Speel je demo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind em sucken, te simpel OVERAL kratjes die kunnen ontploffen (Serieus die lui schuilen achter een vat benzine) en het slaat helemaal nergens op.
Loopt van A naar B en schiet alles neer Mission complete.
Extra objectives? een koffer oppakken die op je pad ligt
Jaquote:
Ja KOTOR was hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
KOTOR 1 en KOTOR 2 moet je zeker spelen. De beste RPG's op de Xbox. Dan heb je ook nog Jade Empire, van de makers van KOTOR. Verder is er niet echt veel op de Xbox qua RPG's, de PS2 heeft er veel en veel meer.
Ik koop em nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef sjarreltje het volgende:
Iemand hier al Black gespeeld? Ik heb em nou en het is echt alles wat ik had verwacht. Goeie gfx, erg fijne besturing..geen domme AI (van je maten én van de tegenstanders) en het is soms totale chaos..heerlijk
Dat word dus pre-order ?quote:
Geen domme AI? klopt helemaal geen AIquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef sjarreltje het volgende:
Iemand hier al Black gespeeld? Ik heb em nou en het is echt alles wat ik had verwacht. Goeie gfx, erg fijne besturing..geen domme AI (van je maten én van de tegenstanders) en het is soms totale chaos..heerlijk
Mooi zo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Btw : peristilius
Kabeltjes zijn onderweg
Hele versie? En welke moeilijkheidsgraad? Ik speel op Normal en toen ik die grote tank bij de grens opblies brak de hel los. De AI doet natuurlijk nog wel es vreemde dingen maar dat is echt heel soms. Verder zoeken ze wel goed dekking en al die tonnetjes enzo is omdat het slopen toch wel centraal staat in die gamequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geen domme AI? klopt helemaal geen AI
2de missie in dat bos, mooi voorbeeld je begint naast een grote benzine tank, schiet em kapot , guards 100 meter verder op vreten uit hun neus...je sluipt er naar toe PATS headshot, teammaat van die dooie blijft gewoon staan en reageert er verder niet op.
OVERAL staan vatjes/kratjes die ontploffen, ik vind het een kutgame
Morrowind is ook iets voor de xbox? is wel een rpgquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
KOTOR 1 en KOTOR 2 moet je zeker spelen. De beste RPG's op de Xbox. Dan heb je ook nog Jade Empire, van de makers van KOTOR. Verder is er niet echt veel op de Xbox qua RPG's, de PS2 heeft er veel en veel meer.
Ik ben er wel aangemeld volgens mij maar post er nooit wat dus dan heeft iemand anders m'n nick gejatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:53 schreef sjarreltje het volgende:
ot: ey darkzell..zit jij toevallig op t PU-forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |