wat doe je dan in klb?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:09 schreef Koenholio het volgende:
Bah. Zit ik lekker in de trein te treinen, komt er zo'n gast binnengestapt die zijn schooltas pakt, het voorvakje openritst, en vervolgens alle rommel die hij daarin vind (lege shag-zakjes, papiertjes, oude treinkaartjes...) op de vloer van de trein flikkert.
Niet dat ik er zelf echt last van heb, maar kom op zeg, gooit het gewoon in de prullenbak.
leg eens uit wat dat betekent?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:09 schreef Koenholio het volgende:
Bah. Zit ik lekker in de trein te treinen, komt er zo'n gast binnengestapt die zijn schooltas pakt, het voorvakje openritst, en vervolgens alle rommel die hij daarin vind (lege shag-zakjes, papiertjes, oude treinkaartjes...) op de vloer van de trein flikkert.
Niet dat ik er zelf echt last van heb, maar kom op zeg, gooit het gewoon in de prullenbak.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef sr_firewire het volgende:
Stond er op zijn leren jack met achterop de tekst angels, toevallig ook nog President ?
Zo ja: Had hem aangesproken en een reprimande gegeven !
quote:
zit ik lekker in m'n auto te autoen?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch hetzelfde als `zit ik lekker op m´n fiets te fietsen`![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:15 schreef zatoichi het volgende:
Ja dat moet je niet tegen ons zeggen maar tegen hem.
zit lekker met mijn loop te lopen te lopenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zit ik lekker in m'n auto te autoen?
zit ik lekker in m'n trekker te trekkerenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef Vampz het volgende:
[..]
zit lekker met mijn loop te lopen te lopen![]()
Niet bij elk paar stoelen hangt een prullebak.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:09 schreef Koenholio het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |