Ok.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mijn mede-stagiair, die schuin te over me zit, zit constant met zijn hoofd op en neer, links en rechts te gaan. het lijkt wel alsof hij van de radio zit te genieten, maar hij doet dat totaal niet in de maat van de muziek. zwaar irritant. stil eens stil man![]()
hij spoort sowieso niet helemaal. ik praat ook niet meer tegen hemquote:Op maandag 16 januari 2006 11:44 schreef Starlie het volgende:
Misschien heeft hij wel een ziekte ofzo.... een aanval?!! Je weet het niet! Misschien moet je het even vragen, en als hij het niet heeft snapt hij de hint vast wel!
Arme stagiair!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij spoort sowieso niet helemaal. ik praat ook niet meer tegen hem
Hij zegt net dat hij niks meer tegen hem zegt...!!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef bas-beest het volgende:
wel hier lopen zeuren maar te laf zijn om 't tegen hem te zeggen?
Tja.... als je gewoon geconcentreerd aan het werk zou gaan, merk je dat niet eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
van hem weet ik het niet, maar ik eigenlijk wel, maar heb geen zin![]()
misschien heb je wel gelijk, hij doet fanatiek aan dansen op zo'n matje.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Pakspul het volgende:
Misschien doet hij het wel in de maat maar heb jij duidelijk geen gevoel voor ritme
alsof ik hem heel de tijd loop aan te staren. ik zei dus dat hij schuin tegen over mij zit en ik elke keer zijn hoofd op en neer gaan in mijn ooghoekquote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef TiMmS het volgende:
Kun je ff kappen met kijken ofzo !
Jij bent nog veel erger als die stagiair als je je mond dicht gaat houden, wat dan gebeurt is dat er in stilte allerlei conclusies van weerszijden worden getrokken. Probeer hem gewoon te accepteren zoals hij is, want niks is slechter als jezelf boven iemand zetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat kan mij het nou schelen wat hij over mij vindt of denkt.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
Jij bent nog veel erger als die stagiair als je je mond dicht gaat houden, wat dan gebeurt is dat er in stilte allerlei conclusies van weerszijden worden getrokken. Probeer hem gewoon te accepteren zoals hij is, want niks is slechter als jezelf boven iemand zetten.
Hak zijn hoofd eraf.....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alsof ik hem heel de tijd loop aan te staren. ik zei dus dat hij schuin tegen over mij zit en ik elke keer zijn hoofd op en neer gaan in mijn ooghoek
Ok dan, klaag maar raakquote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat kan mij het nou schelen wat hij over mij vindt of denkt.
ik accepteer hem al zoals hij is. ik had ook over elk klein dingetje naar mijn stagebelegeleider kunnen gaan en over hem zitten klagen. doe ik ook niet. ik laat hem met rust en hopelijk hij met mij.
ik ga toch wel even klagen hier? voor zover ik het weet is de klaagbaak ervoor
Heet ie trouwens Peter Arkinson?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mijn mede-stagiair, die schuin te over me zit, zit constant met zijn hoofd op en neer, links en rechts te gaan. het lijkt wel alsof hij van de radio zit te genieten, maar hij doet dat totaal niet in de maat van de muziek. zwaar irritant. stil eens stil man![]()
jaquote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef Developersrus het volgende:
Zit je zelf ook wel eens niet stil dan?
Lach hem dan eens keihard uit in zijn gezicht, kijken hoe hij hierop reageert.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Collega, als je dit leest: Stil eens stil.
geef hem de link van dit topic, wellicht zal dat de werksfeer flink verbeterenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dankje, maar dit zal hij denk ik niet lezen. hij zit voornamelijk alleen maar op msn
denk het niet en er is trouwens geen "werksfeer". hij doet zijn opdracht en ik de mijne.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
geef hem de link van dit topic, wellicht zal dat de werksfeer flink verbeteren
Plaats gewoon je monitor voor je snufferd, tussen hem en jou in, en je hoeft het niet meer aan te zien!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omg! hij heeft zijn eigen muziek nu opgezet (mp3-speler) en hij gaat nu helemaal los.
wat een vreemde gozer is dat toch![]()
was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Plaats gewoon je monitor voor je snufferd, tussen hem en jou in, en je hoeft het niet meer aan te zien!
Jij draait de hele tijd je hoofd richting hem, en dan weer terug...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Geesoes het volgende:
Doe is een video maken van zijn gebeuren
Ik bedoelde te zeggen dat de fout die in mijn post zit ook in jouw OP zitquote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dankje, maar dit zal hij denk ik niet lezen. hij zit voornamelijk alleen maar op msn
er is volgens mij een user op fok met een avatar van een hyper kind die alleen maar aan het schudden en hyper aan het doen is. denk daar maar aan.quote:
ohquote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat de fout die in mijn post zit ook in jouw OP zit.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom vraag je niet gewoon of ze ermee kapt ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ben je gekquote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg dat hij koffie gaat halen ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er is volgens mij een user op fok met een avatar van een hyper kind die alleen maar aan het schudden en hyper aan het doen is. denk daar maar aan.
hallo, ik zit niet in amerikaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:57 schreef Geesoes het volgende:
Heb je geen wapens onder je bureau liggen?
misschien heeft hij geen TV en kijkt hij noodgedwongen naar zijn wasmachine....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mijn mede-stagiair, die schuin te over me zit, zit constant met zijn hoofd op en neer, links en rechts te gaan. het lijkt wel alsof hij van de radio zit te genieten, maar hij doet dat totaal niet in de maat van de muziek. zwaar irritant. zit eens stil man![]()
quote:
het is trouwens een hij, maar goed. hij moet helemaal niksquote:Op maandag 16 januari 2006 16:25 schreef ernstigezaak het volgende:
Ja tuurlijk, zij moet stilzitten omdat jij er last van hebt....
janken janken lekker janken. zullen we klaagbaak maar sluiten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef ernstigezaak het volgende:
Trek dan je bek open en ga niet zitten janken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |