abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35164520
Het begin dus.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35164527
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik vind em sucken, te simpel OVERAL kratjes die kunnen ontploffen (Serieus die lui schuilen achter een vat benzine ) en het slaat helemaal nergens op.
Loopt van A naar B en schiet alles neer Mission complete.
Extra objectives? een koffer oppakken die op je pad ligt
Speel je demo?
Of probeer anders eens op hard te gaan, en daarna black op, (of zoiets)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_35164554
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef peristilius het volgende:
Het begin dus.
Ja . Ik heb het nog wel iets langer gespeeld, maar het is gewoon zo'n baggerspel. Niet normaal gewoon.
pi_35164589
Ow ja, weet iemand nog een erg goeie RPG..
Heb er al een paar

Lord of the Rings Third Age (is leuk, maar niet me type )
En heb er 2 van Star Wars, deel 1 en 2 , nooit echt gespeelt, misschien keer doen, maar misschien ook niet..
Fable , al uit, en te kort

Dus iemand?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_35164659
KOTOR 1 en KOTOR 2 moet je zeker spelen. De beste RPG's op de Xbox. Dan heb je ook nog Jade Empire, van de makers van KOTOR. Verder is er niet echt veel op de Xbox qua RPG's, de PS2 heeft er veel en veel meer.
pi_35165049
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
KOTOR 1 en KOTOR 2 moet je zeker spelen. De beste RPG's op de Xbox. Dan heb je ook nog Jade Empire, van de makers van KOTOR. Verder is er niet echt veel op de Xbox qua RPG's, de PS2 heeft er veel en veel meer.
Ja KOTOR was het
hmm heb beide delen, snapte het verhaal alleen niet erg goed, en wat je precies moest doen elke keer
En Jade Empire heb ik ook nog, maar die vond ik na 3 uurtjes weer minder :/

PS2, staat stof te happen..:P

Btw : peristilius
Kabeltjes zijn onderweg
pi_35169365
Iemand hier al Black gespeeld? Ik heb em nou en het is echt alles wat ik had verwacht. Goeie gfx, erg fijne besturing..geen domme AI (van je maten én van de tegenstanders) en het is soms totale chaos..heerlijk
pi_35170156
Al bekend wanneer de xbox met spel hier naar 109 euro gaat? Wil em dan wel ff aanschaffen om nog wat spellen te spelen die niet voor de ps2 uit zijn gekomen en niet lekker meer op mn oude pctje draaien. Dacht aan een pakketje met Far Cry, dan Later mooi HL3 en Doom 3 kopen ofzo, voor het geld hoef ik het iig niet meer te laten

Maja ben voorlopig tog nog hooked aan battlefield 2 online op de ps2 dus echt haast heeft het niet.
pi_35171521
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef sjarreltje het volgende:
Iemand hier al Black gespeeld? Ik heb em nou en het is echt alles wat ik had verwacht. Goeie gfx, erg fijne besturing..geen domme AI (van je maten én van de tegenstanders) en het is soms totale chaos..heerlijk
Ik koop em nu
pi_35172311
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik koop em nu
Dat word dus pre-order ?
Want de meeste hebben hem denk ook gekocht, op een andere manier..
pi_35172356
GVD!
KOTOR 1 Kwijt ...
heb alleen 2 nog kunnen vinden, dit weekend, ga ik me xbox games eens bij elkaar in een doosje doen ofzo..
Ben nog meer games kwijt :/
pi_35172802
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef sjarreltje het volgende:
Geen domme AI? klopt helemaal geen AI
2de missie in dat bos, mooi voorbeeld je begint naast een grote benzine tank, schiet em kapot , guards 100 meter verder op vreten uit hun neus...je sluipt er naar toe PATS headshot, teammaat van die dooie blijft gewoon staan en reageert er verder niet op.
OVERAL staan vatjes/kratjes die ontploffen, ik vind het een kutgame
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_35173134
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]
Btw : peristilius
Kabeltjes zijn onderweg
Mooi zo.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35176723
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Geen domme AI? klopt helemaal geen AI
2de missie in dat bos, mooi voorbeeld je begint naast een grote benzine tank, schiet em kapot , guards 100 meter verder op vreten uit hun neus...je sluipt er naar toe PATS headshot, teammaat van die dooie blijft gewoon staan en reageert er verder niet op.
OVERAL staan vatjes/kratjes die ontploffen, ik vind het een kutgame
Hele versie? En welke moeilijkheidsgraad? Ik speel op Normal en toen ik die grote tank bij de grens opblies brak de hel los. De AI doet natuurlijk nog wel es vreemde dingen maar dat is echt heel soms. Verder zoeken ze wel goed dekking en al die tonnetjes enzo is omdat het slopen toch wel centraal staat in die game ..en dat werkt nog best goed vind ik zelf, maargoed, meningen verschillen enzo
pi_35181545
Ben nu bij lvl3..
Vind dat ze wel goed dekking zochten,
maar als er 2 mensen bij een vuurtje aant chillen waren, gooi ik een granaat
pi_35183856
Als je goed dekking zoeken dekking achter een vat benzine noemt wel jah
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_35183884
Edit: Verkeerde topic
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
pi_35197692
ik vind Black wel een vet spel. erg mooie graphics ook. heb nu 3 missies gehaald en die vind ik toch wel aan de lange kant.
pi_35197999
Ik ga t morgen proberen, vandaag geen tijd meer
pi_35198454
Ondertussen ben ik vandaag weer eens verder gegaan met Fable:TLC. Heb net die missie gehad dat je moet ontsnappen uit de gevangenis.
pi_35212214
ot: ey darkzell..zit jij toevallig op t PU-forum?

black is toch lastiger dan ik dacht..ik ben al niet goed, maar ik zit alweer te kutten in het 2e level op normal..dus dan gaan we eerst ff kutten op easy
pi_35213558
ik heb net ff het 2e level op easy 'gerushed'...duurde nog 45 minuten!
pi_35215773
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Morrowind is ook iets voor de xbox? is wel een rpg
pi_35216028
Morrowind is ook een RPG, maar wel ene totaal andere dan KOTOR en Jade Empire. Je hebt veel meer vrijheid en je speelt het vanuit de eerste persoon. Als het je ligt is het een prachtige game, zo niet dat is het een verschrikking . Deze game is tegenwoordig bijna overal voor een heel zacht prijsje te krijgen, dus je kunt hem best proberen .
pi_35216177
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 02:53 schreef sjarreltje het volgende:
ot: ey darkzell..zit jij toevallig op t PU-forum?
Ik ben er wel aangemeld volgens mij maar post er nooit wat dus dan heeft iemand anders m'n nick gejat

[edit]
Ik ben er dus niet aangemeld maar het is iig iemand anders

[ Bericht 16% gewijzigd door Darkzell op 18-02-2006 12:00:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')