nu doen, hopelijk gaat het goed want ik ben nog lang niet van plan om te stoppen vandaag.

Dit moet cht een van mijn langste speelsessies ooit zijn.

KOTOR is echt fukking briljant.
Die rancor is inderdaad ff uitzoeken hoe hij werkt, de eerste keer heb ik hem, en ik maak geen grapje, gedood met granaten!!
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34584400
Ik heb vandaag 10 uur non stop KOTOR gedaan, ben eindelijk van de eerste planeet af en ben nu midden in mijn Jedi training. Het is nu echt oppassen met wat je zegt, dark punten zijn erg snel verdient.

Toen ik op internet zocht hoe die rancor te verslaan las ik ook hoe het op de conventionele manier kon. Maar dat zie ik mezelf niet snel doen, dat beest haalt 3 keer uit en dan zijn al je 3 de teammembers dood maar het is mogelijk idd.

Ik heb een dutje gedaan, zo meteen maar even wat agressievers spelen, Alien Hominid en dan weer naar bed KOTOR is slecht voor je ritme.
  zondag 29 januari 2006 @ 18:52:10 #106
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_34588901
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Morthill het volgende:
Dat is erg weinig, nu zijn het geen games die ik wil hebben en is Antwerpen 5 uur treinen.
Is dit in heel België zo? Want in ben komend weekend in Gent.
Ik heb ze gekocht bij de Game Mania in Antwerpen en 1 of andere "Mega Compact 500" winkel in de grote winkelstraat midden in Antwerpen.
Daar hadden ze vrij veel Xbox-titels voor ¤10
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  zondag 29 januari 2006 @ 20:53:28 #107
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34592847
Kheb net Prince of persia : the two thrones uitgespeeld, hij is minder dan deel 1, maar stukken beter dan deel 2.
Je moest het idee krijgen dat je in een grote stad over de daken liep en dat soort onzin maar ik heb nergens het idee gekregen dat het ook daadwerkelijk een stad was.
Alleen het einde met het beklimmen van de grote toren vond ik er erg leuk uitzien.
Tis opzich wel een aanrader, maar niet voor de volle pond
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_34592904
Enige game waar ik nog naar uit kijk en op de Xbox verschijnt is Black.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:45:14 #109
10785 Smots
pi_34601729
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef Gamedemon het volgende:
Kheb net Prince of persia : the two thrones uitgespeeld, hij is minder dan deel 1, maar stukken beter dan deel 2.
Je moest het idee krijgen dat je in een grote stad over de daken liep en dat soort onzin maar ik heb nergens het idee gekregen dat het ook daadwerkelijk een stad was.
Alleen het einde met het beklimmen van de grote toren vond ik er erg leuk uitzien.
Tis opzich wel een aanrader, maar niet voor de volle pond
Ik ben op dit moment bezig met PoP: WW, maar zo slecht vind ik 'm eigenlijk helemaal niet.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 30 januari 2006 @ 01:05:22 #110
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34602212
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb vandaag 10 uur non stop KOTOR gedaan, ben eindelijk van de eerste planeet af en ben nu midden in mijn Jedi training. Het is nu echt oppassen met wat je zegt, dark punten zijn erg snel verdient.

Toen ik op internet zocht hoe die rancor te verslaan las ik ook hoe het op de conventionele manier kon. Maar dat zie ik mezelf niet snel doen, dat beest haalt 3 keer uit en dan zijn al je 3 de teammembers dood maar het is mogelijk idd.

Ik heb een dutje gedaan, zo meteen maar even wat agressievers spelen, Alien Hominid en dan weer naar bed KOTOR is slecht voor je ritme.
Sith zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 30 januari 2006 @ 12:43:18 #111
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34609907
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef Smots het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment bezig met PoP: WW, maar zo slecht vind ik 'm eigenlijk helemaal niet.
tot je moet gaan backtracken en tegen bugs aanloopt.
Bij mij viel het geluid (ja orgineel en ja op de xbox) nog wel eens helemaal weg tijdens cutscenes en tijdens het gamen.
Of moest ik ergens op klimmen dat daarna omviel, mis de sprong en ging je de tijd terug draaien kwam het object waar je vanaf sprong niet terug waardoor je dus gelijk dood was.
en het hele backtracken slaat nergens meer op , je hebt een map waar je heen moet en dat is zo niets zeggend als maar kan
pi_34609916
You Bitch!!!!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 30 januari 2006 @ 12:47:29 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34610005
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
You Bitch!!!!
Dat was druppel 1, de tweede druppel was de teringherrie die ze 'soundtrack' noemen en de laatste druppel was het feit dat je 30 keer op hetzelfde stuk heen en weer moest reizen in de tijd

WW is gewoon kut.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 30 januari 2006 @ 13:00:42 #114
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34610359
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat was druppel 1, de tweede druppel was de teringherrie die ze 'soundtrack' noemen en de laatste druppel was het feit dat je 30 keer op hetzelfde stuk heen en weer moest reizen in de tijd

WW is gewoon kut.
en iedere keer dat je op slaan drukte hoorde je : AAAAARRRRRGGGG!!!!!!
vond ik ook te irritant
  maandag 30 januari 2006 @ 13:01:58 #115
10785 Smots
pi_34610402
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tot je moet gaan backtracken en tegen bugs aanloopt.
Bij mij viel het geluid (ja orgineel en ja op de xbox) nog wel eens helemaal weg tijdens cutscenes en tijdens het gamen.
Goed, ik heb me ook een paar keer zitten ergeren aan geluid wat niet synchroon liep met het beeld in cutscenes, maar bij mij is het (nog) niet weggevallen tijdens cutscenes.
quote:
Of moest ik ergens op klimmen dat daarna omviel, mis de sprong en ging je de tijd terug draaien kwam het object waar je vanaf sprong niet terug waardoor je dus gelijk dood was.
Ehm... dat is bij mij ook (nog) niet gebeurd.... Het lijkt er wel op alsof ik gewoon enorme mazzel heb....
quote:
en het hele backtracken slaat nergens meer op , je hebt een map waar je heen moet en dat is zo niets zeggend als maar kan
Hahaha, ja aan die map heb je geen flikker. En dat backtracken....och, ik stoor me er niet aan.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:03:21 #116
10785 Smots
pi_34610455
quote:

[..]

WW is gewoon kut.
Ja, ik hou zelf wel van een lekker stuxke teringherrie, dus ook daar heb ik me niet aan gestoord.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:05:19 #117
10785 Smots
pi_34610513
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en iedere keer dat je op slaan drukte hoorde je : AAAAARRRRRGGGG!!!!!!
vond ik ook te irritant
pi_34612911
quote:

[..]
de laatste druppel was het feit dat je 30 keer op hetzelfde stuk heen en weer moest reizen in de tijd
Toen ben ik ook er ook mee gestopt. Op een gegeven moment wist ik onderhand niet meer of ik nu in het heden of verleden was en waar en in welke tijd ik nou eigenlijk naar toe moest. Toen ik het uiteindelijk vond had ik er onderhand wel zo genoeg van dat ik er maar een ander spel heb ingegooid.
pi_34615412
Ik ben een redelijk game leek maar helemaal weg van Fable

Welke spellen lijken er een beetje op en zouden jullie me aanraden?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_34617809
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:52 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben een redelijk game leek maar helemaal weg van Fable

Welke spellen lijken er een beetje op en zouden jullie me aanraden?
Jade Empire denk ik, deze is een stuk beter dan Fable IMHO. Ook uitgereider en wat moeilijker.
pi_34617889
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Jade Empire denk ik, deze is een stuk beter dan Fable IMHO. Ook uitgereider en wat moeilijker.
Niet zo moeilijk, Fable was een oppervlakking ruk game die je na 8 uur uitgespeeld had Leuk voor 1 keer, daarna nooit meer aangeraakt.

Jade Empire moet ik nog steeds kopen. Maar heb al DoA4 en Traume Center op moment, en daar komt over 2 weken ook nog Street Fighter Alpha 3 Max bij.
pi_34618074
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk, Fable was een oppervlakking ruk game die je na 8 uur uitgespeeld had Leuk voor 1 keer, daarna nooit meer aangeraakt.

Jade Empire moet ik nog steeds kopen. Maar heb al DoA4 en Traume Center op moment, en daar komt over 2 weken ook nog Street Fighter Alpha 3 Max bij.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat Jade empire moeilijker is dan Fable omdat eerlijk gezegd, Fable een beetje een kindergame game is en met 'oppervlakkig; dek je de lading erg goed.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:56:10 #123
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34621153
Smots ben je al ver of niet?
want het backtracken is in het begin niet irritant, maar dat word het zeker wel, geloof me
pi_34621255
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef piet_pelle het volgende:

1e week dat ik KotoR had wist ik 40 uur te spelen naast mijn school ritme Niet gezond gewoon, die game is dan ook zo absurd vet.

Een truukje om op alternatieve manier de Rancor te verslaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:59:44 #125
10785 Smots
pi_34621268
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
Smots ben je al ver of niet?
want het backtracken is in het begin niet irritant, maar dat word het zeker wel, geloof me
Ehm... ik ben I.I.G. al voorbij dit punt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dus niet hoe ver ik in de game zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')