abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35223674
In de afgelopen paar weken hebk Fahrenheit en Psychonauts uitgespeeld, en samen met een huisgenoot hebben we Star Wars Battlefront II gedaan (erg leuk , en Gauntles Seven Sorrows (alleen maar button-bashing )

Moet nu weer es opzoek naar een nieuw co-op spel, we zijn al aan Sniper Elite begonnen, maar dat is niet echt heel spectaculair
pi_35224050
ik vind Black er trouwens wel echt fantastisch uitzien
had niet verwacht dat de x-box me nog kon verrassen.
pi_35236075
Black is inderdaad erg mooi, fantastisch geluid, maar het spel is best wel verrotte moeilijk... Eens een keertje induiken.
Ik ga nu iig de beste racer sinds tijden opstarten, (dtm) race driver 3. Eens kieken
pi_35236219
Wat is black idd geweldig qua gfx ! Lekker ouderwets raggen

Alleen, kun je nou niet springen?
pi_35236230
Is DTM 3 al uit dan? Ik kijk er eigenlijk helemaal niet zo naar uit, vond het vorige deel wel aardig.
Het was niet zo heel erg realistisch en als je het uitgespeeld had dan kreeg je helemaal niets wat je dan met een leeg en teleurgesteld gevoel achter liet.

En van de DTM vind je niks terug behalve de auto's, geen championship of zo het was gewoon precies hetzelfde als al de andere klassen alleen dan met DTM wagens.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_35236595
Neuh DTM3 is nog niet uit, en ik kan hem dus ook nog niet spelen (damnit..) aangezien deze 2e versie een iets te hoge uitslag heeft op een geigerteller. Maar daar hebben we het verder niet over

Ik ga wel weer een avondje achter de cube hangen.
pi_35236733
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:55 schreef DinoPK het volgende:
Neuh DTM3 is nog niet uit, en ik kan hem dus ook nog niet spelen (damnit..) aangezien deze 2e versie een iets te hoge uitslag heeft op een geigerteller. Maar daar hebben we het verder niet over

Ik ga wel weer een avondje achter de cube hangen.
Radio actieve bugs?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_35241445
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:08 schreef WooZ het volgende:
In de afgelopen paar weken hebk Fahrenheit en Psychonauts uitgespeeld, en samen met een huisgenoot hebben we Star Wars Battlefront II gedaan (erg leuk , en Gauntles Seven Sorrows (alleen maar button-bashing )

Moet nu weer es opzoek naar een nieuw co-op spel, we zijn al aan Sniper Elite begonnen, maar dat is niet echt heel spectaculair
probeer de laatste timesplitters op de xbox
Heb hem met een vriend gespeelt
Was tof
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_35248798
Damn moet nu bij Fable:TLC tegen die maze (of hoe die ook mag heten) maar die is nog best lastig. Hij heeft van die focking sterke magic aanvallen. Net voor de eerste keer helemaal game-over bij Fable. Tot nu toe was het iig niet echt heel lastig.
pi_35251874
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:37 schreef Darkzell het volgende:
Damn moet nu bij Fable:TLC tegen die maze (of hoe die ook mag heten) maar die is nog best lastig. Hij heeft van die focking sterke magic aanvallen. Net voor de eerste keer helemaal game-over bij Fable. Tot nu toe was het iig niet echt heel lastig.
Met hem had ik eigenlijk weinig moeite, ik zat enorm te klooien bij de eindbaas van wie iedereen weer zei dat ie hartstikke gemakkelijk was
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_35252174
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

probeer de laatste timesplitters op de xbox
Heb hem met een vriend gespeelt
Was tof
ik heb 2 en 3 zelf ook al uitgespeeld , maar idd, ik zal 't ook nog es in co-op gaan doen
pi_35259523
wat wel echt fokking irritant is aan Black is dat je die klote filmpjes niet kunt skippen en dat ie je checkpoints niet saved
pi_35259686
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Met hem had ik eigenlijk weinig moeite, ik zat enorm te klooien bij de eindbaas van wie iedereen weer zei dat ie hartstikke gemakkelijk was
Heb je wat tips zodat ik hem makkelijk kan verslaan want op dit moment hakt ie me compleet in de pan doordat vooral z'n elektro-spell zo sterk is en zo ongeveer m'n complete levensbalk leeg maakt. Nu heb ik wel een stuk of 6 van die rebirth-dingen maar dan nog haal ik het niet.
pi_35259993
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:32 schreef jimjim1983 het volgende:
wat wel echt fokking irritant is aan Black is dat je die klote filmpjes niet kunt skippen en dat ie je checkpoints niet saved
Als ik mn box uitzet, weer aan en black weer start moet ik eerst die hele fucking intro weer kijken (dat zwarte scherm met in witte letters de credits van de makers)

pi_35260160
Psychonauts op de Xbox....heeeeeeeeeerlijk....stuk mooier dan op de PS2 en minder lange laadtijden
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 19 februari 2006 @ 19:11:29 #291
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_35263823
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
Psychonauts op de Xbox....heeeeeeeeeerlijk....stuk mooier dan op de PS2 en minder lange laadtijden
Cool! Ik heb 'm vorige week besteld.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_35267297
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Als ik mn box uitzet, weer aan en black weer start moet ik eerst die hele fucking intro weer kijken (dat zwarte scherm met in witte letters de credits van de makers)

hoezo dat dan? ik kan dat nog wel skippen.
  zondag 19 februari 2006 @ 23:06:34 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_35272952
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:20 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind Black er trouwens wel echt fantastisch uitzien
had niet verwacht dat de x-box me nog kon verrassen.
Dies dus al uit?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_35276133
kun je nou in black serieus niet springen? Ik erger me !
pi_35276961
Nope niet springen..hoeft ook niet, lijkt ook niet echt he, hele tijd jumpen..

Maar ik kan gewoon vanaf checkpoint verder gaan hoor, kan gewoon intro skippen..
(moest wel de 1ste keer keer kijken, daarna niet meer )

Nou kotor 1 heb ik weer gevonden..
En morrowind heb ik ff van maat , die heeft 1tje met mods
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_35278725
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

Maar ik kan gewoon vanaf checkpoint verder gaan hoor, kan gewoon intro skippen..

Nou kotor 1 heb ik weer gevonden..
En morrowind heb ik ff van maat , die heeft 1tje met mods
KotoR 1 ken ik nu wel, die game heb ik ook 9 keer uitgespeeld of zo. Ik wil KotoR 3, gewoon ontwikkeld door Bioware zelf. (Maar ja, dat wordt 360 werk)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_35280546
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

die eindbaas is niet zo heel erg moeilijk
als ie gaat knetteren,(dat wazig geluid, en dan gaat er ineens health vanaf) dan gewoon veel potions gebruiken
En veel met je pijl en boog schieten, voor dat je naar binnengaat, loop je over klein brugje, en daar ligt er 1tje
Je kan ook nog schuilen, achter die rotsen

Mja soms komen er wel ineens poppetjes bij, die ff killen, en weer met pijl en boog schieten op de eindbaas
  maandag 20 februari 2006 @ 10:29:46 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35280633
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

die eindbaas is niet zo heel erg moeilijk
als ie gaat knetteren,(dat wazig geluid, en dan gaat er ineens health vanaf) dan gewoon veel potions gebruiken
En veel met je pijl en boog schieten, voor dat je naar binnengaat, loop je over klein brugje, en daar ligt er 1tje
Je kan ook nog schuilen, achter die rotsen

Mja soms komen er wel ineens poppetjes bij, die ff killen, en weer met pijl en boog schieten op de eindbaas
Fable was één van de games waarbij ik een keer overpowered bij de eindbaas kwam. Ik heb me totaal niet druk gemaakt om die mannetjes en alleen maar rondjes gelopen en met de pijl en boog geschoten op de eindbaas. Appeltje eitje
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35286978
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable was één van de games waarbij ik een keer overpowered bij de eindbaas kwam. Ik heb me totaal niet druk gemaakt om die mannetjes en alleen maar rondjes gelopen en met de pijl en boog geschoten op de eindbaas. Appeltje eitje
Inderdaad...als ik een nadeel van Fable moet noemen is dat het spel veels te makkelijk is.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_35292066
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

ook als je 'm uitzet? wat is dat voor vaags? iedereen heeft iets anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')