Dan blijft er nauwelijks iets over. Veel te weinig voor een nieuw shirt iig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef heinl het volgende:
7,50 euro incl voor dat shirt van nederland geboden.
Kan gewoon in een (grote) evenlop hoor, kost het verzenden iets van 2 euro. En het inderdaad een nieuw shirt, maar wel een heel oude, volgens mij van euro2000, dus is het shirt 6 jaar oud.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef 51cent het volgende:
[..]
Dan blijft er nauwelijks iets over. Veel te weinig voor een nieuw shirt iig.
Ik wist niet dat die dingen tegenwoordig maar 25euro kosten, was vroeger een stuk duurder. In ieder geval, ik wil er minimaal ¤ 12,50 voor hebben. Anders geef ik hem liever aan een vriend van de zomer ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef heinl het volgende:
[..]
Kan gewoon in een (grote) evenlop hoor, kost het verzenden iets van 2 euro. En het inderdaad een nieuw shirt, maar wel een heel oude, volgens mij van euro2000, dus is het shirt 6 jaar oud.
Het nieuwste shirt kost nog maar 25 euro, nieuw in de winkel.
dan bied ik bij deze 12,50 inclquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:26 schreef 51cent het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dingen tegenwoordig maar 25euro kosten, was vroeger een stuk duurder. In ieder geval, ik wil er minimaal ¤ 12,50 voor hebben. Anders geef ik hem liever aan een vriend van de zomer ofzo.
Hmmm, weet je zeker dat dit per enveloppe kan? Wacht anders nog even, of je misschien nog die schoolboeken nodig hebt. Kan ik het tesamen als een pakket verzenden.quote:
Scherpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef 51cent het volgende:
[..]
Hmmm, weet je zeker dat dit per enveloppe kan? Wacht anders nog even, of je misschien nog die schoolboeken nodig hebt. Kan ik het tesamen als een pakket verzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |