Ik krijg altijd jeuk van dat soort kreten op games of dvd's.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzag em laatst liggen in de mediamarkt voor 10 euro ofzo, "van de makers van dark alliance"
mwah prima voor een 10tje kan ik geen miskoop doen dacht ik....dus wel.

Hij is ook héél fatsoenlijk!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:44 schreef peristilius het volgende:
X-men legends scheen best een fatsoenlijk spel te zijn toch? Lijkt mij misschien ook nog wel wat. X-men.

Hmja.... maar dat vond ik toch iets anders. KOTOR II is gewoon een vervolg, het is niet een game die 'slechts' gemaakt is door mensen die ook aan deel 1 hebben gewerkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:53 schreef peristilius het volgende:
Net zoals bij KotOR 2: Het vervolg op de Xbox 2003 GOTY.

Nee niet slecht, maar lang niet zo goed als KotOR 1. Hij is trouwens niet eens gemaakt door de mensen die aan deel 1 hebben gewerkt, maar als er zoiets op een hoesje staat lijkt het gelijk of de game zelf ook GOTY wordt ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:55 schreef Smots het volgende:
[..]
Hmja.... maar dat vond ik toch iets anders. KOTOR II is gewoon een vervolg, het is niet een game die 'slechts' gemaakt is door mensen die ook aan deel 1 hebben gewerkt.
En KOTOR II was toch niet eens zo slecht?

Ja, de marketingmensen moeten toch IETS verzinnen om erop te zetten?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee niet slecht, maar lang niet zo goed als KotOR 1. Hij is trouwens niet eens gemaakt door de mensen die aan deel 1 hebben gewerkt, maar als er zoiets op een hoesje staat lijkt het gelijk of de game zelf ook GOTY wordt ofzo.

Je gaat genieten Gijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Psychonauts: http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=59109
Ik heb m al besteld

ik leen hem wel een keertjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Psychonauts: http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=59109
Ik heb m al besteld

Dat leek me ook, niet de klasse van God of War, maar toch, het lijkt me best tof.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Spartan Total Warrior is best een tof spel

vooral de hele grootschalige battles zijn erg tofquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat leek me ook, niet de klasse van God of War, maar toch, het lijkt me best tof.

Same here, al zal ik wel even moeten wachten in verband met geldgebrek.... as usual.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:33 schreef Smots het volgende:
Ik ga Psychonauts ook nog aanschaffen, lijkt me zeer OK.

Ik heb het deze maand ook iets minder ruim IVM jobswitch, en dan heb ik OOK nog een 360 in de bestelling staan....quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Same here, al zal ik wel even moeten wachten in verband met geldgebrek.... as usual.

Ligt ie in de budgetbak, want dan ga ik toch ff scharrelen. Ben beetje aan het terug gamen 2005. (Virtua Tennis weer gepakt, etc)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vooral de hele grootschalige battles zijn erg tof![]()

tientje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Darkzell het volgende:
Wat versta jij onder ERG weinig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |