nouhou heb jij mij kankerkacheltopictitel gewijzigd?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef buzzer het volgende:
shit happens all the way...
Zie er de voordelen van in, in de trein is het lekker warm, buiten vriest je lul aan de straatstenen vast.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef Black-Death het volgende:
half uur vertraging voor mijn vriendin
Fuck de NS... auw kut gek...![]()
![]()
Niets is minder waar.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:36 schreef 9christensen het volgende:
de ns roeleert
of zangerbob.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Geesoes het volgende:
zoveelste NS topic,
Het wordt tijd de dat de reiziger acties gaat voeren tegen de NS.
Laten we we slechte amateurrappertjes op de rails binden om de boel te saboteren.
als al die mensen op tijd van huis waren gegaan was er niets aan de hand geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
Vanochtend zag ik mensen nog hun trein missen omdat de NS zo graag hun kaartje wilde controleren voor ze het perron opmochten. Als blikken konden doden...
Als iedereen nou gewoon fijn met de auto in de file gaat staan, hoeven ze ook niet meer zo intensief te controlleren, was er ook niets aan de hand geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
als al die mensen op tijd van huis waren gegaan was er niets aan de hand geweest![]()
Gewoon doorlopen hij moet me dan maar eens aanhouden.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
Vanochtend zag ik mensen nog hun trein missen omdat de NS zo graag hun kaartje wilde controleren voor ze het perron opmochten. Als blikken konden doden...
dan hadden ze een half uur in de file gestaanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:19 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon fijn met de auto in de file gaat staan, hoeven ze ook niet meer zo intensief te controlleren, was er ook niets aan de hand geweest
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef sr_firewire het volgende:
Weert
NS
Een vriendin die uit Weert komt en met de NS moet
altijd te laat komen is ook regelmaatquote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef danos het volgende:
[..]
haha ja maar dat stuk Eindhoven ->Weert/Maastricht daar is zoovaak vertraging. Ik kom dagelijk 2x op station eindhoven en werkelijk die trein van 18.00 uur heeft altijd vertraging. Mag best eens een applausje voor de NS worden gegeven wat dat betreft
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |