Tsja, de meeste Zelda games zijn ook geen KUT aan, maar door je mij ook nooit over.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht er is geen KUT aan
Dude, wat is je probleem? ALs ik een game kut vind, dan zeg ik dat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, de meeste Zelda games zijn ook geen KUT aan, maar door je mij ook nooit over.
Ja quote van me eigen,quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
black pwned, dadelijk ff testen
Ik wil hem ook wel maar aan de andere kant wil ik mijn zuur verdiende eurotjes aan 360 games spenderen. Ik heb nou eenmaal niet de luxe om alles te kopen wat ik wil.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja quote van me eigen,
maar mensen deze game OWNED!!
vet spel, nu ff wachten op me optical cable en rgb cable
zodat ik volop kan gaan genieten van 950 watt, en vliegende kogels
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik suck inderdaad gewoon in gamekeuzes blabla
Serieus, ik heb respect voor het feit dat er verschillen in gamessmaak zijn. Maar ditquote:
Dat doe ik toch ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude, wat is je probleem? ALs ik een game kut vind, dan zeg ik dat.
en je kunt niet met Konga's spelen zeker...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
De humor is NIET grappig, de characterart is te vreemd, gameplay is vooral een collect-a-ton en er wordt veel en veel te veel in geouwehoerd voor een platform game.
Dat is het grootste probleem ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
en je kunt niet met Konga's spelen zeker...
Gogolorequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef H.Flick het volgende:
Dan heb je alle leuke stukken gemist. Milkman Conspiracy, Monster in het meer etc. etc.
Ik vind em sucken, te simpel OVERAL kratjes die kunnen ontploffen (Serieus die lui schuilen achter een vat benzinequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja quote van me eigen,
maar mensen deze game OWNED!!
vet spel, nu ff wachten op me optical cable en rgb cable
zodat ik volop kan gaan genieten van 950 watt, en vliegende kogels
oh. vond sands of time wel leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:59 schreef peristilius het volgende:
Ik ben PoP: WW aan het spelen, jezus wat is dat spel slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |