Een moeder met overbeharing?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef thefunny het volgende:
baardmoeder
Vandaar dat het wordt aanbevolen om de potentie te verhogen..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef mOBSCENE het volgende:
Wist je dat niet dan? Zit vol calorieën hoor!
Serieus? Persoonlijk denk ik dat je in het ootje bent genomenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:13 schreef -beyond- het volgende:
Ik ben er gister GDV achtergekomen dat de witachtige sliertjes die vaak voorkomen in eieren het fucking sperma is van de haan!!!!
Ik heb helemaal geen problemen met sperma te slikken van een mens...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een vrouw die klaagt over het slikken van sperma
http://www.harzers.nl/hoe_wordt_een_ei_bevrucht.htmquote:Door deze roterende beweging ontstaan aan beide einden snoeren, de in elkaar gedraaide strengetjes eiwit welke door veel mensen bij het kippenei voor sperma van de haan aangezien wordt en dat is natuurlijk helemaal onjuist daar de mannelijke zaadcel zich in de eierdooier bevindt en niet in het eiwit.
in zoveel producten zit ei.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef Scorpie het volgende:
bwehehehe ik is blij dat ik nooit eieren eet![]()
Heb ik dan nog niet verteld hoe ik een vis van de visboer mond op mond beademing heb gegeven en dat 'ie toen weer kon zwemmen?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef thefunny het volgende:
Dan zou ik maar niet beginnen over frikandellen.....als je die ontleed, kun je er een complete menselijke baardmoeder inclusief twee eierstokken uit opbouwen die dan nog functioneren ook.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen problemen met sperma te slikken van een mens...
Maar een haan ligt toch wel anders..
Je gaat een haan toch ook niet pijpen?? tenminste ik niet in ieder geval
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef JeRa het volgende:
Overigens is het wel interessant te weten dat de dooier uit één enkele cel bestaat
Leuk, een TS die alles aanneemt wat gezegd wordtquote:Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef JeRa het volgende:
[..]
http://www.harzers.nl/hoe_wordt_een_ei_bevrucht.htm
De dooier in een ei bestaat uit één enkele cel. Het is zelfs de grootste cel die men kentquote:
dat niet, maar ach zolang mijn eitje nog goed smaakt hoor je mij er niet over klagenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen problemen met sperma te slikken van een mens...
Maar een haan ligt toch wel anders..
Je gaat een haan toch ook niet pijpen?? tenminste ik niet in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |